• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

:wtf

Ik heb geen geluid hier op m'n pc, misschien dat het dan beter is?

Ik snap er in ieder geval niets van.

dat is van iets heel kinderachtigs :jerry

firin mah lazorr!!

" onclick="window.open(this.href);return false;

is trouwens begonnen met Dragonball Z :P

soms zouden mensen wat vaker eerst de prijs vergelijken met dezelfde dingen die online staan, ipv het zomaar online gooien met een overdreven hoge prijs... :hmmz

@KadAstra-EF wrote:@Robc20xe wrote:@biancaatje wrote:ja zo hek t ook geleerd toen ik in heerlen woonde hahahah

zo lekker frieten eten ohnee patat heet t hier hahahah morgen nog dagje werken en dan zit mijn 2 daagse werkweek dr weer op .. mij benieuwen hoe ventje straks reageerd heb m stiekem az sokjes gekoch voor de baby .. (ik als ajax fan :???: maja woon nu in alkmaar en heb een alkmaarse vent dus jah ... maar hij weet nie dak ook al ajax spulletjes gekocht heb :jerry

Gevaarlijk hoor ajax spullen in alkmaar :P

Ja ?

Ik dacht dat AZ en Ajax in Alkmaar wel aardig goed ging :shock:

Rik :D

hangt er vanaf wie je hebt ;)

mijn vriend en zijn vrienden zijn mijn kids al aan t omlullen naar az hahahah

@InjectTheVenom wrote:@arjontje wrote:@InjectTheVenom wrote:Dat is een ontzettend groot understatement als je als 1 van de eerste gewone stervelingen in een pre-productie prototype gereden hebt :wors

Waar heb je in gereden dan. Die SRT Viper is toch al in productie?

Nog niet dat is het hem, degene die tot nu toe rond rijden zijn stuk voor stuk prototypes en gaan als ze hun diensten bewezen hebben de pers in (per de ingenieurs die er bij stonden) :cry Zelfs toen wij er mee reden hingen ze er af entoe nog de laptop aan om te kijken hoe ze zich in handen van de eerste potentiële klanten gedroegen om te kijken of er mogelijk nog iets beter kon.

Oke. Dacht dat ze al in productie waren. Maar is wel gaaf om zo'n wagen te mogen rijden.

morgen om 12 uur heb ik ook weekend.

week erop pas om half 5.

week daarop om 12 uur.

daarop om half 5.

achja, jullie begrijpen het nu wel.

lekker 4 ATV uren gebruiken om de week.

kan ik ook weer eens naar een sloop ofzow. heb er anders geen tijd voor. :P

mogguh!!

zo toch nog een beetje mogen uitslapen van de kids op onze vrije dag hahahha zometeen maar eens kijken of er nog wat te beleven is op alkmaars ontzet schijnen allemaal politie brandweer leger open dingen te zijn enzo ..

@trashmetal wrote:Of iets met nozzles voor de cooler die de co2 er tegenaan blazen :hmmz

shit nog meer denkwerk :jerry

ja maar die kitjes zijn kant en klaar te koop van cryo2.

ik bedoel echt een water intercooler.. beetje co2 op je intercooler stelt dan nog maar weinig voor als je het in je intercooler hebt.. :jerry

Weet je wat mij nogal verontrust het valt me net pas op maar de/mijn Samsung Galaxy S3 heeft de type aanduiding GT-I9300 :hmmz :vertag :jerry

Ja, ik vind het ook niet zo erg. Maar in die algemene topics als 'marktplaats-linkjes' en jouw 'ik zoek, jij vindt-topic' kan het wel eens verwarrend zijn. Dus ik hoop dat het daar wat minder wordt en dat dit topic gewoon continu bovenaan komt te staan ;)

Dat is het vaak ook wel, maar als we die topics nou ff gewoon puur informatief en ontopic houden, kun je hier je gezelligheid kwijt ;)

ik vind het zo fuckin lame als mensen hun coupe of cabrio op marktplaats zetten en er dan OPC bij zetten.

MENSEN EEN COUPE OF CABRIO IS GEEN OPC!!!

ookal ligt er een turbo blok in... pfff

Inderdaad, je ziet regelmatig 3-deurs aangeboden als Coupé.

Toen ik m'n auto bij de sloop bracht, vroegen ze ook of het wel ging om een echte Coupé en niet om de driedeurs.

Maarre, wat ik dan helemaal vind zuigen, is dat ze een hok als een Scirocco of de driedeurs Megane ofzo ook 'Coupé' noemen. Een Coupé heeft een aparte kofferklep!

De vierdeurs Coupé's (CLS, A7, Passat CC) vind ik dan wel weer goed benoemend, want een aparte kofferbak en vier deuren met Coupé-lijn dak.

Enne Dion, dat je dook, wist ik, we hebben het er een tijd terug eens overgehad en hier op het forum staan ook wat duikfoto's van mij.

Terug
Naar boven