• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

hij schiet elke keer in de noodloop. maar als ik hem opnieuw start tijdelijk het lampje met het sleuteltje uit en daarna na enige tijd weer aan. uitgelezen en krijg p1550 en p1120. De spanning van mijn gaspedaal en gaskleppositiesensor is te laag. Permanente storing.. Gasklep al schoongemaakt. Stekkers ingespoten met contactspray. ECU bekeken.. Stekkers doorgemeten en gecontr. Ook prima. Gasklep aangestuurd. Werkt wel maar weet dus niet of deze ver genoeg open gaat.. het gaat om een astra met een 16se motor.. Ik word er gek van. Lijkt me dus gasklep maar veel gelezen over ECU en is allebei een heel duur grapje.. Dus ik wil het zeker weten hahaha.

Zijn ze er eindelijk de Minichamps Kadetts heeft even geduurd geloof ik, als ze nou ook eens een Calibra Turbo met correcte velgen uitbrachten :cry Ik moest eens de juiste contacten hebben om te vragen of ze dit niet alsnog willen doen op basis van de mijne :angel

het valt mij heel erg op dat er opvallend veel Opel Kadett E Cabrio's nu worden aangeboden op Marktplaats.

Zijn ze nu zo gewild of wil men er zo graag vanaf ? :shock:

Rik :)

@helmer opelfan wrote:@darknight2003 wrote:@KadAstra-EF wrote:@darknight2003 wrote:Kan iemand mij helpen met mijn gasklepstoringsprobleeeem!? wordt er helemaal gek vann

Een apart topic openen is de beste oplossing ipv hier.

Rik :)

al gedaan.. Maar niemand reageert :(

Kan door vakantie en het mooie weer zo zijn dat niet veel mensen online zijn

Ben al anderhalve dag bezig.. Misschien toch maar is een 2e hands gasklephuis proberen voor mijn mooie barreltje..

@helmer opelfan wrote:Werkt de huidige niet goed dan?

hij schiet elke keer in de noodloop. maar als ik hem opnieuw start tijdelijk het lampje met het sleuteltje uit en daarna na enige tijd weer aan. uitgelezen en krijg p1550 en p1120. De spanning van mijn gaspedaal en gaskleppositiesensor is te laag. Permanente storing.. Gasklep al schoongemaakt. Stekkers ingespoten met contactspray. ECU bekeken.. Stekkers doorgemeten en gecontr. Ook prima. Gasklep aangestuurd. Werkt wel maar weet dus niet of deze ver genoeg open gaat.. het gaat om een astra met een 16se motor.. Ik word er gek van. Lijkt me dus gasklep maar veel gelezen over ECU en is allebei een heel duur grapje.. Dus ik wil het zeker weten hahaha.

@astraTD wrote:Zo heb tijdelijk een Aygo gehuurd.. mis de diesel nu al :(

Hee Phil,

Ik las in je probleemtopic dat je je auto een "strontbak" noemt.

dat meen je toch niet ??

Rik :???:

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Zo heb tijdelijk een Aygo gehuurd.. mis de diesel nu al :(

Hee Phil,

Ik las in je probleemtopic dat je je auto een "strontbak" noemt.

dat meen je toch niet ??

Rik :???:

Ik was woedend, maar hij blijft mijn sgatje :D morgen nieuwe bak halen en zaterdag eronder hangen.. dan weer kmsvreten ;)

Ja was gewoon een domme reactie van zo iemand.

Ook wel eens zeggen vrienden van mij doe die tank weg.. jaja mijn assie word TANK genoemd :jerry word ik ook pissig, maar dan weten ze ook dat ze moeten zwijgen :thumb :jerry

@helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:@FnF_racer wrote:je zei dat wat je typte.

alhoewel ik je het niet hoorde zeggen, dus is het nog maar de vraag of je het ook zei. :P

en is warm, heb alleen nog maar mijn broek aan.....

ja, een LANGE spijkerbroek.

is al denk ik 10 jaar geleden, dat ik een korte broek overdag aan had. (exclusief voetbal natuurlijk.)

foto ? :P

Ja idd FnF FOTO :vertag :kewlpics :jerry

mij in lange broek? waarom?

of dat ik ALLEEN in lange broek zat?

daarvoor is het te laat, ga zo slapen. :P

Terug
Naar boven