• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieur verlichting

damn dit is wel heel mooi wil met het mijne toch ook zo alles in het wit hebben ook de tid en de aansteker

vind dit echt wel heel netjes hoor

@DennyD wrote:hoi mensne,

heb inmiddels alles voor de 2de keer vervangen,had hiervoor die ledjes met 1koppie nu alles weer vervangen 4 in 1 ledje,die standaard ledjes gaan echt irrieteren op een gegeven moment,net wat robert zegt je ziet ze niet meer overdag!!

dus zou toch wat meer geld uitgeven en het goed doen ,dan net niet!

Maar voor die simpele ledjes betaal je ook de hoofdprijs in nederland dus denk dat het niet veel uit zal maken met de 4 in 1 led uit buitenland!!!

Grtz Denny

Moest laatst uit nood even pilot-smd ledjes gehaald, maar sode-djhu. wat een bras. Binnenkort even mijn bekleding te koop zetten en van de opbrengsten maar een batch over laten komen. ik ben nu meer als overtuigd om het meteen even goed te doen, want heb nu alle opties geprobeerd om iemand dat gezeur te besparen, maar crazyleds is toch echt de way to go!

Heb zelf ook even een paar ledjes in elkaar gesoldeerd, maar dit mocht niets positiefs opleveren. (kosten/kwaliteit)

Dus moto, mocht je nog interesse hebben, PM ik je even om langs te komen voor Opcom en die ledjes.

wijs besluit om het toch maar goed aan te pakken :jerry

ik ben inmiddels klaar met mijn dash bord en wat een verschil zeg die ledjes :thumb

@DennyD wrote:wijs besluit om het toch maar goed aan te pakken :jerry

ik ben inmiddels klaar met mijn dash bord en wat een verschil zeg die ledjes :thumb

Is mooi hé :wub ? Zo hadden ze altijd al moeten zijn! Ik heb ze laatst gezien in een f-je.. om te kwijlen!

is zeker mooi maar ik heb dan ook het cockpit en kachel in plasma :wub

lichtschakelaar,ruitbedieningsknoppen en de tc alles blauw :jerry

als het donker is rij ik een blauwtje king:

@DennyD wrote:is zeker mooi maar ik heb dan ook het cockpit en kachel in plasma :wub

lichtschakelaar,ruitbedieningsknoppen en de tc alles blauw :jerry

als het donker is rij ik een blauwtje king:

Daar wil ik ook best wel een blauwtje voor lopen, hoop dat er interesse komt voor mn bekleding. wil mijn auto afhebben voor meeting in sevenum!

heb deze ledjes nog liggen met een smd-kop erop

(pm maar)

zijn de betere ledjes beter dan met een 5mm led erop . :thumbup

ook overdag zichtbaar in je mid/tid enz

@ mr t ik heb ze van me vader cadeau gekregen dus ze zitten er al in bij mij :) moet alleen nog even de ledjes in de schakelaars solderen

maar ik heb wel nog een 2 x t5 fitting nodig in die smd vorm :) voor in mun kachelpaneel en de aanstekerplug :) :)

Motor. je hebt maar 1x T3 nodig voor aanstekerplug, even in weert bij heutz op bezoek gaan! daar hebben ze ze liggen van pilot.

Zit geen T5 in kachelpaneel. heb post aangepast.

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:Motor. je hebt maar 1x T3 nodig voor aanstekerplug, even in weert bij heutz op bezoek gaan! daar hebben ze ze liggen van pilot.

Zit geen T5 in kachelpaneel. heb post aangepast.

hmmmz dit klopt niet wat je zegt !

zit toch echt T5 steekfitting in de verlichting van de aansteker.

en de kachelpaneel van de coupe .

ik heb ze zelf met 3 ledjes 2 aan de zijkant en 1 bovenop.

weet je wat ik doe het anders:

kachel coupe : 1 steekfitting T5

asbakverlichting: 1 steekfitting T5

kachel van delphi: 2 T5 draaifitting

teller unit: 3 T5 draaifitting

dagteller : 1 T5 draaifitting

mid /tid: 3/2 T5 draaifitting

interieur verlichting: 1 c5w 39mm

kofferbak: 1 c5w 39mm

dashbordkastje: 1 c5w 39mm

leeslampjes interieur: 2 T10

leesverlichting achter: c5w 37mm

dat was volgens mij het interieur

exterieur voorkant is

stadslichten : T10 steekfitting

dimlicht : H7

grootlicht HB3

mistlicht orginele bumper H3

mistlicht opc H11

ik kan het ook beamen want heb ook een coupe kachelunit erin zitten dus 2 maal t5 :thumb

en krasy,wat kun jij allemaal regelen?? :jerry

Laten we het dan helemaal bij zijn naam noemen en de term B8,5D gebruiken? want bij T5-jes denk ik aan de dunne staafjes en niet die osram draai pluggs ;)! :jerry Maar dan klopt het allebei, alleen de termen niet :vertag

bij de coupe kachel unit zitten ook steekfittinkjes en wel 1 achter de draaiknop

bij de andere kachelunits heb je dus de draaifittinkjes nodig aan de achterkant dus

fijn he al die verschillende onderdelen he :jerry

Heerlijk. stierlijk irritant dus :thumbdown Dat betekend dus was hier staat niet klopt, of ja, voor een aantal modellen niet. Ik denk dat we hier eens een serieuze topic van moeten bouwen.

hahaha precies,ze wouden mij ook niet geloven toen ik dat zei dat bij mij het lampie aan de voorkant zat :jerry

@DennyD wrote:hahaha precies,ze wouden mij ook niet geloven toen ik dat zei dat bij mij het lampie aan de voorkant zat :jerry

Dat wist ik, knop eruit, pinnetje onder induwen en knop eruit pakken ;)

Terug
Naar boven