• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Vectra C Wagon Topic

Hier ga ik voortaan alle mod's bijhouden die ik met de tijd aan de wagen ga doen. Om te beginnen;

De auto zag er zo uit bij de koop;

vectra4.jpg

Vervolgens heb ik chromen handgrepen besteld;

img1265b.jpg

Er moet nog iets meer chroom op komen, zo heb ik ook een lijst besteld voor op de achterklep, zoiets als deze;

f8821.jpg

Kortom een topic vol met foto's, ideeen enzovoort.....

haha die chromen rand, zat die op een rol met een beetje dubbelzijdig tape :D

ik kan je nu al vertellen . . . dat gaat niet houden.

En ja . . . ik spreek uit ervaring :jerry

Ik ga het ook volgen heb net een lexmaul grill ingebouwt en zal binnenkort de chromen kappen om de mistlampen monteren.

Heb een 3.0cdti v6 station 2005

Goed idee, ik volg je ook. Zit er zelf ook over te denken om een topic te openen. Wel zo leuk voor het forum als we elkaars mods kunnen volgen. Ik vind het namelijk best wel een gemis dat we de ' Vledder' al een tijdje niet meer voorbij zien komen. Da's toch wel de koning tot op heden:wors:jerry

origineel gepost door sw_reijnders

Nope, is een rand uit een geheel, geen rol chrome. Het is ook gehard zeg maar, dus niet soepel.

We zullen zien!

Nou daar ben ik het niet mee eens ,ik had op mijn B ook zo'n strip geplakt ,ook zo een die op de rol zat en toen ik mijn auto inruilde zat ie er nog steeds perfect op:thumbup,zat er toen al een jaar of 3 op,het zal zeker ook een kwestie van goed ontvetten en de juiste temperatuur zijn.

origineel gepost door gompie

Ik ga het ook volgen heb net een lexmaul grill ingebouwt en zal binnenkort de chromen kappen om de mistlampen monteren.

We want:kewlpics van de grill

origineel gepost door ahrend

Nou daar ben ik het niet mee eens ,ik had op mijn B ook zo'n strip geplakt ,ook zo een die op de rol zat en toen ik mijn auto inruilde zat ie er nog steeds perfect op:thumbup,zat er toen al een jaar of 3 op,het zal zeker ook een kwestie van goed ontvetten en de juiste temperatuur zijn.

Absoluut goed ontvetten, bijvoorbeeld een op een waslaag (teflon) houdt het zeker niet, als het niet goed is ontvet. De rollen houden zelfs op kunststof, maar dan moet je ze even verwarmen met een föhn. Daarna is het niet meer los te krijgen. (en ja, ik spreek uit ervaring ;-) )

oh maar de plakrand zit nog goed op de auto hoor!!!!!!!!!

het probleem is dat de kunststof strip loslaat van de tape!!!!!!

origineel gepost door gompie

GOED IDEE!!!!:thumbup:P

aijiai... Ik heb een leuk grilletje gezien;

6572_1.JPG

Even de meningen peilen. Het is een volledige chrome grill, zonder logo...... Ik vind hem geenstijl euhm steengeil....

Terug
Naar boven