• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn c kadett 16v turbo 9/9 2014

ziet er zeer bruut uit allemaal!!!

echt mooi om dat zo te zien glimmen in een Ctje!!!

maar is het misschien niet beter als je gaat inrijden met de nieuwe nokkenassen en verstelbare poulie's??

grtz jens

ziet er zeker allemaal super uit :cool:

[rquote=1831748&tid=118356&author=jens276]

maar is het misschien niet beter als je gaat inrijden met de nieuwe nokkenassen en verstelbare poulie's??

grtz jens[/rquote]

ik geloof dat hij dat dat net zelf zei :angel

[rquote=1831753&tid=118356&author=petrolhead]ziet er zeker allemaal super uit :cool:

grtz jens[/rquote]

ik geloof dat hij dat dat net zelf zei :angel[/rquote]

jah meschien is het wel beter maar ik wil dan meteen een ship op maat laten maken dat alles 100% is :wors dus moet ik nog even saaren:(

even off topic: nee hoor dat zei hij niet :P hij had het over inrijden en dan monteren... ik over monteren en dan inrijden... :angel[rquote=1831753&tid=118356&author=petrolhead]ziet er zeker allemaal super uit :cool:

grtz jens[/rquote]

ONTOPIC

het is een superbrute bak!!!

als je alles hebt gedaan qua inrijden, nokkenassen monteren en chippen laat je dan nog een uitdraai maken??

of heb je al een schatting wat je aan PK's eruit krijgt??

grtz jens

[rquote=1832096&tid=118356&author=jens276]even off topic: nee hoor dat zei hij niet :P hij had het over inrijden en dan monteren... ik over monteren en dan inrijden... :angel[rquote=1831753&tid=118356&author=petrolhead]ziet er zeker allemaal super uit :cool:

grtz jens[/rquote]

ONTOPIC

het is een superbrute bak!!!

als je alles hebt gedaan qua inrijden, nokkenassen monteren en chippen laat je dan nog een uitdraai maken??

of heb je al een schatting wat je aan PK's eruit krijgt??

grtz jens

[/rquote]

ja die uitdraai komt er wel

en wat betreft de pk.s zou het niet weeten hoeveel ik er uit krijg wand er is tog veel aan gedaan maar als ik straks 180 echte pk .s heb hoop meer

groep a spruitstuk met groep n uitlaat

lichter vliegwiel

verstelbaare branstofdruk regelaar

Pierburg high performance brandstofpomp

fsi vervanger

open filter

calibra turbo gasklephuis die vergroot is en een vlake gasklep

en dan die nokenassen en ship

en wil ook nog iets aan de inlaat doen ben ik nog niet over uit de lagers zijn Set versterkte drijfstanglagers en krukas dus die houden het wel

misschien een lexmaul inlaatje erop??

of iets op maat laten maken, het is maar net hoe gek je het wilt doen ;)

dit topic blijf ik volgen!!!

grtz jens

[rquote=1832177&tid=118356&author=jens276]misschien een lexmaul inlaatje erop??

of iets op maat laten maken, het is maar net hoe gek je het wilt doen ;)

dit topic blijf ik volgen!!!

grtz jens[/rquote]

ja een lexmaul inlaat past niet met mijn veerpoot brug

ik ben ook al met een inlaat bezig maar kan ik nog niets overzegen :D pas als het zeker is

heel mooi kadettje,

over dashboards was ik altijd simpel, in een c een origineel, maar nu ik jouw astra dash zie, moet ik eerlijk toegeven dat ik het echt wel mooi vind

hier nog even wat foto,s van de velgen het zijn oz turbo.s met voor 7.5j met banden maat 185/4515 en achter 8.5j met banden maat 195/4515 velgen zijn 2delig

jah ik moets wel andere velgen want kwam niet een drempel over

en straks als die af is is die wel mooi denk ik

er komt voor nog een spoorverbreder er bij en achter even de randen treken

ben vandaag nog even remschijven voor achter gaan halen nu nog even pas ringen laten braaien en de schijven laten om booren naar 4x100

nou heb deze week weer paar dingen gedaan aan de kadett

ik gaa het dif vervangen want deze is 3,89 naar 3,44 heb alle lagers eruit gehaald

om straks een paar nieuwe er tedoen

nu staat hij bij de stoffeerder de achterbank was niet goed hij gaat het nu goed maken maar moest wel de auto er bij heben

heb ook de remen onderhanden genomen mooi rood en de schijven worden nu om geboord en er word een ring gedraait

genoeg tedoen nog zal weer eens foto,s maken :P

Mooiste velgen ever!!!!

Netjes goos!

Maar voor heeft naar binnen lopende randen, is dat niet 6,5/7j??

Terug
Naar boven