@astraTD wrote:Lekker gedroomd Rikkerd? :jerry
Heb me wat mee gemaakt...
Vanacht naar het tankstation omdat me beltegoed op was.. motor was nog koud en heb hem laten lopen bij het tankstation.
Ik ga naar binnen haal me beltegoed en kom terug buiten WEG astra :cry
Ik wie een gek terug naar binnen om te zeggen mijn auto is gepikt net.. spoel in godsnaam de tape terug om te kijken wie het waren.
Zo gezegd zo gedaan.. Inderdaad een buitenlandse auto stopt bij de auto en stapt er 1 gast uit met lang haar en springt in de astra en weg zijn ze..
Ben huilend :wtf naar huis gelopen en mijn ouders wakker gemaakt om te vertellen wat er gebeurd was.
Gelijk de sleutel gepakt van de andere astra en die wakker getrommeld, gelukkig sloeg die aan naar 4weken stilstaan in de kou.
Naar 100km te hebben gereden door de stad zie ik ineens de astra rijden.. ik wie een idioot stapje terug geschakeld en volgas erachteraan :wtf
Gelukkig hield ik de turbodieseltje bij en kom hem klem rijden.. helaas had die buitenlander al tegen een andere auto aan gezeten waardoor de helevoorkant in elkaar zat en kwam zelfs rook onder de kap vandaan..Naar paar flinke meppen hebben uit gedeeld aan die gast heb ik de politie gebeld.
Helaas heb ik geen foto's, omdat het gelukkig een droom was :shock: :jerry :jerry
Ik was serieus blij toen ik wakker werd toen de politie aan kwam.
:swear potverdrie mijn hart begon te bonzen joh werd al helemaal boos enzo tot ik die laatste twee regels las :sleeping
Laat me niet weer zo schrikken grapjas