• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd

afgelopen vrijdag eind van de middag de spullen weer op gehaald bij de spuiter (autoschade dronten)

- achterbumper

- side skirts

- koplamp spoilers

- diffuser

- achterklep spoiler

dat zag er erg netjes uit :jerry ook goeie service gehad de pdc sensor houders aan de binnenkant van de bumper heeft hij er direct maar weer in gemaakt ook moest ik voor de bevestiging van de achterklep spoiler maar met een week terug kome overdag dan zou hij deze er voor mij op monteren.

HET MONTEREN KAN BEGINNEN :D :D

oké terug naar de werkplaats en op de brug demonteren van achterbumper en side skirts lang geleden voor mij maar gaat allemaal vrij makkelijk bij de vectra

aangezien iedereen hier gek is van foto's zal ik er genoeg foto's bij plaatsen

toen was het tijd om wat te gaan drinken en vervolgens de andere bumper te gaan monteren

en het resultaat mag er wezen nu die uitlaat er nog maar even bij denken.

achterklepspoiler en booskijkers worden later gemonteerd wel kan ik nu een afspraak gaan maken voor het monteren van mijn uitlaatsysteem al zal dat nog even moeten wachten aangezien wij een baby verwachten en aangezien de zwangerschap nu niet helemaal fijn meer loopt ik paraat moet staan voor de vrouw.

direct de auto schoongemaakt van binnen en van buiten, en zorgen dat hij nog even lekker glimt. ik was best trots op het eindresultaat. :D

ook moeten er eigenlijk nog even kentekenplaten op met opgelegde letters en de reclameplaat op de achterzijde verdwijnen dus deze worden z.s.m. besteld.

weer een stukje van mijn wensenlijstje klaar.

maar nog zat te doen. :D king:

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb Nou nog ff een setje snowflakes eronder dat maakt hem helemaal af hoor !!!

:thumbup :thumbup heb hier nog een set liggen van de tien spaaks opc velgen die moeten er nog weer onder.(zomer) :D :D :D

@helmer opelfan wrote:Staat een set op auto onderdelen lijn. Link staat op ebay- marktplaats gevonden.

Auto met brandschade. 1 velg is aangedaan. Maar misschien niet beschadigd door de brand. Is wel de moeite om te informeren

helmer bedankt voor de tip :thumb ik weet het al aangezien het mijn eigen post was. kwam ze bij toeval tegen.

zo het is weer bijna tijd voor de zomer wielen dus deze moesten maar een worden schoon gemaakt

volgens mij weer aardig goed gelukt :wub

hallo

de vectra maar eens even voorzien van zijn mooie zomer wielen en ook direct de remklauwen maar eens even schoongemaakt met de wheel cleaner van kenotek, wat een goed spul is dat

@corsabc20xe wrote:ik was voor catback met lowsoud midden, 2 (normale) einddempers en sierstukken 900,- kwijt bij maxi

heb jij toevallig ergens een filmpje met het uitlaat geluid zou het graag eens horen ga er met 2/3 weken heen

heb een prijsopgave voor 2 lowsound achterdempers inclusief montage gekregen maar had mis wel belang bij ook de middendemper te vervangen voor rvs

Ik heb zo geen filmpje. Maar ik ben erg bij met Hoe het klinkt. Mooi diep en niet irritant hard. Zeker niet in de auto. Maar 2 low sound eid dempers rade hij me toen af. Daarom ben ik toen voor de low sound midden en 2 normale eind dempers gegaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mag ik vragen wat voor prijsopgave het was? Mag ook via om.

Ik heb hrt laten doen in Lelystad bij MCS. Kan ik vergelijken.

Heel mooi geworden die gespoten onderdelen. Echt super. :thumb

ps: Ik zou persoonlijk nooit zo die mooi velgen poetsen. Leg er een stuk karton of iets onder. Straks heb je toch krassen op je velgen op deze manier.

@corsabc20xe wrote:Ik heb zo geen filmpje. Maar ik ben erg bij met Hoe het klinkt. Mooi diep en niet irritant hard. Zeker niet in de auto. Maar 2 low sound eid dempers rade hij me toen af. Daarom ben ik toen voor de low sound midden en 2 normale eind dempers gegaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

dat is jammer was wel eens erg benieuwd naar het geluid wat er uit komt heb nu een officiële offerte opgevraagd om het op de manier te doen zoals het bij jouw ook is gedaan hoop dat dat ook goed klinkt bij een 1.8

Afspraak geplant voor het monteren van de dubbele uitlaat vanaf het flexibele deel met 1x lowsound midden demper en 2x normale einddemper en voor het monteren van de achterklep spoiler

hallo

bij deze ga ik even een beetje off topic om te melden dat mijn vrouw en ik er op 21-04-2016 een gezonde zoon die de naam jayvano heeft gekregen bij hebben mogen krijgen.

bevalling is goed verlopen en vrouw en zoon maken het goed. :kewlpics :kewlpics :kewlpics

maar ook nog een andere update sinds vandaag zit de kofferbakspoiler achter op de klep en zijn de koplampspoilers ook bevestigd dit allemaal door autoschade dronten gesponsord

super netjes gedaan en fijn bedrijf hier de :kewlpics

ook is er in tussentijd een set privacy shades aangekocht en ook in de vec geïnstalleerd

Aller eerst van harte met de kleine.

Ook de auto staat er super bij.

Mooie mods, ben ook erg benieuwd naar hoe de uitlaat je gaat bevallen.

Terug
Naar boven