• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kilometerheffing 3 cent in 2012.

Wel o wel.......................:wors

Koop de nieuwe AUTOVISIE en lees daar van hoe en wat over het verdomde KM-H€ffing!!!!!!!!

Tip??

word lid van de anwb en stem tegen.

:hmmz

Maar...........volgens de berichten kan men niet tegenstemmen, das verdacht.

Was de anwb niet de bedenker van de..........ja ja.

Rare jongens bij de fietsenclub.

origineel gepost door 14XE

eigenlijk te belachelijk voor worden,als je niet lid bent kan je niet stemmen

lang leve de democratie

Democratie????????

Die bestaat hier in Nederland al jaaaaaaaren niet meer.

Het is een boevenbende in den-haag.:vertag:vertag

Wie o wie bevrijd ons hiervan??

:hmmz

origineel gepost door 14XE

eigenlijk te belachelijk voor worden,als je niet lid bent kan je niet stemmen

lang leve de democratie

Idd. Waarom alleen luisteren naar ANWB? Dacht dat het volk ook een mening had :puke

Moet eerlijk zeggen, heb m gisteren ingevuld.

Vond hem goed in elkaar zitten, veel nuttige informatie over het hoe en wat.

Heb nu een beter beeld van de ideeen van de kilometerheffing.

Volgensmij kon je echt wel aangeven dat je er niet eens bent met een aantal inhoudelijke stellingen omtrent de gehele regeling van kilometerheffing.

Alleen nee zeggen heeft niet zo heel veel zin lijkt mij..

Wat voor mij beter lijkt is om de accijns te verhogen om zodoende betalen na verbruik te realiseren.

Maar in mijn eigen straatje is het voordeliger als de huidige regeling blijft bestaan, maar dat zal wel niet gebeuren.

Eigelijk is het wel eerlijker dat je gaat betalen na verbruik.....

betalen naar verbruik is een prima idee.

echter als ik even een berekening maak ben ik echt zoveel meer geld kwijt en dat stuit mij behoorlijk tegen de borst...

als we daar nou eens een oplossing voor vinden.

gr vincent

Den Haag's wil = wet toch????

Ik rij nu lekker voordelig met mn 730kg wegende karretje.

Maar maak wel veel kilometers voor werk en vrije tijd.

Ik moet dus fors meer betalen met de kilometerheffing.

Accijns verhogen is op zich een goed, en makkelijker plan.

Maar ook weer niet eerlijk tegenover de mensen die bij de belgische/duitse grens wonen.

Kilometerheffing op zich: goed plan.

Alleen de kosten kloppen niet, die worden te hoog.

En zou het niet werken om elke auto te voorzien van een NAP, en daarmee berekenen hoeveel kilometers er gemaakt zijn??

Ipv zo'n kastje in de auto.

origineel gepost door HardcoreHell

Accijns verhogen is op zich een goed, en makkelijker plan.

Maar ook weer niet eerlijk tegenover de mensen die bij de belgische/duitse grens wonen.

Ik vind dat juist prima. Normaal horen wij limburgers ook niet bij Nederland. Vind dat we dat nu dan ook niet moeten horen. :afro

Enige moment dat we voor Den Haag bij NL horen, is als we moeten betalen. Maar anders, ho maar.

Dus ik ben 100% voor de accijns verhoging, heb ik nog een reden erbij om in België te gaan tanken (alsof ik nu niet anders doe :P) :jerry:jerry:jerry

Ow en NAP doen ze niet, omdat de tellers "te regelen" zijn.

origineel gepost door sw16v

eurlings maakt het hem wel gemakkelijk! wat een vuile vieze NSB-er is het zeg!

180graden zich er voor weg draaien voor wat die nog geen 2dagen geleden gezegt heeft...

en waarom, hij krijgt tegenspraak van zn collega's en ruime meerderheid is op de anwb site TEGEN de km heffing!

CDA = Arm nederland

Wat een gedoe allemaal!

