• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Wat blijft het voor sommige mensen moeilijk als ze hun auto te koop willen aanbieden om hem ff op het marktplaats gedeelte te zetten. En dan nog 3x een topic er over openen

krijg van zulke mensen :puke neigingen. Wat is nu max 6 euro voor een advertentie, vraag je toch 6 euro meer kost het je geen geld ook

zo mijn gal gespuwd. Dat lucht op

@gsi rudi wrote:Wat blijft het voor sommige mensen moeilijk als ze hun auto te koop willen aanbieden om hem ff op het marktplaats gedeelte te zetten. En dan nog 3x een topic er over openen

krijg van zulke mensen :puke neigingen. Wat is nu max 6 euro voor een advertentie, vraag je toch 6 euro meer kost het je geen geld ook

zo mijn gal gespuwd. Dat lucht op

Ja precies hij blijft bezig.

Auto van 40.000,- onder zijn kont maar wel lastig doen voor 6,- :ass

Wat is de wereld toch klein king:

@wimpell wrote:sja het is maar net waar je van houd......mja om dat in een zaal te kijken waar iedereen langsloopt das wel ranzig :puke

Die gast voelt zich niet opgelaten om dat soort dingen in het openbaar te kijken.

En een paal in de broek, joehoe !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jerry

Rik :D

zijn wel veel truckers hier. :thumbup

Bij vtl moet je overal zelf achter aangaan en goed opletten wat ze doen. Toen ik eind vorige eeuw mijn rijbewijzen ging halen had ik bij hun een bankrekening geopend om te sparen voor mijn rijbewijzen, bij te weinig saldo zou deze omgezet worden tot lening. Nu heb ik als verrassing van mijn ouders mijn theorie b en c en rijexamen b gehad. Dit was top van ze :thumbup. Wat doen nu die :ass van een vtl, het bedrag van deze examens zonder toestemming van mij van de rekening gehaald. Heb een paar weken achter mijn eigen geld aan moeten bellen. Ze vonden het stom dat ik het van mijn ouders kreeg, had toch niet voor niks z'n rekening geopend. Uiteindelijk naar veel bellen kreeg ik het bedrag terug en met veel pijn en moeite werd ook de rente opnieuw berekend. had ff rood gestaan door hun fout.

Hoop dat je al iets hebt gevonden astratd

@RISL wrote:We hebben er maar weer een hoop werk mee.

houd je van de straat hahaha

misschien toch maar weer een keer de regels onder de aandacht brengen

@gsi rudi wrote:zijn wel veel truckers hier. :thumbup

Bij vtl moet je overal zelf achter aangaan en goed opletten wat ze doen. Toen ik eind vorige eeuw mijn rijbewijzen ging halen had ik bij hun een bankrekening geopend om te sparen voor mijn rijbewijzen, bij te weinig saldo zou deze omgezet worden tot lening. Nu heb ik als verrassing van mijn ouders mijn theorie b en c en rijexamen b gehad. Dit was top van ze :thumbup. Wat doen nu die :ass van een vtl, het bedrag van deze examens zonder toestemming van mij van de rekening gehaald. Heb een paar weken achter mijn eigen geld aan moeten bellen. Ze vonden het stom dat ik het van mijn ouders kreeg, had toch niet voor niks z'n rekening geopend. Uiteindelijk naar veel bellen kreeg ik het bedrag terug en met veel pijn en moeite werd ook de rente opnieuw berekend. had ff rood gestaan door hun fout.

Hoop dat je al iets hebt gevonden astratd

Ja is ongelooflijk hoe die met mensen omgaan.

20 oktober heb ik pas gesprek dat ik misschien kan instromen bij opleiding logistiek teamleider.. dat ik volgend jaar nieuwe kansen probeer als vrachtwagenchauffeur.

@RISL wrote:We hebben er maar weer een hoop werk mee.

ik heb de desbetreffende persoon en zijn alter ego's posts doorgelezen

en hij haalt uit bij bijna elk puntje van kritiek

Dickhead is een van zn favo scheldwoordjes

denk dat een behandeling in de psychiatrie hem goed zal doen :jerry

@trashmetal wrote:Die gast heeft ook 3 accounts en is al een keer gebanned

Lijkt me tijd hem voor goed van het forum te verweideren

Inderdaad lees dit topic maar eens door... lijk me sterk dat het zijn eigen auto is :hmmz

viewtopic.php?f=105&t=166355&p=2148066#p2148066

Aan gezien dat ik nu ook naar de opeldealer een insiginia kan gaan bestellen, maar lijkt me zonde van me spaarcentjes als ik hem over 3jaar weg wil doen :jerry Daarom lekker auto rijden met 0,0 aftrek :wors

@RISL wrote:De regels zijn duidelijk en voor iedereen leesbaar. Tevens kun je ze lezen bij aanmelding.

Dat dacht ik ook. vandaar maar paar keer de regels gekopieerd en in de topic gezet. maar ja sommige blijven hardleers

Tja, hij moet blijkbaar een auto van de zaak gaan rijden en doet z'n Insignia daarom weg.

Kan wel zijn, regels zijn regels en auto's verkopen doe je maar op onze marktplaats.

Vraag me af welk werk die doet :hmmz

Foto,s en nog veel meer spelfouten lijk me sterk dat dat een zaken man is :sleeping

@astraTD wrote:@trashmetal wrote:Die gast heeft ook 3 accounts en is al een keer gebanned

Lijkt me tijd hem voor goed van het forum te verweideren

Inderdaad lees dit topic maar eens door... lijk me sterk dat het zijn eigen auto is :hmmz

viewtopic.php?f=105&t=166355&p=2148066#p2148066

Aan gezien dat ik nu ook naar de opeldealer een insiginia kan gaan bestellen, maar lijkt me zonde van me spaarcentjes als ik hem over 3jaar weg wil doen :jerry Daarom lekker auto rijden met 0,0 aftrek :wors

Heb ff viewtopic gelezen. zelf zit ik nu een week of 6 dagelijks op dit forum. Heel in het begin alleen meegelezen nu meer mee reageren. Als je een topic opent weet je dat je soms rare antwoorden kan krijgen. Als ik een topic open en er word vaag op gereageerd vraag ik gewoon wat het probleem is en hoe ik de topicnaam duidelijker kan maken. Het forum is er volgens mij om elkaar te helpen. Ik vind het persoonlijk fijn dat ik verschillende antwoorden krijg op mijn vragen en probeer dan de beste oplossing voor mezelf er tussen uit te halen.

Dus badankt voor jullie hulp allemaal

astraTD wrote:
Vraag me af welk werk die doet :hmmz

Foto,s en nog veel meer spelfouten lijk me sterk dat dat een zaken man is :sleeping[/quote

Wegens geen werk meer denk ik :wors

@gsi rudi wrote:@astraTD wrote:Vraag me af welk werk die doet :hmmz

Foto,s en nog veel meer spelfouten lijk me sterk dat dat een zaken man is :sleeping[/quote

Wegens geen werk meer denk ik :wors

Dat is ook nog een optie :jerry :jerry

@KadAstra-EF wrote:Mis ik nou iets ??

Rik :shock:

Ja Rik een of andere insiginia rijder zet steeds zijn waggie tekoop in het niet marktplaats gedeelte, in verleden is die al eens gebannend.. kort samen gevat een raar ventje is het. :jerry :jerry

Terug
Naar boven