• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

@Patser wrote::swear was hij niet vervangen tijdens het onderhoud van je distributie riem?

Volgens mij zijn de 2.8 turbo,s Ketting motoren !

Dus loopt de waterpomp over de multiriem

@Vannos wrote:@Patser wrote::swear was hij niet vervangen tijdens het onderhoud van je distributie riem?

Volgens mij zijn de 2.8 turbo,s Ketting motoren !

Dus loopt de waterpomp over de multiriem

Idd!!

Pech weekje, raafie deuk erbij, jij pomp naar de k..te, gezellig.... Hopen dat het hierbij blijft mensen, onze veccies zijn al duur zat :(

Gisteren nog even van het mooie weer gebruik gemaakt. Mocht ie voor volgende zaterdag klaar zijn staat ie er iig mooi bij!

Eerst gewassen en gekleid, toen gepolijst met Finale op groen, toen in de white Diamond Glaze en getopt met Colinite!

IMG_1137_zps1f5041d4.jpg

_MG_1149_zps04ded86d.jpg

_MG_1152_zps039bb6e2.jpg

_MG_1161_zpsaeebd8ce.jpg

IMG_1159_zps2a7f2ee1.jpg

IMG_1176_zpsee17efac.jpg

IMG_1172_zpsf0a255e7.jpg

_MG_1167_zps1509c7bb.jpg

IMG_1174_zps78fe2184.jpg

_MG_1143_zps54ff8006.jpg

En vanmiddag werd de Vec opgepikt, is even vreemd zo je wagen op de ambulance, maar hij is bij KCperformance in goede handen. Kreeg nog wat piccies toen ze waren aangekomen in Oisterwijk.

DSC_0636_zps4e5f52ea.jpg

DSC_0637_zps55d64d58.jpg

IMG-20140518-WA0011_zps399e1e1a.jpg

IMG-20140518-WA0012_zps2a9ab991.jpg

groetjes

@anthony-omega wrote:misschien dat ik hem woensdag in het echt mag bewonderen mijn vec moet ook naar kc toe voor koppeling+dmf vervangen

Mooi dat je er bij gaat zijn in de meern. KCP heeft die set er wel op tijd onder verwacht ik.

@gwriemersma wrote:Hopen dat het baasje zaterdag samen met de vec komt

KCP kenende zal die toch wel op tijd klaar zijn :angel

Die jongens werken hard en stoppen pas als de klus klaar is. Petje af :wors

Wordt een lekkere dag met al die dikke en mooie Opels :jerry

Groet jraaf

Zaterdag pik ik in de ochtend de Vec weer op bij kcperformance! Alles weer gefikst en volgens Kazimir is hij weer helemaal de oude!

Toptop!!

@lucas1975 wrote:Zaterdag pik ik in de ochtend de Vec weer op bij kcperformance! Alles weer gefikst en volgens Kazimir is hij weer helemaal de oude!

Toptop!!

Kijk dat zijn mooie berichten, ben erg nieuwsgierig naar jouw auto maar hij is er zaterdag gewoon bij :thumb

@gwriemersma wrote:Dat zijn de betere berichten

kun je zaterdag in levende lijve je oude koplampen gaan bewonderen :thumb

En niet te vergeten mn bumper!! :thumbup

Ben er rond de klok van 1100 ongeveer!

Groetjes

Terug
Naar boven