• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd

dan zou dit dus de bumper wezen die ik er voor nodig ben als ik het goed heb en dat zou ook moeten passen dus ???????

@micvec wrote:de bedoeling was om een rvs uitlaat op maat er onder te laten zetten door maxiperformance

Precies. Dat wil ik ook gaan doen daar.

2 dempers van rvs zonder de opc eindstukken kost 350 euro. Lowsound dan.

@Wess1988 wrote:@micvec wrote:de bedoeling was om een rvs uitlaat op maat er onder te laten zetten door maxiperformance

Precies. Dat wil ik ook gaan doen daar.

2 dempers van rvs zonder de opc eindstukken kost 350 euro. Lowsound dan.

Dat was voor mij ook de bedoeling om te doen 2 lowsound dempers met opc sierstukken

Ik ben op zoek naar eeen diffuser voor dubbele uitlaat is er nog iemand die deze heeft of weet waar en die hem wel kwijt wil dan zou ik dat graag vernemeen

Michel

Hallo liefhebbers ik ben mij een beetje aan het oriënteren op verlagings veren wat is goed om te gebruiken bij mijn vectra c2 en betaalbaar voor de gewone mens.

Inmiddels een set orginele opc 19 inch 10 spaaks velgen 100% schade vrij met banden nog met 5 mm profiel op de kop weten te tikken in polen. Kan alleen nog even duren eer ik ze heb komen met een collega van mij naar nl

http://www.fahrwerke-stossdaempfer.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vond dit de beste site met de beste prijzen.

Perfecte service ook! king: (Ik had namelijk de verkeerde volledige set geselecteerd, zij mailden nog even om te bevestigen of dat bewust was, of dat ze even de andere set er in moesten zetten :wors )

heb nog wat foto`s van ons laatst weekend vakantie in landal

we zijn er met het grootste gedeelte van de opel familie geweest

mijn vader met de de astra j sport tourer turbo sport (2011)

mijn zwager met de astra g 1.6 sport (2002)

en natuurlijk ik met de vectra kan alleen geen foto vinden

toch nog 2 gevonden

Als het goed is komen dit weekend/aankomende week mijn 10 spaaks 19 inch opc velgen naar nederland ook direct maar weer eens wat er bij gekocht

Alleen iemand vinden die hier goed mee is en kan helpen

Terug
Naar boven