• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Signum - Afscheid

Kano

Post vaak
Na lang zoeken eindelijk een Signum gevonden die mij aanstond.

3.2 V6 benzine met handbak. :D

index.php

Gedaan:

- rubbermat in de achterbak

- solar plexius schermen

- 2din radio/navigatie Pioneer SPH-DA100

- insignia-sproeiers

- verlagen (30/30)

- Appradio SPH-DA100

- automatisch verlichting

Wensenlijstje:

- velgen (17/18 inch?)

- inklapbare spiegels;

- automatisch dimmende binnenspiegel.

Dankjewel!

Slechts 95.0000 gelopen en de onderhoudshistorie is volledig bekend. Echt een topauto! :wors

Jij zoekt ook zoiets?

nee dat niet, ik ben nog altijd even blij met me astra coupe.

bedoel het meer dat ik mezelf ook wel in zo'n wagen zie rijden :P

@gerben rsv wrote:Zoals al eerder gezegd mooie auto die je maar weinig tegen komt niet een beetje duur in verbruik?

Gerben

1:10 ;) Achja met de hedendaagse goedkope benzine is dat te doen hè :thumb :angel

@gerben rsv wrote:Zoals al eerder gezegd mooie auto die je maar weinig tegen komt niet een beetje duur in verbruik?

Gerben

Hallo Gerben,

Als ik een beetje netjes gerekend heb is de Signum ongeveer een kwart duurder dan mijn Focus 1.6. Dat verschil betaal ik graag. :thumb

Bij constante snelheden staat het verbruik op ongeveer 7 a 8 liter per 100 kilometer. Best acceptabel. Met optrekken en afremmen etc zal het gemiddeld verbruik ongeveer op 1:10 uitkomen.

Zojuist Solar Plexius schermen besteld voor de Signum. :D

Ramen laten plakken met folie vind ik prijzig en nogal definitief. Helaas zijn er geen sonnyboys /privacy shades etc voor de Signum, dus dan moet je een alternatief zoeken. Zodra ze binnen zijn zal ik een foto maken.

http://solarplexius.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgende stap: velgen scoren. Gaat de uitlijning standaard goed met de GTS-velgen?

Dat ziet er wel leuk uit die Solar Plexius schermen. Alleen jammer dat ze niet meezakken als je je ramen naar beneden doet...

Hallo Chiel,

Dat klopt idd en vind ik ook jammer. Aan de andere kant zit er vrijwel nooit iemand achterin en is het ook voornamelijk bedoeld voor de kleine die op komst is. En die zit voorlopig toch niet aan de ramen. :angel

inderdaad, ziet er best geinig uit.

maar voor m'n auto zou het 130 euro zijn, dan leg ik er liever nog wat geld bij en laat het plakken..

@Kano wrote:Hallo Chiel,

Dat klopt idd en vind ik ook jammer. Aan de andere kant zit er vrijwel nooit iemand achterin en is het ook voornamelijk bedoeld voor de kleine die op komst is. En die zit voorlopig toch niet aan de ramen. :angel

Dat is bij mij inderdaad ook het geval. Echter voor mijn sedan zie ik geen maten...

@dion,

Dat is idd een keuze. Aan de andere kant kun je deze dingen er zo uitpakken, met plakken is de keuze definitief (bijna dan).

@CAlberts wrote:@Kano wrote:Hallo Chiel,

Dat is bij mij inderdaad ook het geval. Echter voor mijn sedan zie ik geen maten...

http://solarplexius.com/gb/opel/vectra" onclick="window.open(this.href);return false;

Staat hier wel tussen denk ik?

Heel mooie Signum, de kleur staat mij ook zeker en vast aan. Vrij exclusief!

Ben ook benieuwd naar de foto's...

Voor mijn GTC zou het ook €130 zijn...

Jefkere

Haha, zou je denken idd. NAP, dealeronderhouden... van oude man geweest. Ik geloof het wel. De auto is ook supernetjes. :)

Tnx voor de complimenten allemaal.

Weet iemand trouwens of de GTS velgen 1-op-1 in de Signum passen? Of klopt de sporing dan niet?

Terug
Naar boven