• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Hmm, zo kom ik niet veel verder :P

Ik wil m'n lijstje langzaam korter maken tot ik echt voor één auto wil gaan.

C-Dettjes zijn echt ontzettend gaaf, maar ze zijn de laatste jaren wel echt 'in', dus ik denk dat die als eerste gaan afvallen.

Ow, en een andere Astra Coupé is ook nog een optie, zodat ik m'n oorspronkelijke plan nog kan uitvoeren (RWD V6 Astra Coupé).

- Commodore A of B (als je een vriendin hebt niet doen die auto is te groot :jerry )

- Manta A (altijd goed)

- Rekord A of B (neem dan een Commodore die heeft iig een 6 cilinder)

- Ascona A of B (A is een dwijl op de weg en een B is mooier)

- Admiral A of B (zie antwoord 1)

:jerry

Ik bedoeld dat ik achter je conclusie sta, dat ik dezelfde mening heb ;-).

Dus A manta of B ascona

Okay...tja, helaas heb ik nog geen huis MET garage ;)

We zijn op het gemak aan het rondkijken, hoop volgend jaar of het jaar erna een huis met grote klusgarage te hebben en dan maar eens voor een auto kijken. Tot die tijd ga ik me gewoon oriënteren op wat er te koop is, wat het waard is, enz.

Ik heb wel de ruimte, maar geen tijd helaas om hem te restaureren :(

Baal er enorm van, want het was een droom om zo'n ding te bezitten, alleen dan heb je er eentje en geen tijd om hem klaar te maken.

Jazeker! En de Commo A vind ik echt supergaaf! Heb er vorig jaar eentje gezien met een V8, dat is helemaal het eind!

En een gewone Astra F dan die ik heb ?

Enne, onder zagen versta ik dat ene geluid dat je maakt en wat je partner (man of vrouw) nietleuk vind omdat die dan ligt te rammelen in bed.

Rik :)

Terug
Naar boven