• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hier ook al ingebroken!!

Voortaan deze onder je stoel leggen(sóchtends alleen niet vergeten weg te halen voor je gaat rijden?)

mijn.jpg

origineel gepost door theunm

ook bezoek gehad.

niet in de auto maar wel in mijn tuinschuurtje.

zat geen slot op de deur.

ik vond dat er niks van waarde lag.

wie neemt er nu een snoeischaar mee.

theun

Ja, iemand die moet snoeien denk ik...

nou mijn kadett gaat het langzaam naar vooruitgang

morgen de nieuwe motor halen want de 1.6S cih die ik kocht bleek gewoon in elkaar gelopen tezijn....en had hem gekocht als zijnde goed blok volgens hem

that suck's maja

ik ga kijken voor een goeie alarm want ik word er ook een beetje moe van

sterkte voor de gedupeerde

Breek me de bek nie open over de politie!!!!

Hebben ze van de week uit de oliebollenkraam van ons een oliebollenmachine gejat t.w.v. €7000,-:o.

Netjes aangifte gedaan enzo....

Worden we gebeld door de fabrikant, iemand had gebeld om de waarde opte vragen voor zo'n machine, geeft die vent het serie nummer door, ziet de fabrikant dat die gestolen was bij ons!

Na wat speurwerk verricht te hebben kerel gevonden in Utrecht!

wij naar Utrecht toe, eerst ff langs de politie, met alle bewijzen di ewe hadden dat het om de zelfde machine gaat.

Wat denk je?

Kunnen ze niks aan doen, we moesten hem maar terug KOPEN!!!!!!!:swear:swear:swear

Ongelooflijk maar waar!

Kerel was wel slim genoeg om ergens af te spreken waar er merdere bewakings camera's hingen, anders lag hij nu in het ziekenhuis, maar ja we moesten toch wel ff €1750,- betalen......

Het gaat steeds slechter met dit land echt waar!

en dan zeggen ze .... DE POLITIE IS JE BESTE VRIEND?????

ik schijt op ze,heb je ze nodig,komen ze niet ,of ze kunnen niks doen.

ja man dit land is gewoon ROT.......:fy1

gr harold

het zijn gewoon de horen van justitie ......knap klote

ik heb hier stad's toezicht ...het lulletje van de politie ...die vond dat mijn opel maar op de sloop thuis hoorde omdat ik op straat er mee bezig ben .....want je rijdt maar een nieuwe auto ...pfff of dat die suckels echt moeite voor doen om andermans werk tewarderen .........en dan willen ze nog respect van de burger krijgen??

voor beeld testellen ...in duitsland is de misdaad dus ook vernielingen nog geen 5% daar rennen ze al als er 5 euro gejat is

kan je hier niet zeggen ...als je tegen een agent zeg ga boeven vangen kan je een aanklacht krijgen pfff stelletje kleuters

de politie de beste vriend van je portomonee: zeker:thumbdown

doet me denken aan die reclame

de politie is je beste vriend

volgens mij zijn we hier tamelijk goed in

om zelf onze vrienden uit te zoeken

een maatje van mij heeft ook veel ellende van die stadstoezicht

allochtonen gehad , heeft 2 c kadetjes ongerestaureerd voor zijn

deur staan die werden door deze heren als vrak bestempeld

dit terwijl ze gekeurd en verzekerd zijn,dit geintje liep hoog op

om lang verhaal kort temaken,heeft hij van stads toezicht exus brief gekregen,en nu wordt hij door verschillende groepjes in de straat in de gaten gehouden,bekeuring als hij met wielen op de stoep staat

en meer van dergelijke futilietyten,dus heeft hij weer klacht in gediend

.vgr tonsr.

