• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A project # Te koop...

mike!

Jazeker, project heeft even op zn kont gelegen. Druk gehad...:puke

Vandaag de koni's opgehaald :wub

Koni006.jpg

Koni001.jpg

Nu nog eventjes de 40mm verlagingsveren halen. Moet weer eventjes sparen want die koni's kosten een rip uit me lijf :P

Volgend weekend even een C-kadett Coupe ophalen met een volle aanhanger onderdelen. Hoop dat ik ook toegekomen ben aan t verlagen en het monteren van de schokdempers.

Zo het werdt wel weer eens tijd om te laten zien wat er gebeurt is de afgelopen tijd.

Zo staat die er nu bij:

Bumpers erop, tevens ook chrome ringen in me wielen gezet. Dit is wel heel erg mooi, nog eventjes kijken of ik nieuwe aan kan komen. Daarna ook direct eventjes de powertech dopjes er goed op zetten. Die hangen nu op half 11 eventjes om te laten zien.

Manta22_08_2009001.jpg

Dashboard erin incl. De kabel boom in de kabine en verlichting etc is helemaal aangesloten.

Manta22_08_2009003.jpg

Druk bezig geweest met de motor, ben alleen nog niet zo tevreden met mijn dynamo.. Alles is netjes gemaakt in de motorruimte behalve dat verdoemde roestige ding. Die moet ik een keer nieuw kopen. Dat gebeurt wel wanneer ik hem rijdend heb. Voor de time being eventjes deze aanhouden.. Nja je ziet het wel, het breekt het geheel wel af..

Manta22_08_2009005.jpg

De koni's achter zitten er al op, maar moet de manta wss een paar cm verlagen omdat ze te ver uit elkaar staan.

Manta22_08_2009014.jpg

En nog wat overige foto's

Manta22_08_2009008.jpg

Manta22_08_2009013.jpg

Manta22_08_2009006.jpg

Manta22_08_2009004.jpg

Goed nieuws!

We hebben langs de garage die we gebruiken ook nog een hooijberg die we een heletijd geleden opgeknapt hebben. Deze heeft 3 brede garage blokken. 1 Blok word gebruikt voor de aanhanger en de andere zal dalijk voorzien worden van een BRUG :D:D:D:D

Wanneer de brug ( hoop deze vakantie) Geinstalleerd is. kan ik beginnen aan de leidingen etc.

Groetjes peter

Ziet er heel errug mooi uit, blijf het jammer vinden dat je hebt gekozen voor een achterspioler. Maar dat is smaak en daar valt niet over te twisten..

origineel gepost door Stender

Hangt je linkerdeur wel recht? Of ben je daar nog niet aan toe gekomen :P succes met opbouwen!

Hehe de deuren zijn er voor de spuiter ingehangen en zijn er ook niet meer uitgeweest:P

Dus nog niks aan gedaan,:D

verder bedankt voor de reacties

Zo vandaag de hemel in de auto getrokken, hier moet ik een van onze leden"popke" voor bedanken. Ik heb een aantal goede tips gekregen en daardoor is de hemel er netjes ingekomen. Hij is niet 100% maar wel zeker 98% dus blijf er nu mooi vanaf!

Verder andere injectoren geplaatst, van het LE-Jetronic naar L-Jetronic systeem. Deze zijn ultrasoon gereinigd en getest en zijn voor 110% in orde. Dus hier zou ik iig geen problemen mee kunnen krijgen.

Verder vandaag samen met me vader een Auto brug opgehaald, het is een 4 koloms voor een goede 3000 KG. Dus dat is genoeg :D. Aanstaande zaterdag gaan we het beton storten voor de pilaren te ondersteunen en bouwen we de brug op.

Zou het dan eindelijk na 3 jaar tijd zover zijn dat hij dit jaar af komt?? Ik hoop het, met de nieuwe brug moet dat wel lukken!!

Foto's van dit allemaal volgen snel!

-Peter

:agent

origineel gepost door Kermitkiller

denk dat ie met de binnen bekleding bezig is :P:P:P:P

gehehe dat denk ik ook! :D

even kijken of ik een foto'ke kan vinden:

Even Radiateur gespoten, zit een nieuw binnenwerk in.

IMAG0139.jpg

De Injectoren...:o

IMAG0141.jpg

Na het ultrasoon reinigen en schuren/schoonmaken

IMAG0142.jpg

Daarna begonnen met de hemel, gebruik gemaakt van BISONTIX en klemmetjes gemaakt van de bekleding rubbers op advies van Pokpe.:thumbup

IMAG0146.jpg

IMAG0144.jpg

IMAG0145.jpg

IMAG0147.jpg

IMAG0149.jpg

IMAG0151.jpg

Zijn foto's gemaakt met me telefoon, dus zijn niet zo super kwaliteit. zal de spiegel reflex er een keertje bij halen. Ben op dit moment dus bezig met het interieur, heb nieuwe bekleding besteld en raam rubbers.

Aye.

dat is de buitenplaats:)overkappingkje:),kom miss volgende week wel ff langs peter meot in sint hubert zijn zaterdag,verder kom ik daar nooit meer in d ebuurt.

origineel gepost door peerke1987

En zo hebben we een brug gebouwd:thumbup

IMG_4880.jpg

Nu kunnen we aan de bodem beginnen etc!!

mooi zo met die brug,maar die c coupe is ook leuk:kewlpics

ben namelijk ook met een coupe kadett bezig te restaureren

Terug
Naar boven