• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Kevin,

Tja,aan de ene kant ben ik blij met de roest,maar aan de andere kant niet hahahaha.

Misschien dat ik vanmiddag de rest eruit ga halen.Even kijken hoe m'n lichamelijke conditie is na een dag hard werken in de bouw.

Jij pakt het ook lekker aan.Gelijk maar even de onderzijde aanpakken.Doe je dat gewoon voor de deur?

Succes en hou hem tussen de lijntjes!!!!!!!!!!!!

gr Marcel.

Jongens,jongens wat een feest hier!!!

Vanmidag na het werk ben ik begonnen met het verwijderen van de voorstoelen en de vloerbedekking.

Met toch een beetje spanning begon met het weghalen van de bitumen laag.

Het is keihard dat spul,en brak op sommige plaatsen gewoon weg.

En wat schepte mijn verbazing???????

Geen spatje roest!!!!!Helemaal niets.

Ben nu zo blij als een kind,zeg!Ongelooflijk.

Ik heb maar besloten om de rest te laten zitten.Zelfs bij de rubbereb doppen zit totaal geen roest.Onvoorstelbaar voor een auto van 23 jaar oud.

hier wat foto's die ik net gemaakt heb.

OpelKadett093.jpg

bij de bestuurderskant

OpelKadett094.jpg

vloer bij de achterbank

OpelKadett096.jpg

nog een keer bij de bestuurderskant,het bruine wat je ziet,is Tectyl

OpelKadett105.jpg

achterbank

OpelKadett106.jpg

en de bak van de reservewiel

OpelKadett107.jpg

Jongens,jongens wat een feest hier!!!

Vanmidag na het werk ben ik begonnen met het verwijderen van de voorstoelen en de vloerbedekking.

Met toch een beetje spanning begon met het weghalen van de bitumen laag.

Het is keihard dat spul,en brak op sommige plaatsen gewoon weg.

En wat schepte mijn verbazing???????

Geen spatje roest!!!!!Helemaal niets.

Ben nu zo blij als een kind,zeg!Ongelooflijk.

Ik heb maar besloten om de rest te laten zitten.Zelfs bij de rubbereb doppen zit totaal geen roest.Onvoorstelbaar voor een auto van 23 jaar oud.

hier wat foto's die ik net gemaakt heb.

OpelKadett093.jpg

bij de bestuurderskant

OpelKadett094.jpg

vloer bij de achterbank

OpelKadett096.jpg

nog een keer bij de bestuurderskant,het bruine wat je ziet,is Tectyl

OpelKadett105.jpg

achterbank

OpelKadett106.jpg

en de bak van de reservewiel

OpelKadett107.jpg

Wauw! Bizar zeg! Helemaal niks gewoon haha! Wees er maar zuinig op! Bij mij is het wel ff een ander verhaal :p Kga nu ffkes mijn topic weer updaten (lekker in de nachtdienst ;) ) Dan zie je meteen weer ik mee te kampen heb! Word je eigenlijk niet vrolijk van... Horror zelfs! :o

Hee Kevin,

ja,ik heb je topic gezien.Was ff niet leuk.

Ik durf bijna geen updates meer neer te zetten.

Vandaag heb ik toch de isolatiemat er uit kunnen sjorren.Deze was niet drijfnat,maar wel klammig.Nu moet ik wel zeggen dat ik er al een paar weken een vochtvreter in de auto staat.

Ook achter de pedalen..................geen roest!!!!!!!!!Ik snap hier geen hol van.Niet dat ik roest wil,maar als ik de topics bekijk van de andere Kadetts,zit er altijd wel wat roest.

Ik heb,dat zei de hoofdmonteur al,een lot uit de loterij.

nogmaals,het bruine wat roest lijkt,is Tectyl

Hierbij wat foto's van vandaag.......

OpelKadett108.jpg

OpelKadett111.jpg

OpelKadett109.jpg

OpelKadett112.jpg

groetjes Marcel.

