kaneelschep
Woont hier bijna
Het theoretische erachter is leuk. Maar praktijkervaring vind ik altyd wat meer waard 
Je moet je niet helemaal vastbyten op de prijs, ook tussen de goedkopere is er wel verschil.
Ik heb meerder goedkopere caps gehad aangezien alles steeds gejat werd.
een daarvan was een us-blaster by conrad vandaan. Die voedde een voorloper van jouw versterker. Een jbl gto6000 met 4 speakers en 2 subs op het gebridgede sub kanaal.
Met die us-blaster cap kwam de bas er zeker weten strakker uit. Iedereen vroeg steeds of ik andere versterker of accu/kabels had. Ook de lichten bleven gewoon normaal branden. Hoe hard ik het ook aanzette
en het ging hard..
heel groot verschil met de andere caps en al helemaal zonder. Ik zou er altyd 1 aanraden als je simpel flinke knallen wilt maken zonder dat je auto een ambilight philips tv wordt 
Je moet je niet helemaal vastbyten op de prijs, ook tussen de goedkopere is er wel verschil.
Ik heb meerder goedkopere caps gehad aangezien alles steeds gejat werd.
een daarvan was een us-blaster by conrad vandaan. Die voedde een voorloper van jouw versterker. Een jbl gto6000 met 4 speakers en 2 subs op het gebridgede sub kanaal.
Met die us-blaster cap kwam de bas er zeker weten strakker uit. Iedereen vroeg steeds of ik andere versterker of accu/kabels had. Ook de lichten bleven gewoon normaal branden. Hoe hard ik het ook aanzette