• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@astraTD wrote:Haha.. een kadett E station diesel van 86 zeker :jerry in heerlen staat zo'n eentje te koop.

Zoals het er na uit ziet heb ik naar de kerst een w124 300E voor de deur.. 100% hard en roest vrij ( komt uit het hogen noorden van Zweden ) en maar 2ton gelopen met nap.

Zal wel beven worden aan de pomp.. maar aan gezien dat ik hem voor een prikje krijg is een lpg installatie geen ramp. :shock: :shock: :shock: Waarom GEEN kadett E station diesel ?

Rijdt goedkoper dan je auto nu ;)

EN je kan hem gebruiken voor je koerierswerk, dan blijft die andere Astra ook heel :thumb

Rik :D

Ik ben op zoek naar een nummer en kom er maar niet uit van wie of wat de titel is. Het enige dat me nog bij staat is dat er een serie zware gitaren in zitten en een stukje van het refrein gaat ongeveer zo: "into the valley... into the ocean... into the river..." met een heel koor aan stemmen dat de zang doet.

Iemand enig idee misschien ookal is de omschrijving wat gebrekkig?

vandaag even weer met een andere hobby van me bezig geweest..

lekker spelen met water..500 liter per minuut.

IMAG0776_zps9bd6b145.jpg

1 van de 5 oldtimer brandweerwagens van de brandweer club

IMAG0778_zps8fc8d7b9.jpg

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Haha.. een kadett E station diesel van 86 zeker :jerry in heerlen staat zo'n eentje te koop.

Zoals het er na uit ziet heb ik naar de kerst een w124 300E voor de deur.. 100% hard en roest vrij ( komt uit het hogen noorden van Zweden ) en maar 2ton gelopen met nap.

Zal wel beven worden aan de pomp.. maar aan gezien dat ik hem voor een prikje krijg is een lpg installatie geen ramp. :shock: :shock: :shock: Waarom GEEN kadett E station diesel ?

Rijdt goedkoper dan je auto nu ;)

EN je kan hem gebruiken voor je koerierswerk, dan blijft die andere Astra ook heel :thumb

Heb je gelijk in... maar een kadett station vind ik vreselijk :swear

Toenstraks riep er iemand op het werk.. wie heeft een zwarte kadett station?? nu ergens anders parkeren :fy1

Ik zo uhmm kadett? wel een astra, staat toch met koeien letters achterop? :jerry

@InjectTheVenom wrote:wimpell, zit er heel toevallig ook een door Vanassche Firefighting Engineering opgebouwde Dodge D-500 in de groep?

nee we hebben 2 dafjes een ford f500 en een magirus ladderwagen en een mercedes

zo, mijn auto is ook weer thuis.

gister met personeelsfeest zoveel lopen zuipen, dat ik de auto daar maar heb laten staan. (collega heeft mij thuis gebracht. ;))

net weer opgehaald, en bij Automat geweest voor een mogelijk nieuwe update aan mijn astra.

als het meezit, oogt het beter dan nu met het gaas. :D

@wimpell wrote:@InjectTheVenom wrote:wimpell, zit er heel toevallig ook een door Vanassche Firefighting Engineering opgebouwde Dodge D-500 in de groep?

nee we hebben 2 dafjes een ford f500 en een magirus ladderwagen en een mercedes

`

Ai da's jammer, ben namelijk op zoek naar zo veel mogelijk overlevenden van de D-500's die als rollend chassis uit de Chrysler/Dodge/Plymouth fabriek in Rotterdam gerold zijn en vervolgens door o.a. Vanassche uit België op/omgebouwd zijn tot brandweerwagen.

jezus, kan zo "top" club niet een dikkere winst maken tegen zo ploegje als groningen? :agent

ze verdienen zoveel geld met een wedstrijdje, en dan maar een magere 1-0 winst tegen groningen!

nu snap ik waar al ons geld heen gaat :hmmz :agent

@KadAstra-EF wrote:Yes !!!

Feyenoord 1-0 tegen FC Groningen :D :D

in dit bericht kwam het ff over dat de wedstrijd al afgelopen was!

maar dan nog.. 2-1

zelfde punten verschil als 1-0.

dus wederom het zelfde verhaal!

feyenoord moet makkelijk met 5 punten verschil kunnen scoren

@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:Yes !!!

maar dan nog.. 2-1

:sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping

Die gast snapt er echt helemaal niks van ! :angel

Rik :vertag

@KadAstra-EF wrote:@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:Yes !!!

maar dan nog.. 2-1

:sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping

Die gast snapt er echt helemaal niks van ! :angel

Rik :vertag

nee ik volg voetbal ook niet, word ik moe van.

maar weet wel dat feyenoord dik kan winnen van groningen.

maar ja, feyenoord heeft vast niet voor niets een tijd terug al heel laag in de lijst gestaan.. 11e of zo was het?

:jerry :jerry

Belachelijk wat zo'n knaap kan verdienen om 90min achter een bal aan te rennen en te schoppen.. Diep triest, zo denk ik over voetbal :puke

ik vraag mij eigenlijk 1 ding af met die lui.

gaan we nu ff over het nederlandse elftal hebben.

die lui verdienen milioenen!!

waarom word daar niet op bezuinigd?

geef hun een zelfde maandinkomen als een hardwerkende burger.

gewone mensen zijn 40 uur in de week hard aan het werk.

een voetballer traint wat en speelt een wedstrijd en verdiend er een paar milioen mee

ik zie daar echt een mogelijkheid om te bezuinigen.

Terug
Naar boven