• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ideeen c kadett rat gevraagd

hanskadett

Post veel
hoi guys ik ben van plan een kadett c sedan project te kopen om er vervolgens een ratlook van te maken met imperial enz hij is al verlaagd en ik ga stalen velgen verbreden verder iemand wat ideeen voor op het imperial stickers enz hij is wit :D

origineel gepost door mrmonkey

roestkap

moon eyes stickers

grote maltezer kruisen op de auto

verzin t maar :P

of een combi : roestige maltezer kruizen :thumbup

je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt.

haal je schakelpookknoperaf las er nog een deel aan met een doodskop ofzo erop

of reclame van (disney) ratoulie :D

een paar losse plaatdelen ergens erop lassen aslof je gaten hebt dicht gelast en niet afwerken ofzo ?

origineel gepost door hanskadett

hoi guys ik ben van plan een kadett c sedan project te kopen om er vervolgens een ratlook van te maken met imperial enz hij is al verlaagd en ik ga stalen velgen verbreden verder iemand wat ideeen voor op het imperial stickers enz hij is wit :D mat grijs rolleren, blokjes vlag op het dak, velgen rood spuiten, white walls op de banden. Mooie chromen antenne erop. Peep Mirror, klein rond spiegeltje bovenaan je a stijl, andere spiegels eraf. Evt hoofsteunen verwijderen en een bont hoes over de stoel heen of van die kralen matten. Hondje op de hoedenplank. Surfbord, oude koffers, reserve wiel op het dak. Je kunt zoveel kanten op. Bumpers eraf ofzo.

origineel gepost door mrmonkey

roestkap

moon eyes stickers

grote maltezer kruisen op de auto

verzin t maar :P

of een combi : roestige maltezer kruizen :thumbup

je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt.

haal je schakelpookknoperaf las er nog een deel aan met een doodskop ofzo erop

of reclame van (disney) ratoulie :D

een paar losse plaatdelen ergens erop lassen aslof je gaten hebt dicht gelast en niet afwerken ofzo ?

hmm klinkt allemaal goed:D maar dat rood dimg die twee meter hoog staat achter tering man ik zou zo onder mijn pedalen glijden :kewlpics

hoi guys ik ben van plan een kadett c sedan project te kopen om er vervolgens een ratlook van te maken met imperial enz hij is al verlaagd en ik ga stalen velgen verbreden verder iemand wat ideeen voor op het imperial stickers enz hij is wit :D mat grijs rolleren, blokjes vlag op het dak, velgen rood spuiten, white walls op de banden. Mooie chromen antenne erop. Peep Mirror, klein rond spiegeltje bovenaan je a stijl, andere spiegels eraf. Evt hoofsteunen verwijderen en een bont hoes over de stoel heen of van die kralen matten. Hondje op de hoedenplank. Surfbord, oude koffers, reserve wiel op het dak. Je kunt zoveel kanten op. Bumpers eraf ofzo.

hmm klinkt allemaal goed:D maar dat rood dimg die twee meter hoog staat achter tering man ik zou zo onder mijn pedalen glijden :kewlpics

daar hebben ze gordels voor uitgevonden :D:D

nee maar veel chroomwerk hoort ook bij rat (zag ik nog niet staan)

nummerplaten erop hangen alsof ze er elk moment vanaf kunnen vallen..

maar een matte kleur en roestvorming dan kom je al een heel eind..

ik zat laatst op een site en daar stonden super veel vw t1 en t2 busjes ook allemaal ratstyle mischien iemand die die site ook heeft.. daar kun je heel veel ideeen opdoen..het is dat ik de site nie meer kan vinden.. ik had m graag geplaatst.

gr benno(lambo452)

ik zat laatst op een site en daar stonden super veel vw t1 en t2 busjes ook allemaal ratstyle mischien iemand die die site ook heeft.. daar kun je heel veel ideeen opdoen..het is dat ik de site nie meer kan vinden.. ik had m graag geplaatst.

gr benno(lambo452)

Schilder m in de grijze grondlak...das echt mooi.

Zo hebben ze op de sloop hier een mk1 caddy gedaan...staat ook altijd op de advertentie van automaxx.

een rat moet gigantich laag en simpele brede wielen er onder

ronde kruis koplampen er in van een golf

Tankklep er af...of half er aan met een slotje/ketting oid.

betongaas grill:P

leef je uit :D

Schilder m in de grijze grondlak...das echt mooi.

Zo hebben ze op de sloop hier een mk1 caddy gedaan...staat ook altijd op de advertentie van automaxx.

een rat moet gigantich laag en simpele brede wielen er onder

ronde kruis koplampen er in van een golf

Tankklep er af...of half er aan met een slotje/ketting oid.

betongaas grill:P

leef je uit :D

origineel gepost door lambo452

gr benno(lambo452)

EDIT link plaatsen lukte nie..

origineel gepost door lambo452

gr benno(lambo452)

EDIT link plaatsen lukte nie..

ff googlen en je hebt een paar hele gave voorbeelden:

8.jpg

grotefotobjhgsnbd7ws.jpg

24.jpg

Typical_Rat_Rod.jpg

sqd_0004.jpg

worthersee030505046origjv1.jpg

veel vw, maar wel goede voorbeelden dacht ik zo

Terug
Naar boven