origineel gepost door Vinci
Jongens, ik heb al een tijdje een oplossing bedacht!
Ik ben electronica engineer en heb een alarm systeem bedacht waarmee je gebeld wordt door je auto als er ook maar een vinger op de lak gelegd wordt!
Dan kun je mooi eigen rechtertje spelen!
Dat is ook waarom dit soort systemen niet te koop zijn denk ik...:vertag
Het is simpel, goedkoop en werkt GOED. Alleen het kost even wat moeite om erin te bouwen, maar daarvoor zal ik bij de meesten van jullie bij het juiste adres zijn denk ik...
OK LET OP!
Je haalt een oud rot mobieltje uit de kast, plaatst er een el cheapo prepaid kaartje in, hangt het dingetje met een lader hard aan de accu. Dan komt het moeilijkste, maar kan ik eventueel voor je fixen. (of kun je misschien omzeilen met een selenoide) Je maakt er een aansluiting op om op de groene hoorn te drukken.
Dan plaats je her en der in de auto schakelaars. Waar je maar wilt, je kan zelfs trillingscontacten nemen/maken (is een soort balpenveertje met gewichtje eraan, in het midden van de veer zit een pin, als de veer beweegt door een lichte trilling dan tikt hij tegen het pinnetje en voila!) Hier is een stukje creativiteit bij vereisd.
Ik heb heel goede resultaten behaald met slechts één trillingscontakt!!
Er bestaan trouwens ook goedkope fietslampjes die zo werken, kun je zo ombouwen om als 'sensor' te dienen...
Nu programmeer je in jouw mobieltje het telefoonnummer van de prepaid kaart in je auto als: LUL ZIT AAN MIJN AUTO!
Dus nu de praktijk, er zit zo'n ^%$$%@#$!@$%%&^*% LUL aan je auto!!!
Je hebt natuurlijk die honkbalknuppel al klaar staan naast de voordeur....
De rest kun je raden!
Mensen de verhalen die ik hier lees, nou ja je weet wel.....:swear
dan word jij vaak gebeld door een valse melding:jerry