• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het nieuwe i200 i240 en 400 topic

weer een foto uit de oude doos !

KB-37-ZF%2004.jpg

Volgens mij een oude bekende, staat ook op de site manta400.nl. Volgens mij is het een engels kenteken maar dan lijkend op een nederlands kenteken.

5901621758_dca682a080_z.jpg

5901059001_de4dafb5b4_z.jpg

5901622404_085682e459_z.jpg

is een oude manta die in belgie geleverd is toen nederland verkocht is aan peter otterlander

en toen verkocht is naar enegeland of ierland

voor 2 twee jaar geleden hebben de huidige en de eerste eigenaar elkaar ontmoet op het manta treffen in hageland

toen kreeg hij ook de originele belgische platen erbij

hij heeft dus hier op de foto het nederlandse kenteken op de auto

is trouwens een hele mooie 400 geworden is helemaaal gerestaureerd

Volgens mij een oude bekende, staat ook op de site manta400.nl. Volgens mij is het een engels kenteken maar dan lijkend op een nederlands kenteken.

5901621758_dca682a080_z.jpg

5901059001_de4dafb5b4_z.jpg

5901622404_085682e459_z.jpg

Zaterdag ga ik kijken naar een originele ingevoerde I200 uit 1986. Kenteken begint met NP-..-..

Staat 7 jaar gestald onder een zeil dus weet niet wat ik kan verwacht. Bak is wel gereviseerd en motor heeft 80.000km gelopen. Zit ook nog een zolder met originele plaatwerk en onderdelen (waaronder i200 motor). Wat zou zo'n Manta waard zijn indien er weinig tot geen laswerk is, alleen al het rubber werk vervangen moet worden (assen/remmenrij)?

is een oude manta die in belgie geleverd is toen nederland verkocht is aan peter otterlander

en toen verkocht is naar enegeland of ierland

voor 2 twee jaar geleden hebben de huidige en de eerste eigenaar elkaar ontmoet op het manta treffen in hageland

toen kreeg hij ook de originele belgische platen erbij

hij heeft dus hier op de foto het nederlandse kenteken op de auto

is trouwens een hele mooie 400 geworden is helemaaal gerestaureerd

Ik vindt het altijd moeilijk om er een waarde aan te hangen

hoe is de staat van de kas ? wat zit er bij? , wat moet er nog aan gebeuren ?

en het belangrijkste wat wil je er zelf aan uitgeven

Maar foto,s zijn we natuurlijk altijd dol op !

Zaterdag ga ik kijken naar een originele ingevoerde I200 uit 1986. Kenteken begint met NP-..-..

Staat 7 jaar gestald onder een zeil dus weet niet wat ik kan verwacht. Bak is wel gereviseerd en motor heeft 80.000km gelopen. Zit ook nog een zolder met originele plaatwerk en onderdelen (waaronder i200 motor). Wat zou zo'n Manta waard zijn indien er weinig tot geen laswerk is, alleen al het rubber werk vervangen moet worden (assen/remmenrij)?

Hierbij foto's. Had hem beter verwacht.. Huidige eigenaar heeft nogal wat foto's vanaf 1993. Deze 200 staat te koop met dan een 2de blok (met irmscher stickers op kleppendeksel en ontsteking), 2 ruiten sets, voorschermen, originele (bijna) complete bestickering, nog een 3spaaks irmscher stuurwiel, bumpers, tank, etc..

Deze 200 is het net niet voor mij..

406679703.jpg

406679701.jpg

406679699.jpg

406679697.jpg

406679696.jpg

406679694.jpg

406679692.jpg

Ik vindt het altijd moeilijk om er een waarde aan te hangen

hoe is de staat van de kas ? wat zit er bij? , wat moet er nog aan gebeuren ?

en het belangrijkste wat wil je er zelf aan uitgeven

Maar foto,s zijn we natuurlijk altijd dol op !

hey jozo

jammer dat het niet wat geworden

ikzelf vind hem ook aan de dure kant

al zijn wel schaars aan het worden

is mij ook te gek

Hierbij foto's. Had hem beter verwacht.. Huidige eigenaar heeft nogal wat foto's vanaf 1993. Deze 200 staat te koop met dan een 2de blok (met irmscher stickers op kleppendeksel en ontsteking), 2 ruiten sets, voorschermen, originele (bijna) complete bestickering, nog een 3spaaks irmscher stuurwiel, bumpers, tank, etc..

Deze 200 is het net niet voor mij..

406679703.jpg

406679701.jpg

406679699.jpg

406679697.jpg

406679696.jpg

406679694.jpg

406679692.jpg

Terug
Naar boven