• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Laten repareren of inruilen?

had maar gewoon de lmm vervangen, het schjnt een kwaal van de moteren te zijn. ik heb toe de zelfde symtonen als jij:puke

Mja, heb mijnes laten maken en had er geen spjt van. hij liep mooier dan ooit te voren.

ik snap niet dat ze van alles 'proberen' breng je wagen eens bj een andere garage. een opel dealer bijvoorbeeld

maar je utlaat s in ieder geval goed.!!! als je wagen straks wel weer rijd s hij wel weer in goede staat. mits er nks mis is met de banden en remmen, de moter heb een ketting dus de kosten heb je ook niet.

succes ermee:thumbup

origineel gepost door robert_corsa

had maar gewoon de lmm vervangen, het schjnt een kwaal van de moteren te zijn. ik heb toe de zelfde symtonen als jij:puke

Mja, heb mijnes laten maken en had er geen spjt van. hij liep mooier dan ooit te voren.

ik snap niet dat ze van alles 'proberen' breng je wagen eens bj een andere garage. een opel dealer bijvoorbeeld

maar je utlaat s in ieder geval goed.!!! als je wagen straks wel weer rijd s hij wel weer in goede staat. mits er nks mis is met de banden en remmen, de moter heb een ketting dus de kosten heb je ook niet.

succes ermee:thumbup

Nee met de remmen en banden is niks mis.

Maar kan dat zomaar een offerte maken en er dan 300 boven zitten?

En achteraf had ik mn uitlaat dus nog niet eens hoeven te vervangen.

origineel gepost door 2e-c14nz

Das minder leuk nieuws, breng hem idd gewoon langs de vod. Persoonlijk toch de beste ervaring mee.

Hij staat nu nog bij de profile tyrecenter. Moet ik hem dan gaan ophalen en dan die 830 betalen, zonder dat het is gemaakt?

ik zou zeggen niet betalen, het s niet opgelost, en dat zou het wel moeten zijn. met die offerte sta jij heel sterk, dat s het bewijs van dat je zoveel betaald en dat de auto dan in orde is. dat is hij niet dus moeten ze hem alsnog maken voor het zelfde geld. ik weet niet zeker of dit waar s, maar volgens mij wel, en anders kan je het altjd eisen.

als je de auto ophaald moet je even meerdere mensen mee nemen, werkt vaak wel, en laten zien dat je het er niet meee eens bent.

Kies je moment, ga wat harder praten als er klanten in de buurt zijn. dreig anders met bovag of kassa etc, vnden ze ook niet leuk.

Maar als het een beetje garage is dan maken ze het wel. met een tegemoet koming denk ik.

succes!!!

en tja, als de uitlaat misschien nog een kleine maand mee ging, dan is het goed dat hij nu alvast vervangen is, kan dat ook voorlopig net meer stuk gaan toch?

zolang hij niet goed is zou ik niets betalen. EN idd een kwaal is da t de luchtmassa meter kapot gaat, al vaak genoeg vervangen bij de x12xe motoren.

Wat raar dat ze zo raar doen bij de profile (in Ede toch?)

ik mag er graag komen, wordt goed geholpen. mja, ligt er ook maar net aan wie je helpt natuurlijk.

Het is de profile in Bennekom.

Maar wat doe ik nu? Mag ik verwachten dat ze hem gewoon voor 72o maken zoals in de offerte stond?

Alleen heb ik de offerte dus niet meer, want die moest ik dinsdag meenemen.

Maar ik heb hier wel de bedragen van de offertes geplaatst.

ze moeten het eerst oplossen, en dan stuk voor stuk de onderdelen die niet kapot waren terug plaatsen. Die zou ik dan ook niet betalen.

origineel gepost door Nick-GSI

ze moeten het eerst oplossen, en dan stuk voor stuk de onderdelen die niet kapot waren terug plaatsen. Die zou ik dan ook niet betalen.

alleen zeggen ze dat al die onderdelen storingen aangaven en dus vervangen moesten worden.

Jah dat kan iedereen zegge...

Kennis van me had hetzelfde met zijn Mondeo, ook een rekening van bijna 800 euro, bleek een simpel bougiekabeltje bijv te zijn. Hij heeft de rekening niet betaald, werd wel ff bedreigd via de telefoon, maar hoort er nu niks meer van.

Nog steeds bezig met dit verhaal?

pffff. en de kosten zijn ook gestegen lees ik..

Beloof je hierna nooit meer naar een banden toko te gaan om je auto te laten maken? ;)

Niet betalen als ze het niet kunnen maken!

ze kunnen zoveel zeggen, maar als die storingen gaven, waarom is het nu nog niet opgelost dan? Laat ze lekker die oude dingen terug zetten en de luchtmassameter vervangen. En zeker alleen de kuchtmassameter betalen.

Nee ik ga echt nooit meer hierheen pff wat heb ik een spijt.

Maar dan kan ik mn auto toch ook niet meekrijgen als ik niet betaal.

ze hebben het niet opgelost, en wat niet opgelost is ga ik niet voor betalen. Als ik onderdelen vervang die storing geven dan bewaar ik deze ( vooral bij dure sensoren ), zodat ik ze als het nodig mocht zijn terug kan plaatsen

oke maar hoe bewijs ik dan dat de onderdelen die vervangen zijn eigenlijk niet vervangen hoeften te worden?

En het rare is ik heb eind december grote beurt en apk gedaan, als mn katalysator toen niet goed was was die toch ook niet door de keuring gekomen?

storing is nog niet opgelost, dus alles is voor niks vervangen. Bij profile zijn het allemaal oplichters. Betaal liever iets meer bij de dealer dan dat ik naar profile ga

Stel dat ik ze alle onderdelen laat terug plaatsen, hoe weet ik zeker dat ze dit op de juiste manier hebben gedaan of moet ik dit door een andere garage na laten kijken?

Dat is jou zaak toch niet? Hun hebben het eraf gesloopt, laat ze het ook maar weer terug erop zetten, zeg gewoon duidelijk dat je niet wil betalen voor iets dat niet opgelost is, neem evt iemand mee.

Terug
Naar boven