• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel E Kadetts????

Nou lekker betrouwbaar mijn APk zou al maanden vervallen zijn dus niet.

Bij beide auto's staan verder ook geen type gegevens vermeld

De APK van mn Kadett zou ook al lang verlopen zijn, nou niet dus :)

Verder wel een aardige site, doet wel een beetje rommelig overkomen.

Rik :D

Ik vermoed dat hier het opendatabase systeem van de RDW gebruikt wordt en dat ze deze een tijd geleden op hun server gezet hebben en er geen directe uptodate lijn is met het RDW systeem, net zoals we dat kennen van opeltjes.nl.

Alleen daar gaat het meer om een Opel registeer dan een plek om je auto gegevens te checken.

Een verschil, opeltjes.nl is niet geautomatiseerd zoals die Nrplaat.nl site :P

Zit nog steeds een of andere kut-aap elke dag foto's op te slaan van kentekens/auto's en ze op die site erbij te voegen :P

Daarbij zitten er ook 35.000 gesloopte opel-corsa a's en kadett-c's ingevoerd die gesloopt zijn sinds 2006.

Had ik maar meer vrije tijd, had ik die site verder uitgebouwd :)

cijfers van 2010 mag je 1 tje aftrekken want ben er na die tijd een komen halen in nederland :)

En bij meeting mogen er dan ook belgen komen? Hebben pas terug een gsi tje nieuw leven in geblazen.

Volgt normaal nog een topic over met foto s door stoffel ;)

@stefke1984 wrote:cijfers van 2010 mag je 1 tje aftrekken want ben er na die tijd een komen halen in nederland :)

En bij meeting mogen er dan ook belgen komen? Hebben pas terug een gsi tje nieuw leven in geblazen.

Volgt normaal nog een topic over met foto s door stoffel ;)

Hadden ze niks meer staan bij de Opel dealer in Opglabbeek? (geen idee of die er nog zit, ben er al 20 jaar niet meer geweest...) Ging er altijd om folders en posters vragen tijdens de vakantie. Enne Belgen met een mooie Kadett zijn altijd welkom!

Oja mijn Kadett is trouwens zijn loopbaan juist in Belgie begonnen.

Terug
Naar boven