• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Dan heb ik nog liever vrieskou inplaats dit..

Door het slechte weer en hele week door het strooizout is een van me puistjes open gesprongen op de wielkast nu heb ik zo'n lelijk bruin streepje naar onder lopen :wtf :cry

@astraTD wrote:Dan heb ik nog liever vrieskou inplaats dit..

Door het slechte weer en hele week door het strooizout is een van me puistjes open gesprongen op de wielkast nu heb ik zo'n lelijk bruin streepje naar onder lopen :wtf :cry

:cry zonde!

Wij hebben het op de corsa heel erg op de motorkap, eerder boeide me het niet zo omdat het vriend zijn auto is, maar nu ik er straks ook in ga rijden :lol:

Iemand vertelde me eens ook bezig met een roest plekje destijds dat het kan zijn dat je niet ver genoeg geschuurd hebt dan ofzo dat je dan zo weer opnieuw kan beginnen. :roll:

@astraTD wrote:Dan heb ik nog liever vrieskou inplaats dit..

Je bent niet de enige :argue :argue

Rik :(

haha scheelt dat de vorige eigenaar van mijn astra plamuur heeft gebruikt :P

roest nooit weer :P

vraag me alleen af hoe het er daar onder uit ziet, maar ik blijf er tot de zomer lekker met mijn handjes af haha :P

Tja, als ik je avatar zo zie dan is het logisch dat je niks ziet !

Straat is zo schoon als wat en op de daken EN auto's ligt sneeu, rara hoe kan dat ? :shock:

Rik ;)

tis ook nooit goed he.

van de zomer willen ze graag weer wat kouder weer, met regen is het weer te nat, iedereen heeft altijd wel wat te zeuren over het weer :P

doe mij maar de winter, daar kun je je tenminste op kleden, op de zomer niet.

heel dag alleen maar regen gehad. Ben ik van wijchen opweg naar huis met de cabrio word de accuspanning steeds minder. Alles maar uit gezet. In de regen naar huis, zonder verlichting, radio, ruitenwissers en blower op de ramen. Gelukkig de garage kunnen halen. Deze week maar in de ban van de ring (met een audi naar het werk)

Het weekend begint dus goed

Weet het, sinds drie maanden werk ik in wijchen, de vrouw rijd met de vectra en ik wil toch op het werken. En vier auto's vond ze te veel helaas

Das zeker waar, lekker werken in mn korte broek en wit shirt met een Gemeente Leeuwarden pet op :wub

Ik ben die Gemeente Leeuwarden muts nu wel een keertje zat :jerry

Rik ;)

toch niet helemaal waar, als het 30 graden is, en je loopt lekker in je blote reet rond heb je het nog steeds warm.

die warmte kom je ook niet af.

als het vriest kun je zo veel kleren aan doen tot dat je het zelf niet zo koud meer hebt ;)

en da ga je bij warme niet redden :)

de sneeuw was leuk voor een paar dagen, zeker voor de kids. Ben blij als het weer 20 graden is, want dan kan de korte broek weer aan

En weer een dooie boel hier........maar ik blijf het forum in de gaten houden, kosten nog moeite worden gespaard! En natuurlijk ook nog nachtdienst :D

@soepkiepe wrote:toch niet helemaal waar, als het 30 graden is, en je loopt lekker in je blote reet rond heb je het nog steeds warm.

die warmte kom je ook niet af.

als het vriest kun je zo veel kleren aan doen tot dat je het zelf niet zo koud meer hebt ;)

en da ga je bij warme niet redden :)

:afro Lekker 30 graden!!!!! :afro

Dan zit ik op mijn balkon te genieten van koelte! echt waar daar is het dan heerlijk, nergens last van dan

Terug
Naar boven