@louwe 16 klepper wrote:@McLambo wrote:Vandaag gaat de bestelling de deur uit; ik ga het gewoon gokken dat het goed is.
werk aan de ascona gaat rustig an verder; vooras is nu helemaal gestraald, en zal na mijn vakantie volgende week aangepakt gaan worden. Moet nog ergens 3mm plaat materiaal en van die carroserie ringen vandaan zien te halen.
Op dit moment zoek ik de volgende zaken, als iemand me daar mee verder kan helpen, zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn ;-)
Stabi-stang VOOR manta/ascona B (2.0)
Remvloeistof tankje dat bovenop de HRC zit
zuigertjes voor ATE remklauwen die van een Kadett-E GSI af komen : 977 978.
Verder zoek ik nog iets om de rubbers waar de vooras mee onder de auto hangt steviger te maken (zonder het door te lassen).
De rubbertjes die er nu in zitten zijn zeer slap en hebben scheurtjes. Ik zat te denken om ergens een stug massief stuk rubber op te zoeken, en dit erin te zetten, samen met de bus die er nu ook in zit...
is dit een goed idee?
stabistang heb ik hiero vast nog wel
rempotje mischien ook wel??
enkel ligt dat cker niet thuis
maar in de stalling van m,n ascona???
welke rubbers van je vooras bedoel je precies???
zijn die er niet in pu te vinden???
Ik ben al bezig voor het rempotje, dus dat komt wel goed.
Voor die rubbers bedoel ik die vierkante bussen waarmee de vooras aan het chassis geschroefd zit.
Normaal zijn die bussen hol, en zit er een half-hol rubber in, met een bus. Bij mij zijn deze rubbers echter uitgedroogd en gescheurd, dus ik zat te denken om zelf iets te maken uit massief rubber.