• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Jeffrey's vec 2000 4x4-->weer iets wijzer geworden.

Nou ik heb vorige week een bi-xenon set gekocht alleen die is nog niet binnen omdat het postkantoor al paar dagen een storing hebben en mijn pakketje ligt daar binnen :fy1.

Lijkt er ook niet op of er een poging gedaan wordt dat het opgelost wordt want het is er gewoon donker binnen :mad:.

Maar goed ik wacht er dus maar op, zodra het erin gebouwd is dan krijgen we wel weer even een foto :kewlpics.

Heb vandaag wel leuke schraap filmpjes gemaakt en een paar foto's geschoten met vrienden.

Het schraap filmpje :D.

Hadden vanmiddag de 2e auto's voor me vectra ff extra laag gezet en schraapt wel erg leuk :P, verbaasde gezichten van mensen als je door een straat rijd.

s6300753ut2.jpg

Dat valt reuze mee eigenlijk hoor :P we zochten expres even een goed straatje op natuurlijk.

Ik rijd voornamelijk alleen maar snelweg en mijn straat en route naar snelweg is ook een normale verharde weg dus heb nergens last van drempels etc.

En de auto houd ik ook wel graag netjes hoor :o als het te erg zou zijn met aanlopen en schrapen had ik em allang weer op normale hoogte gezet.

Nou hopen dat morgen het postantoor weer open is zodat ik m'n xenon kan ophalen :hmmz

Nou ik ben weer lekker bezig geweest met de auto de laatste paar dagen.

Heb een nieuwe compo set voor in de auto gebouwd.

Heeft een mooi geluidje :D.

Originele tweeters bewerkt en heb nu de nieuwe tweeters erin zitten, toevallig was de maat hetzelfde.

Mijn H4 bi-xenon 8000k setje heb ik ook vandaag binnen dus die komt er deze week ook in.

En ik wilde even kwijt dat je auto echt zwaar vies wordt van dit weer :jerry

Sjezus, wat zit die eruit ! En heb je ook een fototje met de xenon erin? het is nu donker, dus ren maar even naar buiten ;) :kewlpics king:

Foteau maak ik morgen wel even ;) , ik ben net thuis van werk en heb nu alleen nog maar zin om te zitten :P.

Morgenavond als ik thuiskom maak ik wel even een kiekje dan voor je ;).

Heb jij nou wel excentrische bussen in je achterdraagarmen zitten aangezien jij hem zo verlaagt hebt?

en natuurlijk :kewlpics

Nee die heb ik er niet zitten :angel heeft ook wel een reden want als ik dat heb dan passen mijn velgen dus niet meer in de wielkast achter. Zit nog een klein pinkje ruimte tussen de band en de wielkast rand nu.

De wielen komen iets scheef te staan omdat ik die bussen niet gebruik en nu veert ook precies de band een halve cm langs de wielkast rand schuin naar binnen toe.

Ik weet wel dat ze er eigenlijk tussen horen te zitten :).

Misschien rond de zomer eens kijken of ik de wielkast randen kan bewerken en er komen ook andere velgen dus we zullen zien. Dan kan ik die excenter bussen er misschien wel op krijgen.

Zou het ook zeker wel zonde vinden als het 4x4 systeem stuk gaat, daarom krijgt de auto wel zijn nodige onderhoud ;).

Ja rijd een stuk lekkerder, soms moest ik echt moeite doen om iets te zien :P.

Dat blauwe valt in het echt wel mee eigenlijk, komt op de foto beetje blauwer uit.

blijft gaaf die xenon:thumbup

foto zeker gemaakt net nadat je je koplampen aangezet heb.

dan zijn ze altijd wat blauwer net na het opstarten.

Ja dat kan best wel eens kloppen wat je zegt :P had ze net aangezet.

Heb 8000k , dat is toch wit met blauwe gloed of heb ik dat mis :P.

wit met blauwe gloed is 6000k

ikzelf heb ook 8000k in de vec en dat is mij soms net iets te blauw.

volgende setje wordt zeker 6000k

maar ben ook zeer te spreken over het setje wat ik nu heb hoor, veel beter licht:thumbup

Ja ik zie het net , ik vind trouwens de 3000k voor oudere auto's erg gaaf.

Houd het oude idee van de auto erin en toch beter licht.

main_lighting.jpg

origineel gepost door opel-devil

Zoals beloofd nog even foto's van mn xenon in werking ;).

De eerste mooie duidelijke foto's die ik zie van Xenonverlichting, en het verschil met gewone lampen, erg mooi gedaan !

(nu wil ik eigenlijk ook wel xenon d'r in ) :wub

Gewoon foto gemaakt met de halogeen lampen en dan de volgende dag naar ongeveer dezelfde plek rijden met je xenon erin :P dan krijg je wel een goed idee ervan.

Was wel erg slecht zicht hoor zo met halogeen :o.

Dat ik zo heb durven rond rijden :P.

Maar wat ik dan wel weer zo vreemd vind is dat de verlichting van mijn ouders auto wel weer super goed is en dat dat toch ook halogeen is (is wel een niewere auto dus miss daarom?).

Terug
Naar boven