• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Gone in 60 Seconds moet je in de Chrono uitvoering (staat op het doosje) op dvd kijken, is de director's cut met extra scenes hier en daar die naar mijn mening van onmisbare waarde zijn voor de film :thumb

goeieaaf!! heerlijk tv aafje voor de boeg hier hahaha nu ik hou van holland kijken .. dr na gone in 60seconds (ge-wel-dige film) en dr na Rec (schijnt goeie horrorfilm te zijn) dus wij zijn tot een uur of 2 zoet vannacht hahaha :thumb

op t opn forum hebben we heul topic dr voor ;) het foute tuning topic heet ie gloof ik ahaha als je daar af en toe ziet hoe mensen hun auto's "tunen" .. :???:

oh god.. the horrorr!!! :jerry

zoiets bedoel ik inderdaad trashmetal hahaha..

net zoals deze

Opel%20Astra%20G%20Voorbumper%20Shark.jpg

of van die achterbumper, waarvan jejezelf afvraagt of er geen intercooler achter moet..

is het geen leuk idee om een wedstrijd te houden wat nou de aller lelijkste bumper is?

onder het mom van het kan niet altijd om het mooiste draaien :jerry

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Rik :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping

(met een kwartiertje hoor, eerst de topics lezen voor het slapengaan)

Verdomme mensen wie heeft er een cd-rom met TIS en EPC ik heb vooral de EPC heel erg hard nodig omdat er nog een paar onderdelen voor het Calibra Turbo project besteld moeten worden :(

@astraTD wrote:Helm weet je he, hoe je die moet monteren op je hoofd?

:jerry :jerry :jerry

nee, heb je daar een how-to voor..... :jerry

en vandaag weer een halve tank verreden.

even 1 bumper en 4 velgen ophalen.

en daarvoor moest ik de hele auto zowat voor verbouwen..... :angel

Mjah ik ben wel wat gewend paar jaar geleden hebben ze een scooter van me afgepakt onder bedreiging van een vuurwapen.

Dan sta je machteloos als er ineens 2 knapen je tegen houden met een vuurwapen.

1tje van de 2 zit nog steeds achter de tralies.

Terug
Naar boven