• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ideeen c kadett rat gevraagd

ff googlen en je hebt een paar hele gave voorbeelden:

8.jpg

grotefotobjhgsnbd7ws.jpg

24.jpg

Typical_Rat_Rod.jpg

sqd_0004.jpg

worthersee030505046origjv1.jpg

veel vw, maar wel goede voorbeelden dacht ik zo

tering dat c detje is wel heel gaaf is er bij iemand trouwens bekend hoe diep ke een c kunt leggen als hij op 13x8 en 13x8,5 staat en moet je dan andere dempers enz:P

tering dat c detje is wel heel gaaf is er bij iemand trouwens bekend hoe diep ke een c kunt leggen als hij op 13x8 en 13x8,5 staat en moet je dan andere dempers enz:P

heeeeel diep, eigenlijk zo diep dat je hem met de vooras op de grond kan leggen zonder erin te zitten (met een 1200)

dus het is echt hoever je zelf wil gaan..

in gangbare maten kun je tot -85 (met andere dempers uiteraard) gaat. of je velgen dan nog passen is natuurlijk afhankelijk van je et waarde.

ik heb voor 7,5j achter 8. en als ik de rubbers tussen de veren uitpak ligt de vooras volgens mij zoon cm van de grond. mijn velgen zijn gewoon de standaard stalen velgen maar dan verbreed. de wielranden voor moesten wel flink omgerold..

volgens de verkoper zouden het -100 veren zijn.. maar hij lijkt een stuk verder gezakt..

DSC00896.JPG

heeeeel diep, eigenlijk zo diep dat je hem met de vooras op de grond kan leggen zonder erin te zitten (met een 1200)

dus het is echt hoever je zelf wil gaan..

in gangbare maten kun je tot -85 (met andere dempers uiteraard) gaat. of je velgen dan nog passen is natuurlijk afhankelijk van je et waarde.

ik heb voor 7,5j achter 8. en als ik de rubbers tussen de veren uitpak ligt de vooras volgens mij zoon cm van de grond. mijn velgen zijn gewoon de standaard stalen velgen maar dan verbreed. de wielranden voor moesten wel flink omgerold..

volgens de verkoper zouden het -100 veren zijn.. maar hij lijkt een stuk verder gezakt..

DSC00896.JPG

origineel gepost door lambo452

origineel gepost door hanskadett

hmm klinkt allemaal goed:D maar dat rood dimg die twee meter hoog staat achter tering man ik zou zo onder mijn pedalen glijden :kewlpics

daar hebben ze gordels voor uitgevonden :D:D

nee maar veel chroomwerk hoort ook bij rat (zag ik nog niet staan)

nummerplaten erop hangen alsof ze er elk moment vanaf kunnen vallen..

maar een matte kleur en roestvorming dan kom je al een heel eind..

ik zat laatst op een site en daar stonden super veel vw t1 en t2 busjes ook allemaal ratstyle mischien iemand die die site ook heeft.. daar kun je heel veel ideeen opdoen..het is dat ik de site nie meer kan vinden.. ik had m graag geplaatst.

gr benno(lambo452)

EDIT link plaatsen lukte nie..

klikken >> The Bus Barn

ik vermoed dat je dit bedoelde.. rechts in het menu kan je zoeken, staan er idd heel veel op, maar redelijk eentonig..

origineel gepost door hanskadett

hmm klinkt allemaal goed:D maar dat rood dimg die twee meter hoog staat achter tering man ik zou zo onder mijn pedalen glijden :kewlpics

daar hebben ze gordels voor uitgevonden :D:D

nee maar veel chroomwerk hoort ook bij rat (zag ik nog niet staan)

nummerplaten erop hangen alsof ze er elk moment vanaf kunnen vallen..

maar een matte kleur en roestvorming dan kom je al een heel eind..

ik zat laatst op een site en daar stonden super veel vw t1 en t2 busjes ook allemaal ratstyle mischien iemand die die site ook heeft.. daar kun je heel veel ideeen opdoen..het is dat ik de site nie meer kan vinden.. ik had m graag geplaatst.

gr benno(lambo452)

EDIT link plaatsen lukte nie..

klikken >> The Bus Barn

ik vermoed dat je dit bedoelde.. rechts in het menu kan je zoeken, staan er idd heel veel op, maar redelijk eentonig..

die van ferdie ligt momenteel voor net ietsje hoger dan die van mij denk ik, scheelt niet veel.

alleen ferdie moet er dadelijks mee rijden (ik deed dat ook, maar toch maar een corsa gekocht)

ferdie rijd overigens op 15" en ligt in cm verlaging dus eigenlijk nog lager dan ik....

als hij 13" er onder zet is hij denk ik nog lager.

heb er zo geen foto's van die van hem op 13" (die had hij er onder op opn afgelope jaar)

zijn kont ligt op 15" nog lager dan de mijne op 13" trouwens.

19092009%28003%29.jpg

door de 13" zit ik alleen wel meer tegen de grond, omdat me draagarmen natuurlijk dichtbij de grond zitten....

in beide gevallen moet je trouwens de uitlaat aan gaan passen, want toen ik die van mij van de krik afhaalde stond hij met de downpipe op de grond (automaat) (was op de 1e foto uiteraard nog niet aangepast) als je zo laag ligt kun je trouwens ook je uitlaat onder je achteras door doen..... in ferdie zn geval moest hij ook nog eens de panhardstang verlengen als ik me niet vergis. omdat hij gewoon de andere kant op stond van origneel.

die van ferdie ligt momenteel voor net ietsje hoger dan die van mij denk ik, scheelt niet veel.

alleen ferdie moet er dadelijks mee rijden (ik deed dat ook, maar toch maar een corsa gekocht)

ferdie rijd overigens op 15" en ligt in cm verlaging dus eigenlijk nog lager dan ik....

als hij 13" er onder zet is hij denk ik nog lager.

heb er zo geen foto's van die van hem op 13" (die had hij er onder op opn afgelope jaar)

zijn kont ligt op 15" nog lager dan de mijne op 13" trouwens.

19092009%28003%29.jpg

door de 13" zit ik alleen wel meer tegen de grond, omdat me draagarmen natuurlijk dichtbij de grond zitten....

in beide gevallen moet je trouwens de uitlaat aan gaan passen, want toen ik die van mij van de krik afhaalde stond hij met de downpipe op de grond (automaat) (was op de 1e foto uiteraard nog niet aangepast) als je zo laag ligt kun je trouwens ook je uitlaat onder je achteras door doen..... in ferdie zn geval moest hij ook nog eens de panhardstang verlengen als ik me niet vergis. omdat hij gewoon de andere kant op stond van origneel.

Terug
Naar boven