BTW hoe staat het met de auto's ... alvooruit gang met de reperatie's????

mn kadett is weer deels strak getrokken met minimale plamuur

op verlang lijsje staat nog

andere voorschermen

andere deuren

andere motorkap

mn stalen verbreden naar 8j...oldscool

en klasse 3 alarm er op

hoop dat bij jullie niet meer in gebroken is

bij mij was het in november nog weer lol..poging tot inbraak ..je doet aan gifte en nul comma nul agenten die ff komen kijken

origineel gepost door asfaltmaffia

Ze hebben nergens tyd voor maar wel iemand meesleuren naar een rollenbank:fy1:swear

die overigens ook nog eens niet volgens de regels is

Daar zetten ze 5 motors voor in en 5 collega,s + een busje

en niet eens tyd voor dit steletje randebielen

het moet niet gekker worden

Diegene die bij mij binnenkomt of over de schutting klimt die kan een oude tafelpoot verwachten en wat blauweplekken :swear:fy1

Die boetes zijn aso hoog, vind het niet gek dat het big business is.

Vervelend van de inbraak!

origineel gepost door bcoupe 1.6

het zijn gewoon de horen van justitie ......knap klote

ik heb hier stad's toezicht ...het lulletje van de politie ...die vond dat mijn opel maar op de sloop thuis hoorde omdat ik op straat er mee bezig ben .....want je rijdt maar een nieuwe auto ...pfff of dat die suckels echt moeite voor doen om andermans werk tewarderen .........en dan willen ze nog respect van de burger krijgen??

Dit is wel jammer ja :thumbdown Niet iedereen heeft het geld voor een dikke bak van 25.000 euro +

Een klein autootje nieuw zit al rond de 10. Waardering is er niet veel meer.

origineel gepost door Botho

Voortaan deze onder je stoel leggen(sóchtends alleen niet vergeten weg te halen voor je gaat rijden?)

mijn.jpg

Werkt goed :thumbup , moet je hem alleen niet te dicht bij huis parkeren :jerry

Jongens, ik heb al een tijdje een oplossing bedacht!

Ik ben electronica engineer en heb een alarm systeem bedacht waarmee je gebeld wordt door je auto als er ook maar een vinger op de lak gelegd wordt!

Dan kun je mooi eigen rechtertje spelen!
icon_beat.gif

Dat is ook waarom dit soort systemen niet te koop zijn denk ik...:vertag

Het is simpel, goedkoop en werkt GOED. Alleen het kost even wat moeite om erin te bouwen, maar daarvoor zal ik bij de meesten van jullie bij het juiste adres zijn denk ik...
icon_crashcomp.gif

OK LET OP!

Je haalt een oud rot mobieltje uit de kast, plaatst er een el cheapo prepaid kaartje in, hangt het dingetje met een lader hard aan de accu. Dan komt het moeilijkste, maar kan ik eventueel voor je fixen. (of kun je misschien omzeilen met een selenoide) Je maakt er een aansluiting op om op de groene hoorn te drukken.

Dan plaats je her en der in de auto schakelaars. Waar je maar wilt, je kan zelfs trillingscontacten nemen/maken (is een soort balpenveertje met gewichtje eraan, in het midden van de veer zit een pin, als de veer beweegt door een lichte trilling dan tikt hij tegen het pinnetje en voila!) Hier is een stukje creativiteit bij vereisd.

Ik heb heel goede resultaten behaald met slechts één trillingscontakt!!

Er bestaan trouwens ook goedkope fietslampjes die zo werken, kun je zo ombouwen om als 'sensor' te dienen...

Nu programmeer je in jouw mobieltje het telefoonnummer van de prepaid kaart in je auto als: LUL ZIT AAN MIJN AUTO!

Dus nu de praktijk, er zit zo'n ^%$$%@#$!@$%%&^*% LUL aan je auto!!!

Je hebt natuurlijk die honkbalknuppel al klaar staan naast de voordeur....

De rest kun je raden!

Mensen de verhalen die ik hier lees, nou ja je weet wel.....:swear

Zo iets is er al volgens mij, druksensoren gelinkt aan signaal gever, alleen niet mobieltje idd!

Ik heb weleens het zieke idee gehad om delen van de auto en klinken enz onder hoogspanning te zetten wanneer je hem op alarm zet, via een omvormer :o ( gezien in bond film )

origineel gepost door Vinci

Jongens, ik heb al een tijdje een oplossing bedacht!

