• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta B1 2.0 16V

Klopt. :thumb

Ik stop met de manta hobby, heb besloten dat ik nu echt eens iets heel anders wil, wat dat gaat worden laat ik nog even in het midden,

maar het is voor mij tijd om eens iets heel anders te gaan rijden en ik heb werkelijk niks meer nodig van wat ik nu heb.

Er staat al een hoop te koop en er komt nog veel meer bij.

Zoek je nog leuke goodies, grijp je kans !

c20xe

18s ombouwdelen, steunen , bak , carter etc.

bilstein schokdempers, rally en circuit uitvoering

throttle bodies

adaptronic plug & play helemaal compleet

gereviseerde en opgewaardeerde radiator voor extra koeling

rvs uitlaat

afr wideband kit

spal ventilator plug&play gemonteerd in radiatortunnel voor manta/ascona

silicone slangenset voor 16v manta / ascona

zeldzame rial 8j velgen set met zgan toyo proxes t1r banden

remmen upgrade set van barrie/sniksnak

en ik kom vast nog meer tegen wat aangeboden gaat worden.

binnenkort ook een nette technisch originele manta bj 1976 op origineel onderstel, remmen en velgen etc.

Maikel pb terug. :thumb

Fearless jij krijgt ook een pb.

Wat ik hierna ga doen blijft nog spannend, keuze staat nog niet vast, het wordt alleen even geen opel.

Wel blijf ik hier vast wel een beetje plakken, blijft toch een van de gezelligere forums en diverse projecten blijf ik graag volgen.

Maikel pb terug. :thumb

Fearless jij krijgt ook een pb.

Wat ik hierna ga doen blijft nog spannend, keuze staat nog niet vast, het wordt alleen even geen opel.

Wel blijf ik hier vast wel een beetje plakken, blijft toch een van de gezelligere forums en diverse projecten blijf ik graag volgen.

Soms moet je keuzes maken, en zin heb ik er gewoon niet meer in.

Ik heb nog een oude jeugdliefde op het oog waar ik weer in zou gaan willen rijden.

Soms moet je keuzes maken, en zin heb ik er gewoon niet meer in.

Ik heb nog een oude jeugdliefde op het oog waar ik weer in zou gaan willen rijden.

Vermogen is onbekend gebleven, wel noemenswaardig merkbaar veel meer koppel vanaf lager toerental.

Ja is zo aan te sluiten als je een vrij programmeerbare ecu gebruikt, anders moet je zoals bij dbilas een airbox maken en er je motronic spul opzetten.

Ik heb nog wel een hele fijne adaptronic ecu met kabelboom bobine ALLES er kant en klaar bij...

Vermogen is onbekend gebleven, wel noemenswaardig merkbaar veel meer koppel vanaf lager toerental.

Ja is zo aan te sluiten als je een vrij programmeerbare ecu gebruikt, anders moet je zoals bij dbilas een airbox maken en er je motronic spul opzetten.

Ik heb nog wel een hele fijne adaptronic ecu met kabelboom bobine ALLES er kant en klaar bij...

Zou je alles kunnen verkopen in ons Marktplaatsgedeelte? Dit is een projecttopic, geen verkooptopic. Hier is de link: buysell/

Het project is voorbij, is nu verkoop geworden. :wtf

Ik snap niet wat het probleem is met de verwijzing naar de gehele verzameling van mijn verkoop.

Ik heb meer te doen dan overal op een omslachtige manier m'n spullen aan te bieden.

Zelfs in de titel van MIJN topic mag IK niet vermelden dat dit project ten einde is ?

Zou je alles kunnen verkopen in ons Marktplaatsgedeelte? Dit is een projecttopic, geen verkooptopic. Hier is de link: buysell/

Terug
Naar boven