Even terugkomende op het koppelings verhaal.
Vandaag motorblok in de bok gehangen, en hiervoor het vliegwiel verwijderd.
Het vliegwiel mat 220mm voor het contactvlak, dus ik denk dat dit een vliegwil is van een 8.5" koppelingsset. (nummer 90079984)
Het zat gemonteerd met de 6 12-kantige bouten zoals hieronder op de foto te zien is....
Wat ik nu niet helemaal snap..... De 6 bouten lijken allemaal hetzelfde te zijn, en in het vliegwiel is 1 gat duidelijk kleiner.
Alle 6 de bouten passen in alle 6 de gaten. In het kleinere gat (pasgat?) hebben de bouten iets van 0.1-0.2mm speling, en in de 5 grotere gaten is dat aanzienlijk meer.....
Hoe zit dit nou? Geen pasbout, maar toch 2.0GSI vliegwiel... ?? :hmmz Hoeveel speling mag de pasbout in het pasgat hebben?
Verder nog wat delen eraf gehaald, waaronder de waterpomp... dit is er een met een blikken gevouwen roter, en 1 dun pijpje erop... volgens mij niet een 2.4 waterpomp, maar kan deze er gewoon op? Lijkt nog goed, lager draait nog als nieuw.
Ook ff de kapjes van de nokkenas eraf, was wel benieuwd wat er in zou zitten, maar wie kan dit ontcijferen???
/edit:
na een aantal pogingen ben ik er denk ik achter:
Een Catcams 4600202
4600202
312 / 312°
251 / 251°
11.65 / 11.65mm
2.80 / 2.60mm
O.E.M.
HYDR: sport
Niet een heel heftig ding volgens mij, maar zeker beter dan de c24ne standaard nokkenas