• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Erg nette auto!

ziet er in het echt nog beter uit als op de foto's !

hele topic gelezen, en man man man wat heb jij een liefde voor die auto! echt super dat er nog mensen zoveel doen aan een toch wel oudere auto en wat n mazzel heb je dat de kadett nog in zo n goede staat was

ga zo door!

Maar een sedan is wel al veel zeldzamer! Ik herinner mij trouwens nog dat ik een witte sedan in gt trim in de folder met de zwarte stalen 14" velgen een begerenswaardige auto vond.

Vandaag bij de meeting geweest in Amersfoort van TT/TC.

Mooie auto's gezien,leuke jongens en veel gezien.

Mocht ik rond 16.00 uur toch de 2e prijs in de wacht slepen in de categorie oldtimers.

Weer een beker erbij!!!

Dus ook vandaag,net als vorig jaar bij M&M zo trots als een pauw naar huis met een beker.

Maar wat rijdt de E1 toch heerlijk.Geen stootje,geen kraakje niets.Gewoon heerlijk om op de weg te rijden.En ja,de mensen die achter me rijden zullen toch wel wat geduld moeten opbrengen,want ik ga niet harder dan 100km/u.Op de dijk Enkhuizen/Lelystad reed er dus een sliert auto's achter me

Respect voor oudere hebben hahaha

gr Marcel

Erg nette auto!

ziet er in het echt nog beter uit als op de foto's !

hele topic gelezen, en man man man wat heb jij een liefde voor die auto! echt super dat er nog mensen zoveel doen aan een toch wel oudere auto en wat n mazzel heb je dat de kadett nog in zo n goede staat was

ga zo door!

Vandaag bij de meeting geweest in Amersfoort van TT/TC.

Mooie auto's gezien,leuke jongens en veel gezien.

Mocht ik rond 16.00 uur toch de 2e prijs in de wacht slepen in de categorie oldtimers.

Weer een beker erbij!!!

Dus ook vandaag,net als vorig jaar bij M&M zo trots als een pauw naar huis met een beker.

Maar wat rijdt de E1 toch heerlijk.Geen stootje,geen kraakje niets.Gewoon heerlijk om op de weg te rijden.En ja,de mensen die achter me rijden zullen toch wel wat geduld moeten opbrengen,want ik ga niet harder dan 100km/u.Op de dijk Enkhuizen/Lelystad reed er dus een sliert auto's achter me

Respect voor oudere hebben hahaha

gr Marcel

Met de Pinksteren was ik in Zwolle bij de Opelmeeting.Leuke dag,heb een hoop mensen gezien en gesproken.

Bij aankomst op het parkkeerterrein werden er foto's gemaakt van je auto.

Zo ook van mijn Kadett.

Resultaat mag er wezen!!!

Trieste mededeling,maar de E1 is ingeruild voor een Vectra B2 Sport Edition.

De reden:

Ik heb er totaal geen tijd meer voor.De auto staat veelste lang stil,kost me geld,rijden doe ik er dus niet meer mee.Moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vindt,maar als iets zinloos stilstaat,is dat gewoon zonde geld.

Ook de Expression gaat binnenkort verkocht worden,en blijft naar alle waarschijnlijkheid hier op het forum rondzwerven.

De twee Kadetts bij elkaar kosten meer dan de Vectra aan wegenbelasting.

Ik heb een keus gemaakt waar ik toch wel achter stond.

De E1 was m'n show auto,en de Expression m'n daily auto.

Maar omdat mijn vrouw ook wel eens de Expression meenam met de kleine meid,vondt ik dat geen veilige gedachte.Veiligheid gaat dan toch voorop.

Dan zullen jullie zeggen,je heb de Zafira toch? Klopt,maar die nam ik wel eens mee naar het werk,omdat deze wagen te korte stukjes reed.Als mijn vrouw te werk moet dan brengt ze de kleine meid naar haar zus.Dat zijn kippestukjes,en dat is niet goed voor een auto.

Daarom wisselen we wel eens van auto.

Kortom,deze keuze hebben wij hier samen gemaakt en hebben nu gewoon twee auto's in plaats van 3,waarvan 1 continu stilstaat,terwijl de kosten doorliepen.

Helaas zal ik hier niet zoveel meer te vinden zijn,maar wel weer bij de Vectra/Signum rubriek.

Hier de de Vectra in beeld.

groetjes Marcel

Hmm dat is inderdaad spijtig en gaat de E1 naar een liefhebber of ingeruild? Ik ken dat trouwens, hobby mag geld kosten maar in Den Haag maken ze het een onnodig dure hobby voor die paar plezierritjes per jaar dat moet toch anders kunnen!

Met de Pinksteren was ik in Zwolle bij de Opelmeeting.Leuke dag,heb een hoop mensen gezien en gesproken.

Bij aankomst op het parkkeerterrein werden er foto's gemaakt van je auto.

Zo ook van mijn Kadett.

Resultaat mag er wezen!!!

Trieste mededeling,maar de E1 is ingeruild voor een Vectra B2 Sport Edition.

De reden:

Ik heb er totaal geen tijd meer voor.De auto staat veelste lang stil,kost me geld,rijden doe ik er dus niet meer mee.Moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vindt,maar als iets zinloos stilstaat,is dat gewoon zonde geld.

Ook de Expression gaat binnenkort verkocht worden,en blijft naar alle waarschijnlijkheid hier op het forum rondzwerven.

De twee Kadetts bij elkaar kosten meer dan de Vectra aan wegenbelasting.

Ik heb een keus gemaakt waar ik toch wel achter stond.

De E1 was m'n show auto,en de Expression m'n daily auto.

Maar omdat mijn vrouw ook wel eens de Expression meenam met de kleine meid,vondt ik dat geen veilige gedachte.Veiligheid gaat dan toch voorop.

Dan zullen jullie zeggen,je heb de Zafira toch? Klopt,maar die nam ik wel eens mee naar het werk,omdat deze wagen te korte stukjes reed.Als mijn vrouw te werk moet dan brengt ze de kleine meid naar haar zus.Dat zijn kippestukjes,en dat is niet goed voor een auto.

Daarom wisselen we wel eens van auto.

Kortom,deze keuze hebben wij hier samen gemaakt en hebben nu gewoon twee auto's in plaats van 3,waarvan 1 continu stilstaat,terwijl de kosten doorliepen.

Helaas zal ik hier niet zoveel meer te vinden zijn,maar wel weer bij de Vectra/Signum rubriek.

Hier de de Vectra in beeld.

groetjes Marcel

@ Midnight Black

Ik heb hem ingeruild bij een garage in Putten.Het gaat me gewoon nu echt geld kosten.Het is gewoon niet anders.En om eerlijk te zeggen was de lol er al een beetje vanaf.

Hmm dat is inderdaad spijtig en gaat de E1 naar een liefhebber of ingeruild? Ik ken dat trouwens, hobby mag geld kosten maar in Den Haag maken ze het een onnodig dure hobby voor die paar plezierritjes per jaar dat moet toch anders kunnen!

@-BlendjuH- wrote:Dus geen kadettje van jou meer op de meeting ...

Zal je wel zien met de vectra :jerry

Nee inderdaad,geen Kadetts meer op meetings.En misschien zal ik wel een keertje met de Vectra komen.

@ Midnight Black

Ik heb hem ingeruild bij een garage in Putten.Het gaat me gewoon nu echt geld kosten.Het is gewoon niet anders.En om eerlijk te zeggen was de lol er al een beetje vanaf.

Terug
Naar boven