Hallo All,
Zondag was het dan zo ver, het starten van de motor.
Helaas is de video nog niet af van afgelopen zondag, wordt nog aan gewerkt
Eerste keer sloeg de motor niet aan

:hmmz . Motor deed helemaal niks.
We hoorden alleen maar gepiep. Al snel hadden we gevonden waar het gepiep vandaan kwam.
Het was de turbo timer die piepte. We hebben de turbo timer er even tussenuit gehaald.
Tweede poging, weer niks.
Denken, denken, denken, why :???: .
(even paar weken terug)
Tijdens het inbouwen en aansluiten van de motor had ik nog 1 kabel over, Ik wist en kon niet zien waar
de kabel op aangesloten moest worden.
Ik dacht van ik ga gewoon verder en we merken het vast wel keer

.
Accu gecontroleerd, accu is goed. Startmotor controleren, op de startmotor zat alleen maar de dikken + , klopt niet. Ik mis een kabel.
Maar kon geen punt vinden voor een kabel vanaf de bovenkant.
Met een lamp onder de auto en zag een aan de onderkant van de startmotor een punt waar ik een stekker kon monteren en wist
meteen van, dat moet die stekker zijn die ik over had

.
De kabel zat aan de linkerkant en mijn startmotor zit rechts, (reden rechts/links ombouw). Even een tijdelijk de kabel verlengd met een stuk kabel.
Derde poging,.......Yeah!!!! hij doet het.
Ondertussen zijn we al bezig met andere dingen zoals de uitlaat.
Ik heb even snel een film gemaakt doe de uitlaat komt, Hij steekt een beetje aan de achterkant uit. Ik kan hem niet verder naar binnen
krijgen omdat de T splitsing tegen de achter subframe komt.
Misschien halen we later wel een stuk van de achterste gedeelte eraf. Eerst een achterbumper, dan zie ik meer.
Mijn neefje gaat proberen meer filmpjes te maken, maar dat laat ik allemaal aan hem over, ben druk bezig met de auto

.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Binnenkort nieuwe updates.