• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Goeiemorgen!

net een kanon afgeschoten en een paar toeters verfikt

dat klapte er goed op, tijd voor bed

deze oempa loempa heeft vannacht ruim 2800 kilo chokolade versjouwd :jerry

Soepkipie... Jou tellertje gaat nooit passen ander model:(

Ook zag ik net dat er geen veer klem erop zit, wat de kmkabel klemt. ( afgebroken )

Als ik eens op de sloop ben en daar staat toevallig een gsi van een F2 met 240klok wat wel w-1102 heeft haal ik me die eruit.

Jou klokkie is van een F1.

Maar geef niet hoor.. Heb tenminste geleerd hoe zo'n teller nou precies werkt :jerry

Haha, die 5000 per jaar maakt ook niet een drol uit op de langere termijn.

Maare, die avatar, Tis nogal zwart achter je auto ????? :shock: :shock: :shock: :shock:

Rik :jerry

Power diesel he Rik Dit stoot die altijd uit als ik boven de 2500toeren kom :D :D Naar 2x achter elkaar door trekken is het minder :( :jerry

Ja zo kan het ook haha :jerry Heb een howto van iemand gekregen hoe ik de turbodruk hoger kan zetten... Binnenkort eraan gaan begeven. :wors

Ook al heeft die 5.2ton interesseert me toch niet meer :jerry Kapot gaat die toch niet meer.

Heb een nieuw record 0 tot 100 in 10sec :agent :agent :agent Zal straks eens online zetten..

Eerst tijd voor GTST :wub ( meen ik serieus :oops: )

@astraTD wrote:Heb een nieuw record 0 tot 100 in 10sec :agent :agent :agent Zal straks eens online zetten..

"verplicht meekijken" bedoel je ? :shock: :jerry

Rik ;)

@astraTD wrote:Heb een nieuw record 0 tot 100 in 10sec :agent :agent :agent Zal straks eens online zetten..

heeft soepkiepe nog niet gevraagt of je een vrouw bent dan hahaa

Ik ben een jonge heer hoor. :wors :jerry

Mijn mams keek er vroeger na, nu niet meer.. en me ex keek er ook altijd na.

Als ik iets volg blijf ik het ook volgen :hmmz :jerry

Alleen Lorena al :wub

Terug
Naar boven