• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

tja ik vind het jammer dat opel toendertijd niet gewoon verder is gegaan met RWD ipv FWD..

had het maar al te graag op me coupetje gehad..

Beejte offtopic... ooow wacht dat mag hier he :vertag

Als voorbereiding op vrijdag, heb de camera al klaar gelegd.

Doomsday.jpg

Inderdaad vet gemaakt Davy :thumb

Vandaag 11uurtjes in de astra gezeten :jerry oftewel 12uurtjes gewerkt.. pff ben kapot morgen weer om 7u beginnen. :sleeping

wou nog een foto maken van 511111 of 511115 maar beide te laat iedere keer.. iedere keer afgeleid om op die stomme straat bordjes te ogen :jerry

Ben ik wel verplan...

hij draait nu 8uur aan een stuk door.. gemiddeld 10/15km per uur..

als die 8uur per dag op autobaan zou draaien met 100km per uur vliegt die teller naar de 6ton, maar nu.. :thumbdown hij lijd veel.

Ben al aan overwegen om de andere astra inzetten dat ik kan combineren met 2 auto's :vertag

2x wegenbelasting gaat hem niet worden, heb een w124 op t oog van 86 wat helemaal omgebouwd is naar een 95 model met een turbo 300 6 cilinder dieselblok.. leer,cruisecontroll 4x elec ramen voor redelijk prijs.

Miss zondag naar holland om te gaan kijken.

Komt goed... zal wennen zijn 148pk onder die kap met automaat :wub

Ik laat me verrassen.. onderkant moet sowieso hard zijn, maar volgens de verkoper is die dat ook.

Was voorheen een simpele 200D kaal wie der kaal station waggie.. wat 4 jaar geleden geheel bomvoll is omgebouwd naar een dikke 300TDT station.

Hier heb je 3 fotos al vast.

300tdt_zps6c0405b0.jpg

300tdttt_zps729b17f1.jpg

300tdtt_zpsa0aecba8.jpg

Alleen links achter bevalt me niet.. voor de rest is die keihard volgens de verkoper.

Hier in Maastricht staat een 300E benzine wel een sedan... voor een leuk prijsje..

Maar station en diesel is voor mij 100x handiger en goedkoper.. maar een 300E heeft 188pk :wub :wors

@helmer opelfan wrote:Benzine is wel meer fun behalve aan de pomp :shock: Ik ben nog altijd blij met mijn dieseltje :D ondanks de hoge wegenbelasting. Is dat stukken zuiniger dan benzine. En aangezien ik best veel shows en meetings afstruin is het best intresant een diesel king:

Ja jij betaald ook veel aan wegenbelasting.. liefst zou ik ook een vectra C rijden.. je hebt ze al voor 2500,- :shock: maar die wegenbelasting he :hmmz :thumbdown

Vind voor de astra al veel geld 1020,- per jaar.

@astraTD wrote:@helmer opelfan wrote:Benzine is wel meer fun behalve aan de pomp :shock: Ik ben nog altijd blij met mijn dieseltje :D ondanks de hoge wegenbelasting. Is dat stukken zuiniger dan benzine. En aangezien ik best veel shows en meetings afstruin is het best intresant een diesel king:

Ja jij betaald ook veel aan wegenbelasting.. liefst zou ik ook een vectra C rijden.. je hebt ze al voor 2500,- :shock: maar die wegenbelasting he :hmmz :thumbdown

Vind voor de astra al veel geld 1020,- per jaar.

AstraTD:

KOOP EEN KADETT E :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub

Rik :D

Haha.. een kadett E station diesel van 86 zeker :jerry in heerlen staat zo'n eentje te koop.

Zoals het er na uit ziet heb ik naar de kerst een w124 300E voor de deur.. 100% hard en roest vrij ( komt uit het hogen noorden van Zweden ) en maar 2ton gelopen met nap.

Zal wel beven worden aan de pomp.. maar aan gezien dat ik hem voor een prikje krijg is een lpg installatie geen ramp.

Terug
Naar boven