• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd

@corsabc20xe wrote:Aller eerst van harte met de kleine.

Ook de auto staat er super bij.

Mooie mods, ben ook erg benieuwd naar hoe de uitlaat je gaat bevallen.

dit zal aankomende vrijdag bekent zijn dan moet het gaan gebeuren.. :D :D :D

Micvec, allereerst gefeliciteerd met je kleine man :thumb

Ik was die spoiler ook al tegen gekomen en nu zie ik bij jou de montage, ik vind het er erg mooi bij staan, hij hoort er gewoon op.

Gr,gr, jac.

afgelopen vrijdag 29-04-2016 in Hengelo geweest bij maxiperformance voor het monteren van een rvs uitlaat vanaf het flexibele deel.

Aangezien er net binnen de garantie nog een nieuw flexibel deel opgekomen was heb ik deze nog niet vervangen voor rvs want in eerste instantie was het de bedoeling allen 2 achterdempers van rvs er onder te plaatsen dit heb ik later gewijzigd en ook besloten de midden demper te vervangen aangezien ik het vermoeden had dat deze nog een jaar mee zou gaan en hij dan toch vervangen zou moeten worden, dus ook deze maar direct van rvs..

het zou in eerste instantie ook 1 lowsound midden demper en 2 normale einddempers worden ook dit is gewijzigd in 3 lowsound dempers.

Ben er erg tevreden over weinig tot geen geluid in de auto en wel een mooi donker geluid in de uitlaat aan de buitenkant weet ook niet wat et uitlaat geluid in de loop der tijd zal gaan doen.

bij deze voor de mensen die het ook willen doen hier een mooie foto begeleiding.

hier de :kewlpics

dit was een beste foto shoot :D :D :jerry :jerry

@gwriemersma wrote:Maakt het af die kont :wors

nu op naar de volgende projecten de voorkant voorzien van de opc voorbumper en het verlagen van de vectra

heb alleen geen idee of ik dit met een schroefset ga doen of met een set eibach b12 of met alleen veren voor de voorkant

Als je gaat verlagen neem dan een goede schroefset. Een bilstein b8 ofzo. Ik moet zeggen ik ben erg blij met me AST set. Had eerst ids+ icm h&r veren. Maar wat een transformatie. Gewoon een hele andere auto. Laag en toch comfortabel

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

@corsabc20xe wrote:Als je gaat verlagen neem dan een goede schroefset. Een bilstein b8 ofzo. Ik moet zeggen ik ben erg blij met me AST set. Had eerst ids+ icm h&r veren. Maar wat een transformatie. Gewoon een hele andere auto. Laag en toch comfortabel

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

ik ben eigenlijk aan het zoeken naar een set waarbij ik de achterkant 1,5 cm kan laten zakken (zoals standaard is met de b12 set) en de voorkant met ongeveer 2,5--3 cm zodat hij wat voorover komt omdat ik de achterkant niet te ver wil laten zakken i.v.m aanhangers

een bilstein b8 zijn toch alleen dempers zonder de veren ook zullen alle sets van bilstein wel uitgaan van de 30 mm verlagen vanuit de vectra sedan.

Ik ben zelf van plan om en Eibach veren te halen ( voor achter ) & H&R ( 40mm ) voor de voorzijde. Niet in die volgorde. Ik wil eerst de voorkant omlaag brengen. En als ik dan niet tevreden ben, haal ik de Eibachs.

@Outzy wrote:Ik ben zelf van plan om en Eibach veren te halen ( voor achter ) & H&R ( 40mm ) voor de voorzijde. Niet in die volgorde. Ik wil eerst de voorkant omlaag brengen. En als ik dan niet tevreden ben, haal ik de Eibachs.

persoonlijk houd ik liever de merken voor de vering voor en achter hetzelfde in verband met de hardheid van de vering

http://m.ebay.de/itm/4x-Bilstein-B8...alle-inkl-OPC-Signum-/311278281443?nav=SEARCH" onclick="window.open(this.href);return false;

Moet ik hier nu alleen nog veren voor hebben bij deze set en kunnen hier dan ook veren op die voor en achter een verschillende hoogte creëren wou achter 1.5/2 cm naar beneden en voor ongeveer 3/ 4

of kan ik dan beter met een schroefset werken heb eventueel een leuke set gezien van ap suspension weet niet of er mensen zijn die hier nog ervaring mee hebben of het kennen

heb ook geen idee wat ids+ is en of mijn auto daar van is voorzien

Terug
Naar boven