• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E sedan Topic

zo auto is terug van de spuiter dus nieuwe foto's .

topic van de verbouwing staat ook bij "restauratie en verbouwingen "

LGIM0025.jpg

LGIM0026.jpg

LGIM0027.jpg

so ik vind hem erg dik !!

hoe ver is ie verlaagd? en die koplampen zijn wel erg zwart? zijn toch geen orginele zwarte?

zelf zwart gemaakt ja reflectoren en het glas licht geneveld met die speciale achterlicht spray

en van de knipperlichten heb ik de oranje reflectoren eruit gehaald :thumbup

hij is denk ik maar 40 40 verlaagd

voor wordt hij nog iets lager komen -60 veren op

liefst achter ook nog verder om laag maar ben bang dat het aangaat lopen en de wielkasten zijn net vervangen dus liever niet

origineel gepost door Lukko

de mijne nu in zomer modus !

netjes nog een keer de bumpers mat zwart maken en je hebt een hele nette sedan :thumbup

heb altijd haast en dan ligt er nu nog maar een 1.6 in dadelijk nog meer haast met de turbo :D

en ja mun remlicht rechts is kapot :P

ziet er wel netjes uit die 2 uitlaten !

wil ik miss in de toekomst ook nog,

ik heb er ook een andere uitlaat onder gezet, de orginele was kapot, middendemper er ook tussenuit gehaald die was ook kapot.

17062009159.jpg

17062009161.jpg

@Kadett 1.5-TD 4Deurs: ja ik heb wel foto`s ik zal ze even uploaden komt goed,

@rabbitopc: ja ben bij saiko geweest haha, me andere auto staat er ook, kom jij er ook weleens dan ? binnenkort me irmscher achterbumper er maar is op zetten, die is mat zwart , is kijken hoe dat staat.

origineel gepost door rabbitopc

ja ben daar pas geweest voor uitlaatje voor mun panda :P

oh haha, doen ze wel netjes daar he ?

dan heb je vast mijn zwarte kadett gsi daar ook zien staan, staat naast de brug, die is ook van mijn,

Iemand nog foto's?

Lukko van de voorkant bvb? :P

Hier alvast de mijne na de anderhalf jaar durende restauratie (ook te vinden in het desbetreffende topic :)):

DSC00860-1.jpg

DSC00863.jpg

Grtz

Leuk topic!

Mijn ouders hebben ook een Kadett Sedan gehad (een 1.8i Beauty met 112pk :wors)

Tot 1999 hier geweest, vervolgens naar de achterburen en in 2004 was het afgelopen, toen is de auto geëxporteerd naar Afrika :(

kadettYX94RY.jpg

maar, nu hebben ze al 10 jaar een rode Astra sw

@ Kadett 15 TD Het is weer een hele strakke Kadett geworden, ze lijkt wel zo uit de showroom zijn gekomen :wors

Groeten Jeff

:@Kadett 1.5-TD 4Deurs : so hij ziet er echt weer als nieuw uit. ik heb nog wel een foto van de voorkant.

04092009206.jpg

ik moet hem eigenlijk alleen nog een keer maximaal verlagen, maarja andere auto`s gaan voor.

Okee hier wat foto's van mijn Kadettje:

Foto004.jpg

Foto005.jpg

Foto007.jpg

Foto006.jpg

Is niet zo mooi als al die opgeknapte wagens van andere forummers maar dat komt nog wel

Terug
Naar boven