Ok, dan volgt hier een kleine inhaal slag:
Ik zag dat de laatste foto's van de koplampjes zijn die klaar waren;
Kofferbak zo goed als klaar:
Alu wandjes tegen het rond slingeren van losse delen in de koffer (met als gevold een deuk):
Dikke laag wax in alle ruimten die straks achter de 'bekleding' wegvallen:
Terug van de spuiter ontdekt dat 1 hoek van het dashboard afgebroken was, dus alles overgezet in een andere behuigzing (non-SR, toch net even anders):
Best vervelend om klussen 2x te doen

:
Gaatje voor de dagteller reset ontbrak:
Redelijk tevreden over het resultaat:
All systems go! :
Behalve het blauwe lampje voor grootlicht; lampje in de console doet het wel overigens (is getest)
Daarna maar eens aan het poetsen geslagen. Binnenkant was voorzien van een jaren dikke laag stof, vet, spuitnevel etc:
Ook de ruiten weer voor de dag gehaald en schoongemaakt. Kwam er achter dat er in 1 hoek van de voorruit een foutje in het lamineerwerk is gekomen:
Creatief opgelost:
Hierna begonnen met het interieur dat ik jaren geleden al eens gemaakt heb van aluminium platen met skai bekleding.
87 bekledings pinnetjes!!
Daarna begonnen met het terug bouwen van de traanplaten en stoelen, daar ben ik nu mee bezig:
Grappig; als ik deze post zo doorlees lijkt het zo even wat dingetjes, maar ik heb de laatste tijd de hobby weer goed opgepakt, en ben er de afgelopen 2 maanden echt uren en uren bezig geweest.
Er gaat ook een hoop tijd zitten in het opzoeken van de goede onderdelen, passend schroefwerk, etc etc.
We houden de vaart erin; eind februari is mijn huur van opslag afgelopen en wil ik hem rollend met APK kunnen verhuizen