Wauw! Bizar zeg! Helemaal niks gewoon haha! Wees er maar zuinig op! Bij mij is het wel ff een ander verhaal :p Kga nu ffkes mijn topic weer updaten (lekker in de nachtdienst ;) ) Dan zie je meteen weer ik mee te kampen heb! Word je eigenlijk niet vrolijk van... Horror zelfs! :o

de kansen zijn nog niet verkeken:D:D haal eerst eens alles weg:D want links bij de bestuurderskant daar moet gewoon wat zitten:D anders heb je geen echte opel

Hee Kevin,

ja,ik heb je topic gezien.Was ff niet leuk.

Ik durf bijna geen updates meer neer te zetten.

Vandaag heb ik toch de isolatiemat er uit kunnen sjorren.Deze was niet drijfnat,maar wel klammig.Nu moet ik wel zeggen dat ik er al een paar weken een vochtvreter in de auto staat.

Ook achter de pedalen..................geen roest!!!!!!!!!Ik snap hier geen hol van.Niet dat ik roest wil,maar als ik de topics bekijk van de andere Kadetts,zit er altijd wel wat roest.

Ik heb,dat zei de hoofdmonteur al,een lot uit de loterij.

nogmaals,het bruine wat roest lijkt,is Tectyl

Hierbij wat foto's van vandaag.......

OpelKadett108.jpg

OpelKadett111.jpg

OpelKadett109.jpg

OpelKadett112.jpg

groetjes Marcel.

tot nutoe heb je geluk en ik hoop dat het je mee zit en geen roest zal vinden. succes verder.

hoop dat mijn kadettje ook in dezelfde staat is (ik zal het zien wanneer ik dit jaar met school klaar ben en dan lekker aan mijn kadettje kan prullen (prullen ja, weet nog te weinig om te sleutelen maar daar heb ik ons pap voor ;)))

de kansen zijn nog niet verkeken:D:D haal eerst eens alles weg:D want links bij de bestuurderskant daar moet gewoon wat zitten:D anders heb je geen echte opel

[rquote=1892913&tid=140616&author=opelkadetje]de kansen zijn nog niet verkeken:D:D haal eerst eens alles weg:D want links bij de bestuurderskant daar moet gewoon wat zitten:D anders heb je geen echte opel[/rquote]

haal de zwarte bitumen maar eens weg dan zal je t zien

hoop voor je dat er niets zit of minimaal weinig dan heb je echt geluk

tot nutoe heb je geluk en ik hoop dat het je mee zit en geen roest zal vinden. succes verder.

hoop dat mijn kadettje ook in dezelfde staat is (ik zal het zien wanneer ik dit jaar met school klaar ben en dan lekker aan mijn kadettje kan prullen (prullen ja, weet nog te weinig om te sleutelen maar daar heb ik ons pap voor ;)))

Hoe kan je dat bitumen het makkelijkst verwijderen zonder krassen te maken in de lak?? Kheb het geprobeerd met schroevendraaier te porren, maar dat werkt nie echt haha! :angel

[rquote=1892913&tid=140616&author=opelkadetje]de kansen zijn nog niet verkeken:D:D haal eerst eens alles weg:D want links bij de bestuurderskant daar moet gewoon wat zitten:D anders heb je geen echte opel[/rquote]

haal de zwarte bitumen maar eens weg dan zal je t zien

hoop voor je dat er niets zit of minimaal weinig dan heb je echt geluk

Hoe kan je dat bitumen het makkelijkst verwijderen zonder krassen te maken in de lak?? Kheb het geprobeerd met schroevendraaier te porren, maar dat werkt nie echt haha! :angel

Net even een paar 'steek " proefjes gedaan in het bituum.Geen roest aanwezig!!!

Bij deze durf ik te zeggen dat de Kadett uit 1988 geboren in Antwerpen,een goede en harde auto is.

Ik heb alle randen van het bituum afgekit met de carrosoriekit.

In het weekend ga ik de bodem behandelen met Wijzonol Industrielak.Deze lak heeft een corrosiewerende eigenschap en dus geschikt voor dit soort dingen.

Tectyl enz enz is niet nodig om te gebruiken in de auto.

Foto's volgen in het weekend.

gr Marcel.

Terug
Naar boven