Ik ben electronica engineer en heb een alarm systeem bedacht waarmee je gebeld wordt door je auto als er ook maar een vinger op de lak gelegd wordt!

Dan kun je mooi eigen rechtertje spelen!
icon_beat.gif

Dat is ook waarom dit soort systemen niet te koop zijn denk ik...:vertag

Het is simpel, goedkoop en werkt GOED. Alleen het kost even wat moeite om erin te bouwen, maar daarvoor zal ik bij de meesten van jullie bij het juiste adres zijn denk ik...
icon_crashcomp.gif

OK LET OP!

Je haalt een oud rot mobieltje uit de kast, plaatst er een el cheapo prepaid kaartje in, hangt het dingetje met een lader hard aan de accu. Dan komt het moeilijkste, maar kan ik eventueel voor je fixen. (of kun je misschien omzeilen met een selenoide) Je maakt er een aansluiting op om op de groene hoorn te drukken.

Dan plaats je her en der in de auto schakelaars. Waar je maar wilt, je kan zelfs trillingscontacten nemen/maken (is een soort balpenveertje met gewichtje eraan, in het midden van de veer zit een pin, als de veer beweegt door een lichte trilling dan tikt hij tegen het pinnetje en voila!) Hier is een stukje creativiteit bij vereisd.

Ik heb heel goede resultaten behaald met slechts één trillingscontakt!!

Er bestaan trouwens ook goedkope fietslampjes die zo werken, kun je zo ombouwen om als 'sensor' te dienen...

Nu programmeer je in jouw mobieltje het telefoonnummer van de prepaid kaart in je auto als: LUL ZIT AAN MIJN AUTO!

Dus nu de praktijk, er zit zo'n ^%$$%@#$!@$%%&^*% LUL aan je auto!!!

Je hebt natuurlijk die honkbalknuppel al klaar staan naast de voordeur....

De rest kun je raden!

Mensen de verhalen die ik hier lees, nou ja je weet wel.....:swear

dan word jij vaak gebeld door een valse melding:jerry

Heeeeeel erg triest deze verhalen.

En dan te bedenken hoe ziek ik elke keer ben als

weer de ster van mercedes getrokken is,

of buitenspiegel van de kadett eraf getrapt,

of antenne afgebroken.....

Is dan weer peanuts met de verhalen die ik hier lees.

tja.. Kutzooi gewoon! Hier ook al 3 X versterkers, radios en speakers verdwenen. Zelfde soort kadett. alleen 2 deuren minder :D Nu heeft ie geen sloten meer, Wa+, CV en alarm.

Komme ze er weer in dan is het maar weer bonnetjes tevoorschijn toveren en naar Opel voor een riante schade taxatie.

Lijers die je spullen jatten zijn er overal.

Ik zei het elders al eerder. Maar voor aangifte hoef je niet naar het buro!!!

IS precies hetzelfde waard als een normale aangifte en als extra kun je niet verleid worden domme dingen te roepen tegen de snor als ie je zegt dat ie niks voor je gaat doen.

:D

Hoogspanning, niet dat je met een honkbalknuppel een lieverdje gevonden zal worden bij de juten, maar dat is echt heel strafbaar...

Vals alarm? Heb je zelf in de hand, je zal effe moeten experimenteren... Ik heb liever honderd valse alarmen per maand dan een stel van die idioten die aan mijn auto zitten! Bij mij werkt het perfect, heb al een aantal keer jochies weggestuurd omdat ze aan mijn auto zaten. Die kijken er elke keer erg van op.

Trouwens, heb stickertjes met waarschuwing op mijn ruiten geplakt dat er stil alarm in zit, met een doodshoofd erbij.
skullnbones.gif

:jerry

Doormelding naar je mobiel kan trouwens zo op elk bestaand alarmsysteem gebeund worden...

Ik heb gedeelde gevoelens bij wat ik voor maatregelen ga treffen als ze echt een keer inbreken, maar ik ben bang dat het knopje bovenin mijn bolletje dan toch omgaat....
gnasher.gif
tombstone.gif

Terug
Naar boven