• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilometerheffing 3 cent in 2012.

Wat er vandaag op internet staat:

AMSTERDAM - Als automobilisten meer motorrijtuigenbelasting moeten betalen, geeft de ANWB geen steun voor de kilometerheffing.

De ANWB zegt in het AD dat leden zich gepakt voelen. Als de kilometerheffing vanaf 2012 wordt ingevoerd, moeten de aanschafbelasting van nieuwe auto's (bpm) en de motorrijtuigenbelasting worden afgeschaft.

In aanloop naar 2012 wordt de bpm alvast verlaagd. Om dat te betalen wordt de motorrijtuigenbelasting verhoogd.

ANWB-leden zouden klagen dat ze betalen voor het voordeel van een ander. Het kabinet heeft toegezegd dat de automobilist door de kilometerheffing niet duurder uit is, maar veel automobilisten zijn volgens de ANWB nu al duurder uit.

De toeristenbond dreigt daarom de steun voor de heffing in te trekken. Zonder maatschappelijk draagvlak wordt het lastig de heffing in te voeren.

deze maand is de wegenbelasting met 6.4 % verhoogd

wel leuk die bpm maar zolang ik niks koop heb ik er niks aan .

eerst incasseren en dan later net doen alsof je de automobilist een handje helpt

origineel gepost door 14XE

eerst incasseren en dan later net doen alsof je de automobilist een handje helpt

nog tot juli dan duur betalen daarna is mijn 2e manta ook belastingvrij:P

origineel gepost door MantasticB1

origineel gepost door 14XE

nog tot juli dan duur betalen daarna is mijn 2e manta ook belastingvrij:P

en dan zoeken ze snel naar een andere manier om je gewoon keihard te naaien !!!!!

dit is gewoon schandalig wat de overheid willen doorduwen bij ons.....

wees slim en stem op bijv Wilders :thumbup

Vandaag 08-01-2010 in DE Telegraaf: TOPAMBTENAREN GELOVEN NIET IN MEGAPROJECT!!!!!!!!!!!!!

Topambtenaren van het ministerie van verkeer en waterstaat zijn zeer kritisch over het in hun ogen MEGALOMANE PROJECT van hun minister Eurlings voor de invoering van de omstreden kilometerheffing.

De trein van Eurlings dendert voort. Alleen jaknikkers mogen meedoen is hun klacht.

In De Telegraaf verbreken de topambtenaren morgen 09-01-2010

het stilzwijgen over het megaproject en onthullen dat ze zich in stilte voorbereiden op een parlementaire enquete over deze afschuwelijke dwaling.

Zou zeggen: Koopt allen morgen De Telegraaf!!

Krijg nou wat..........helemaal geen reactie van wat er in De Telegraaf stond vandaag.:vertag

Maar................het kan ook zijn dat jullie in een schock zitten vanwat jullie gelezen hebben, wel ik heb mijn koffers al gepakt.

Nederland is veranderd in een communistische HEILSTAAT, wie nu niet weg is................

origineel gepost door jethro

Krijg nou wat..........helemaal geen reactie van wat er in De Telegraaf stond vandaag.:vertag

Maar................het kan ook zijn dat jullie in een schock zitten vanwat jullie gelezen hebben, wel ik heb mijn koffers al gepakt.

Nederland is veranderd in een communistische HEILSTAAT, wie nu niet weg is................

Telegraaf onderdrukt nu ook al vrijheid van meningsuiting als je dat nog niet wist, veel reacties waaronder veel van mij komen er gewoon NIET door :thumbdown

is toch ook een k.t krant,lees de geschreven stukjes,iets negatiefs wordt

niet geplaatst.

maaaaar er worden er in den haag wel een paar wakker die bezich zijn om

te morren wat blijkt eurolink heeft reeds 250 mensen op dit project gezet

en volgens horen zeggen niemand daar van op de hoogte gesteld zou die

peen dan eindelijk is onderhande worden genomen.

vgr tonsr.

KM Heffing laatst weer even in het daglicht, Eurlings wil het nog steeds doordrukken.

Maar dit is het leuke: Dan komt Eurlings laatst met een opmerking over de NS problemen met de sneeuw, volgens hem: Dit nooit meer...

Wat een komiek :jerry

Dus alle ANWB leden NEE stemmen (A)

als het 6/7 cent word is het een dure grap voor mij =S

600km in de week X 7 =42 euro in de week en dat x 3 maanden = VEEL meer dan wegenbelasting!!!

als je niet genaaid wil worden met die km heffing dan buk je de andere kant op en wordt je daar ook weer net zo goed genaaid.

deze zittende regering zal nooit luisteren naar de bevolking......

net zo goed als dat Wilders nooit zal winnen.......

niet omdat die niet genoeg stemmen krijgt, maar omdat dit nooit toegelaten zou worden.

gr vinc

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Idd, hoelang is er al geen links bewind. Maar zeg nooit nooit

Of Geert krijgt de kogel als ie toch wint :thumbdown

zoals ik al zei Geert komt nooit aan de "macht".

ik zal de wijze waarop ze hem benadelen maar in het midden laten.

ik zeg zie Pim

gr vinc

Terug
Naar boven