SW moet niet zeiken, die heeft straks 2 oldtimers, dus die betaald geeneens km heffing als t komt.
ik ry daily met de D kadett (1981) dus ik zou goedkoper uit zijn, aangezien de corsa enkel in de weekenden buiten mag spelen.
echter... ik ga niet met een kast rijden, ik ben geen pedo die zijn TBS moet afmaken en daarom gevolgt moet worden, geen gevaar voor de maatschappy (niet geregistreerd in ieder geval :angel).
nog ff en auto rijden is weer net als in begin 1900... enkel weggelegt voor de hogere klasses.
maar dan verdienen ze minder, dus komen er weer extra belastingen...
en als ik dan de 65 haal...alhoewel.. 75 tegen die tijd, en ik mag met pensioen, dan is die regeling zover gekort dat ik geeneens auto rijden kan betalen. focking hell, we moeten dan zelfs rollatortax betalen, want die rubber bandjes slijten ook, en dat geeft fijnstof.
iedere keer dat ik de keuken inga is een stryd, dat ouwe lichaam wil niet zo best meer, maar ik moet toch me voeten goed optillen, schuifelen met mijn pantoffels over het tapijt zorgt voor extra slijtage aan beide, en dat word perfect geregistreerd in mijn slijttaxmeter.
inmiddels bestaan de aziatische landen niet meer, door alle uitstoot daar is iedereen dood, zelfs geen strontvlieg of mestkever kan er nog leven.. gelukkig hebben wij dat weten te voorkomen door extra geld te innen van de paar auto's die in Nederland rijden.. de maatschappy... dat waren wij.