• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

20 graden is mij warm zat.

kun je lekker in je t shirt lopen, en ook nog wat doen zonder dat je begint te zweten op plekken waarvan je nooit wist dat je daar kon zweten :jerry

@2000 wrote:En weer een dooie boel hier........maar ik blijf het forum in de gaten houden, kosten nog moeite worden gespaard! En natuurlijk ook nog nachtdienst :D

Uhm, nachtdienst op de begraafplaats ? :wtf

Rik ;) :jerry

@KadAstra-EF wrote:@2000 wrote:En weer een dooie boel hier........maar ik blijf het forum in de gaten houden, kosten nog moeite worden gespaard! En natuurlijk ook nog nachtdienst :D

Uhm, nachtdienst op de begraafplaats ? :wtf

Rik ;) :jerry

De Amerikanen noemen het volgens mij wel graveyard shift :D Maar nee, ik werk bij Tata :thumbup

@soepkiepe wrote:20 graden is mij warm zat.

kun je lekker in je t shirt lopen, en ook nog wat doen zonder dat je begint te zweten op plekken waarvan je nooit wist dat je daar kon zweten :jerry

Ja daar kijk ook naar uit... kan ik de Dodge gaan rollen, en de astra bij spuiten op de wielkastrand :jerry Serieus wat gaat dat hard in eens :???: vorige week nog een bruin pitje en nu al open gesprongen.. zal er morgen een foto van maken.

Gelukkig is die niet wit anders zou ik niet meer in stappen.. wil niet in een roestbak rijden :swear

Maar van de andere kant, ik had het wel eens kunnen verwachten naar 17 jaar en 516.500km :sleeping

702070_332747356831219_661838886_n.jpg

:wub Eindelijk laten zetten!

in de l zit een hartje verwerkt, is dat bewust?

maar als hij zo pietje precies is, waarom zijn de haren niet weg geschoren dan :angel

altijd de haren weg halen waar ja gaat tatoeren ;)

ziet er verder wel netjes uit trouwens :)

er is hier wel ergens een topic over tatoe's daar staan die van mij ook wel bij :P

ik heb er nu 3, komen er nog wel meer bij denk ik :angel

In zowel de j en l zit een hartje ;-)

Bij m'n vriend wel geschoren ;-;-)

Zoveel haartjes zitten niet op m'n pöls miss daarom;-)

Zeker weten mijn vriend heeft Facta Non Verba laten zetten wow die kerel die zet elke lijn wel net zo strak ik heb echt vol bewondering staan kijken.

Die man is goed 3d tattoo's alles zet hij ook bij zichzelf vet mooi!

ik wil er spontaan nog wel eentje :oops:

Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden deze brief in de bus kreeg ?

DSC02235.jpg

Nou, IK HEB ER WEER 1 :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear

Die ellendelingen denken zeker dat mn wagenpark rijp zijn voor de sloop :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

DSC03527.jpg

Hondelullen, ellendelingen, mafkezen :cry :cry

Rik :wtf

Adresgegevens staan er, kvk is geregistreerd. Ik zou gek worden en even langs gaan. Daarnaast even een melding doen bij kvk. Wie denken ze wel dat ze zijn :-?

Galaxy Nexus Tapatalk

weet je zeker dat ie wel voor jou is rik?

bij het rijtje met logo's onderaan staat namelijk geen opel logo tussen :jerry :jerry :jerry

Weet je wie ik hier mis??? de bijna nieuwe ex vriendin van Helmer.. Opelmuisje :jerry

Sinds september niet meer op het forum geweest, ze was toch best actief hier in het slapgehouwhoer.

Terug
Naar boven