Een simpel rekensommetje leerde mij dat ik veel goedkoper kan rijden met een diesel dan met benzine. Ik zit er dus aan te denken om mijn Vec te wisselen voor een diesel. Maar ja, welke... Ik heb al gezocht op het forum, omdat ik weet dat Willem een keer uitleg heeft gegeven over de verschillende motoren, maar ik vond alleen over benzine. Welke moet je nemen en welke absoluut niet?
En wat zijn redelijke kilometerstanden waar je nog even mee kunt rijden?
Tot slot: wat denken jullie dat mijn Vec oplevert? Z18XE sedan, met dorpels en handgrepen gespoten, regensensor, dimmende binnenspiegel, Xenon en warmtewerende voorruit, GTS voor- en achterlichten en GTS velgen. KM-stand is 197.000 km.
Ik zeg overigens heel zachtjes dat ik zaterdag ga kijken naar een Renault Laguna Grand Tour 1.9 DCI 120Pk Privilige Navi/Xenon/Leer uit 2005 met 185.000 km op de teller.
Ons budget is rond de € 5.000,00 (inclusief inruil).
En wat zijn redelijke kilometerstanden waar je nog even mee kunt rijden?
Tot slot: wat denken jullie dat mijn Vec oplevert? Z18XE sedan, met dorpels en handgrepen gespoten, regensensor, dimmende binnenspiegel, Xenon en warmtewerende voorruit, GTS voor- en achterlichten en GTS velgen. KM-stand is 197.000 km.
Ik zeg overigens heel zachtjes dat ik zaterdag ga kijken naar een Renault Laguna Grand Tour 1.9 DCI 120Pk Privilige Navi/Xenon/Leer uit 2005 met 185.000 km op de teller.
Ons budget is rond de € 5.000,00 (inclusief inruil).