• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd

hallo

ik heb eindelijk de velgen binnen die vanuit polen moesten komen dus stel ik de verlagingsveren nog maar even uit

alleen toch 2 kleine min punten

ik heb ook nog een keer een stoeprand schram gevonden.

alleen zijn de banden toch wel erg versleten en zal ik er nieuwe banden op moeten leggen

heeft er hier iemand ervaring met goedkope maar toch goeie banden zo ja wat voor merk

heeft er iemand ervaring met imperial

http://www.bandenconcurrent.nl/banden/IMPERIAL/EcoSport_XL /235-35-19-91W-E-71-2-C_eaf4/" onclick="window.open(this.href);return false;

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb Ik rij nu 2 A 3 JAAR OP B KEUZE BANDEN TOT NU TOE GEEN PROBLEMEN ME GEHAD :thumb

Gepoetst%20007_zpsyvb5u823.jpg

heb inmiddels banden besteld bij bandenoutlet imperial ecosport hoop dat het wat is

http://www.bandenoutlet.nl/imperial-ecosport-235-35-r19-91w-25025.html" onclick="window.open(this.href);return false;

hallo mensen/liefhebbers heb mijn velgen er inmiddels onder zitten en ben er tot nu toe zeer tevreden over al moeten er nog wel andere banden op en dan ook gelijk de remklauwen even een likje verf geven

hier even een foto update

en als ik zo de foto`s zie is het wel genoeg om hem alleen aan de voorkant te verlagen na mijn idee

Heb nieuwe banden besteld zodra die er op komen ook even de remklauwen verven

Ik ben zelf ook opzoek naar een Vectra, maar blijf me toch altijd verbazen hoe DIK die auto eruit komt te zien op andere sloffen. Eigenlijk zie je (vrijwel) nooit een Vectra die er op achter uit gaat haha.

Maar idd.... Alleen voor verlagen is genoeg denk ik.

Verder gewoon een dikke auto, en hoop er snel zelf ook 1 te hebben :P

hallo

weer is er een update geweest voor de vectra, dit maal was dat het vervangen van de banden van de 19 inch opc velgen en het verven van de remklauwen

met 1,5 uur had ik er nieuwe banden opzitten en (metalen ventielen (zelf gekocht) in de tijd dat hij de banden aan het vervangen was kon ik zelf mooi even met de remklauwen bezig met schoon maken en verven en alles met de kwast

dus weer een update uit mijn lijstje klaar

@arjontje wrote:Ziet er goed uit. :thumbup

Maar 1,5 uur over 4 bandjes :jerry :jerry

ja :D :D hij kreeg de oude banden er erg slecht af zij hij omdat ze zo stug waren :D ach ik had mooi de tijd om te verven.....

dat gele cirkeltje is waar je ventiel moet zitten en dat rode stipje is dat die zijde aan de buitenkant moet..

is vaak bij banden die een 1 richtings profiel/patroon hebben

@bart-gsi wrote:dat gele cirkeltje is waar je ventiel moet zitten en dat rode stipje is dat die zijde aan de buitenkant moet..

is vaak bij banden die een 1 richtings profiel/patroon hebben

Terug naar de school banken!

De gele stip zegt dat dat het lichtste punt is van de band.

En zal bij het zwaarste punt van de velg moeten liggen.

De Rode stip zacht iets over de rondheid van de band.

effe een krik gekocht bij de lidl

en wax, velgenreiniger en showroom shine gekocht op de meeting in amersfoort

hallo mensen

effe een setje gekocht bij autogereedschap.com om zelf op de goede manier mijn velgen te kunnen wisselen 2 keer per jaar

doppen met kunststof coating

Hallo

Ben van plan om side skirts te bestellen bij gm tuningparts is er ook iemand hier die daar ervaring mee heeft gaat om de opc line side skirts ook zou ik graag willen weten hoe deze bevestigd moeten worden op de site van original car parts staat dat er een lijm/kit voor nodig is gr michel

@micvec wrote:Hallo

Ben van plan om side skirts te bestellen bij gm tuningparts is er ook iemand hier die daar ervaring mee heeft gaat om de opc line side skirts ook zou ik graag willen weten hoe deze bevestigd moeten worden op de site van original car parts staat dat er een lijm/kit voor nodig is gr michel

Opc line zit gewoon op de originele punten vast met sprijtpluggen en hoef niet geplakt te worden wel heb je nieuwe sprijtpluggen nodig omdat de pennetjes in je dorpel verdwijnen bij demonteren

Terug
Naar boven