• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, die van mij heeft dat ook een klein beetje met open doen, denk dat ik als tie klaar is maar eens aan de dealer ga vragen. Want dacht zelf ook olie te kort of lucht erin, maar ben er nog niet achter

Vandaag wat nieuwe goodies gescoort voor mijn Kadettje: ondermeer een nieuwe mistlamp (oude had glas kapot door steenslag) een hoes voor over de cabriokap (zat er niet bij toen ik de auto kocht) een andere achterbumper (nadat de oude was gescheurd toen ik op een overstekend paaltje reed :( ) En.......stoelverwarming, helemaal compleet en dat is best een zeldzame optie dus ik ben er blij mee king:

Binnenkort ga ik met de verschillende spulletjes aan de slag (schoonmaken en monteren enzo) en dan post ik wat plaatjes erbij!

Vandaag wat nieuwe goodies gescoort voor mijn Kadettje: ondermeer een nieuwe mistlamp (oude had glas kapot door steenslag) een hoes voor over de cabriokap (zat er niet bij toen ik de auto kocht) een andere achterbumper (nadat de oude was gescheurd toen ik op een overstekend paaltje reed :( ) En.......stoelverwarming, helemaal compleet en dat is best een zeldzame optie dus ik ben er blij mee king:

Binnenkort ga ik met de verschillende spulletjes aan de slag (schoonmaken en monteren enzo) en dan post ik wat plaatjes erbij!

leuk topic om te lezen en om te zien dat Midnight Black erg zuinig met zn E is :thumb

Is een ERG MOOIE auto om te zien :wub :wub :wub

Vooral de kleur donkerblauw, mooi mooi mooi :thumb

Rik :D

leuk topic om te lezen en om te zien dat Midnight Black erg zuinig met zn E is :thumb

@KadAstra-EF wrote:leuk topic om te lezen en om te zien dat Midnight Black erg zuinig met zn E is :thumb

Bedankt Rik, vind het ook een mooie kleur, het heet heliotrop (Opeliaans voor paars)

@KadAstra-EF wrote:leuk topic om te lezen en om te zien dat Midnight Black erg zuinig met zn E is :thumb

Bedankt Rik, vind het ook een mooie kleur, het heet heliotrop (Opeliaans voor paars)

En omdat Silver niet kan wachten op de plaatjes hier alvast iets:

Oude mistlamp:

DSC01048.jpg

Nieuwe mistlamp:

DSC01051.jpg

Vandaag een andere accessoire die ik een tijdje terug heb aangeschaft gedeeltelijk gemonteerd:

DSC01356_zps2890dbbd.jpg

Nu nog de matten in de stoelen overzetten of de stoelen zelf overzetten :hmmz

Vandaag een andere accessoire die ik een tijdje terug heb aangeschaft gedeeltelijk gemonteerd:

DSC01356_zps2890dbbd.jpg

Nu nog de matten in de stoelen overzetten of de stoelen zelf overzetten :hmmz

Gisteren mijn voor en achter bumper opgehaald van de spuiter :wub

Mijn achterbumper was gescheurd door mijn eigen stomme actie :( daar had ik dus een andere voor geregeld en mijn voorbumper had een paar leliijke krassen en meer steenslag als een puber acne :hmmz.

Uiteraard de boel eens goed geinspecteerd op roest en andere narigheid: behalve wat gebutst plaatwerk aan de achterzijde zien de voor en achterzijde er goed uit. (foto's volgen nog)

Gisteren mijn voor en achter bumper opgehaald van de spuiter :wub

Mijn achterbumper was gescheurd door mijn eigen stomme actie :( daar had ik dus een andere voor geregeld en mijn voorbumper had een paar leliijke krassen en meer steenslag als een puber acne :hmmz.

Uiteraard de boel eens goed geinspecteerd op roest en andere narigheid: behalve wat gebutst plaatwerk aan de achterzijde zien de voor en achterzijde er goed uit. (foto's volgen nog)

Vandaag was het mooi weer om de neus eens in de antiroest te zetten alvorens de bumper er weer op gaat.

Na de schoonmaakbeurt:

Met Bertone logo :D

Na wat geklieder:

Meteen ook even de originele bekabeling voor de stoelverwarming gelegd:

Linker stoelaansluitiing:

Rechter stoelaansluiting (waar ook mijn 10cd wisselaar een plekje heeft):

Vandaag was het mooi weer om de neus eens in de antiroest te zetten alvorens de bumper er weer op gaat.

Na de schoonmaakbeurt:

Met Bertone logo :D

Na wat geklieder:

Meteen ook even de originele bekabeling voor de stoelverwarming gelegd:

Linker stoelaansluitiing:

Rechter stoelaansluiting (waar ook mijn 10cd wisselaar een plekje heeft):

Terug
Naar boven