• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

ik zag dit net onder aan deze pagina staan..

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Helmer opelfan, louwe 16 klepper, nova...., soepkiepe en 1 gast

maar gasten kunnen toch niet in het slap geouwehoer deel komen?

@KadAstra-EF wrote:@soepkiepe wrote:heb je gezicht ook gelijk een beetje onherkenbaar gemaakt rik :angel :angel :angel :angel :angel

lollllv.jpg

VERWIJDEREN AUB, WAAR IS HET GEZAG HIER GEBLEVEN ??

SCHANDE, DRAMA, GAH.

Rik :jerry :jerry

klopt wa als je er fc twente inzette was het een groene krul waard

gister erachter gekomen hoe belangrijk je wielen natrekken is nadat ze eraf zijn geweest.

gelukkig op tijd, anders stond die opeens op 3 poten..

ja stond er zelf ook best van te kijken.

heb trouwens gister me metertje vervangen, dus ik doe van de week ff alles op de post.

misschien dat ik ergens ook nog wel een paar loze slangen heb waar ik niks mee ga doen.. maar dat weet ik neit zeker. :P

Heftig.. ik trek ze nooit na eigenlijk :shock:

Heb ze afgelopen zaterdag eraf gehad om de voorbumper te verwisselen.. zometeen de autobaan op toch maar eens controleren.

mijn maat/monteur hamert er altijd op, elke keer zegt die het opnieuw.. niet vergete na te trekken.

opzich ook wel belangrijk :P

@dion87 wrote:ja stond er zelf ook best van te kijken.

heb trouwens gister me metertje vervangen, dus ik doe van de week ff alles op de post.

misschien dat ik ergens ook nog wel een paar loze slangen heb waar ik niks mee ga doen.. maar dat weet ik neit zeker. :P

Je mag alles sturen waar je van denkt dat ik het wel kan gebruiken :thumb

zelfs je complete coupe mag wel op de post heur :jerry

@trashmetal wrote:@dion87 wrote:ja stond er zelf ook best van te kijken.

helaas heb ik die nog nodig om gelukkig te zijn :P maar gun em je van harte hahaha

@dion87 wrote:gister erachter gekomen hoe belangrijk je wielen natrekken is nadat ze eraf zijn geweest.

gelukkig op tijd, anders stond die opeens op 3 poten..

Zo :shock:

Heb jij even geluk gehad !

Rik :D

ik heb een hele zomer gereden op een losse velg.

zaten er van de 5 bouten, maar 1 vast. :shock: :wtf

1 had ik zelf niet eens gemonteerd (dacht dat ik daar het schroefdraad van had verkloot. :P), en dus blijkbaar de andere 3 niet goed vast gezet.

1 was dol, dus jah, maar de andere 2 was dit mijn reactie: :wtf

volgens mij was het mijn redding, dat ik een adapterplaat heb van 5x112 naar 5x110, voor de RH velgen. :jerry

nu weet ik wel waarom hij naar links trok, en zo trilde.

@dion87 wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:ja stond er zelf ook best van te kijken.

helaas heb ik die nog nodig om gelukkig te zijn :P maar gun em je van harte hahaha

he wat jammer nou haha

maar een coupe ic is een leuk begin :D

@FnF_racer wrote:ik heb een hele zomer gereden op een losse velg.

zaten er van de 5 bouten, maar 1 vast. :shock: :wtf

1 had ik zelf niet eens gemonteerd (dacht dat ik daar het schroefdraad van had verkloot. :P), en dus blijkbaar de andere 3 niet goed vast gezet.

1 was dol, dus jah, maar de andere 2 was dit mijn reactie: :wtf

volgens mij was het mijn redding, dat ik een adapterplaat heb van 5x112 naar 5x110, voor de RH velgen. :jerry

nu weet ik wel waarom hij naar links trok, en zo trilde.

:shock: :shock: Heftig...

Wel weet ik nog toen ik als klein jochie, meende een jaar of 9/10/11 dat ik in een touringbus zat richting school, dat er een wiel van de bus was gelopen.

Gelukkig was het een dubbel wiel wat op de achteras zat. Alle kindjes riepen ineens kijk daar gaat een wiel :hmmz :jerry

Best wel heftig, als het een enkel wiel was geweest, grote kans dat die was gekanteld of nog veeeel erger.

@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:ja stond er zelf ook best van te kijken.

he wat jammer nou haha

he, je krijgt binnenkort een Turboblokkie van Dion87 hoor ik.

want de coupe wil die houden..... je hebt hem niets horen zeggen over het blok. :jerry :thumb

@FnF_racer wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:@trashmetal wrote:@dion87 wrote:ja stond er zelf ook best van te kijken.

he wat jammer nou haha

he, je krijgt binnenkort een Turboblokkie van Dion87 hoor ik.

want de coupe wil die houden..... je hebt hem niets horen zeggen over het blok. :jerry :thumb

Ooow maar dat past prima in mn ffie :D

knal ik die 1.4 turbo waar ik mee bezig ben in mn meis dr corsa

heb ik 2 boosters voor de deur :jerry

nehh vin ik een beetje zonde van mn chassis

rwd maken lijkt me dan wel weer leuk

lekker driften met een astra f :D

wat zullen de mensen lachen als ik aan de start verschijn

tot mn achterbandjes beginnen te roken :jerry

Terug
Naar boven