• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

Stond idd op mp ook een setje te koop voor erg weinig, maar waren er wel erg aan toe. Deze zijn op een paar plekjes na prima.

Mooie wagen Lucas. Die Nissans komen me ook bekend voor. Ben ook langere tijd lid geweest van NCN!

Had een P10 sedan. Fijne wagen.

Thanks, is wel goeie info waar ik blij mee ben. Zal even vragen of we binnenkort even een wieltje kunnen swappen om het te checken.

nb

Passen zal het nu ik erover nadenk wel doen, verschil van 1 cm tussen ET37 en 47 naar buiten toe, no prob in die grote wielkasten ;)

@lucas1975 wrote:Thanks, is wel goeie info waar ik blij mee ben. Zal even vragen of we binnenkort even een wieltje kunnen swappen om het te checken.

nb

Passen zal het nu ik erover nadenk wel doen, verschil van 1 cm tussen ET37 en 47 naar buiten toe, no prob in die grote wielkasten ;)

Hmmmm hoe hoger de ET waarde hoe meer naar binnen de wielen gaan !!!

@gerben rsv wrote:@lucas1975 wrote:Thanks, is wel goeie info waar ik blij mee ben. Zal even vragen of we binnenkort even een wieltje kunnen swappen om het te checken.

nb

Hmmmm hoe hoger de ET waarde hoe meer naar binnen de wielen gaan !!!

Gahahahahahaaha!! Helemaal gelijk! :thumbup leg het vaak genoeg uit aan anderen, doe ik het zelf nu andersom... :jerry

Misschien dan toch even passen ivm die dikke klauwen van mn vec.

Mij niet onbekend, heb al aardig wat met wielen gevogeld,

Aankomende zaterdag gaan we even passen, dan weten we het zeker. Vanavond even rolmaatje erbij, maar blijft een beetje appels en peren ivm dikte en grote verschil tussen de klauwen.

Vectra velg ET41

DSC_0106_zpsd056a4f4.jpg

DSC_0107_zps4cd94e14.jpg

Astra coupe velg ET 47

IMG-20140302-WA0008_zps3c9904a9.jpg

IMG-20140302-WA0009_zpsc6f6a4ff.jpg

Tegen het einde van de middag nog even de Sneewvlokjes voorzien van een laagje Colinite wax. Wil ze deze week even van vers balanceerlood laten voorzien en dan kunnen ze weer gemonteerd worden ;)

_MG_1001_zps5c80efb0.jpg

_MG_1007_zps5c34fe97.jpg

_MG_1010_zps681df2d2.jpg

_MG_1022_zps34cb4d70.jpg

Vanochtend even de Snowflakes bij de garage laten balanceren, 1 was nog perfect, bij de 3 anderen moest er een klein beetje lood bij.

in de middags lekker in het zonnetje de klauwen even netjes opnieuw in de zilveren hamerite gezet en de velgen gemonteerd!

_MG_1045_zpsf046fd69.jpg

_MG_1036_zps2a1272d6.jpg

_MG_1047_zps635e08c6.jpg

_MG_1052_zpsfd852754.jpg

_MG_1066_zps4807cbad.jpg

_MG_1070_zpsaa5e5c24.jpg

Staat en rijd weer super!

Ziet er weer een stuk beter uit, die van mij liggen ook klaar bij de bandenservice inclusief nieuw rubber, denk dat ik het van het weekend ook maar laat sneeuwen:) Helaas zien die van mij er een STUK minder goed uit :(

@DennisD wrote:Ziet er weer een stuk beter uit, die van mij liggen ook klaar bij de bandenservice inclusief nieuw rubber, denk dat ik het van het weekend ook maar laat sneeuwen:) Helaas zien die van mij er een STUK minder goed uit :(

Leo kadttgte@freeler woont ook in Vlaardingen,en kan goed spuiten kijk maar op zijn manta ziet er super uit.

Zou hem eens vragen wat het kost om ze te spuiten :thumb

Terug
Naar boven