Elke auto zo'n kassie, dat gaat zo ongeloofwaardig veel geld kosten dat we dat wss zelf mogen betalen. Ze kunnen beter een heel nieuw concept bedenken of gewoon met hun graag-geld-ontvangende-handjes van de oude regeling afblijven!

Dat was te verwachten met die Eurlings.

We kunnen hem nu wel euro-niks noemen vindt gij ook niet?

Wel politici.........je kunt ze niet vertrouwen, das wel gebleken in al die jaren.

Heb hier nog een leuke:

Politicus: man die het tegendeel bedoelt van wat ie ten onrechte heeft willen ontkennen en dan toch maar bevestigt onder voorbehoud.

Hoe spelen ambtenaren/politici mikado????????????

Wie als éérste beweegt is AF!!!!!!!!!!!!!!

:kewlpics

Dat is toch normaal dat je de bevolking niet teveel gaat vertellen en dat je in belangrijke berekeningen dingen achterwege laat die NU niet aan de orde zijn (maar straks er als vanzelfsprekend gezien worden)

Anders zou je een volks opstand gaan krijgen, en dat moeten we natuurlijk niet hebben ;)

origineel gepost door Freestyler

Dat is toch normaal dat je de bevolking niet teveel gaat vertellen en dat je in belangrijke berekeningen dingen achterwege laat die NU niet aan de orde zijn (maar straks er als vanzelfsprekend gezien worden)

Anders zou je een volks opstand gaan krijgen, en dat moeten we natuurlijk niet hebben ;)

idd ;)

SW moet niet zeiken, die heeft straks 2 oldtimers, dus die betaald geeneens km heffing als t komt.

ik ry daily met de D kadett (1981) dus ik zou goedkoper uit zijn, aangezien de corsa enkel in de weekenden buiten mag spelen.

echter... ik ga niet met een kast rijden, ik ben geen pedo die zijn TBS moet afmaken en daarom gevolgt moet worden, geen gevaar voor de maatschappy (niet geregistreerd in ieder geval :angel).

nog ff en auto rijden is weer net als in begin 1900... enkel weggelegt voor de hogere klasses.

maar dan verdienen ze minder, dus komen er weer extra belastingen...

en als ik dan de 65 haal...alhoewel.. 75 tegen die tijd, en ik mag met pensioen, dan is die regeling zover gekort dat ik geeneens auto rijden kan betalen. focking hell, we moeten dan zelfs rollatortax betalen, want die rubber bandjes slijten ook, en dat geeft fijnstof.

iedere keer dat ik de keuken inga is een stryd, dat ouwe lichaam wil niet zo best meer, maar ik moet toch me voeten goed optillen, schuifelen met mijn pantoffels over het tapijt zorgt voor extra slijtage aan beide, en dat word perfect geregistreerd in mijn slijttaxmeter.

inmiddels bestaan de aziatische landen niet meer, door alle uitstoot daar is iedereen dood, zelfs geen strontvlieg of mestkever kan er nog leven.. gelukkig hebben wij dat weten te voorkomen door extra geld te innen van de paar auto's die in Nederland rijden.. de maatschappy... dat waren wij.

:P

Woehaaaaaaaa............. Amsterdam.

Daar noem je ook een stad, mijn hemel daar zijn een stel wereld vreemde geschifte figuren aan de macht.

Die zitten den helen dag na te denken hoe kan ik JOU tot last zijn.

Had men zo`n leuke inval om.....leest u ff mee??

Auto`s mogen fietsers niet meer inhalen, gelukkig ging dat niet door.

In het verleden toen Tineke Netelenbos op verkeer héél NEDERLAND in de gordijnen joeg, met haar tolpoorten was Amsterdam de éérste die héél graag mee wou doen.

Amsterdam waar parkeren duurder is dan er rond te rijden, nou sinds de bananenbar er niet meer is kom ik er ook niet meer.

Amsterdam...................................................

Terug
Naar boven