weerstand bougiekabels heb ik al gemeten waren allemaal rond de 6000 ohm (meen ik me te herrineren, en dan mocht hij max. 10.000 hebben.
verdelerkap heeft ook geen scheuren etc. (is ook nog niet zo oud)
wat ik wel raar vond is er zat op alle contacten een soort witte aanslag (terwijl heel mijn ontsteking pasgeleden compleet vervangen is (zou dit het kunnen zijn? ) ik wil hem namelijk niet weer zomaar vervangen, ik heb al teveel onnodig vervangen.
de lengte van de bougies is zeker goed, hier kijk ik altijd wel naar, ik denk alleen an de warmtegraad van de bougie, zou het dit niet kunnen zijn?
de eerste keer dat mijn bougie kapot was vonkte hij aan de zijkant richting en niet tussen de neus en de connector.
de 2e keer was er eigenlijk weinig aan te zien (maar toen ik andere bougies (oude bougies van mijn karmann ghia) monteerde liep hij ineens een stuk beter.
alleen hij stottert (houd af en toen nog steeds wat in (dit heeft hij altijd wel een
beetje gedaan maar nooit zo erg, ik zal morgen eens kijken of er nog genoeg genoeg versnellingsbakolie in zit (automatische versnellingsbak) misschien dat dit het stotteren wel kan veroorzaken.
ik heb er gisteren tijdens mijn proefrit nog een probleem bij gekregen,
mijn temperatuurmeter liep namelijk helemaal naar boven (bijna warmgelopen)
terwijl ik in die kou toch maar een klein stukje gereden heb (ik heb wel een klein plekje aan de onderkant van mijn auto gelast, zou het kunnen dat er nu een temperatuursensor ofzo beschadigd is ?

ik word momenteel echt helemaal gek van mijn auto, hij heeft mij 5 jaar lang nooit in de steek gelaten en nu doet hij niks anders meer.
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen