• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw project rekord c coupe is nu klaar en APK

@Kermitkiller wrote:deze bedoel je :jerry das ook eentje van mij ben geinspireerd door m,n charger en m,n manta

Jup, die bedoel ik. Netjes dat je ook een Charger hebt. Geweldig mooie bak.

In de oude Opels (Rekord C, Manta A) zie je best wel gelijkenissen met de goeie ouwe US muscle cars.

Kijk maar uit dat je ze straks nog uit mekaar kunt houden. Maar verder: geweldig project! Ziet er nu al vet uit, ofschoon het nog niet eens strak is. Suc6 verder!

netsjes popke :thumbup nou niet snel Fokke inhuren, die moet namelijk zeer binnenkort nog een ascona afmaken :jerry

met mij best, de kadett heeft schade aan de kont. de achterplaat is zo'n 5cm naar binnen gekomen en de trekhaak heeft de bodem in elkaar gedrukt. van buiten zie je weinig maar het valt me vies tegen hoeveel schade er nog is :swear

nou het achterpaneel is af :wub :wub :wub

nu twijfel ik nog even welke achterlichten ik ga gebruiken

volgende week gaan we weer verder de laatste las klusjes afmaken en een voorspoiler maken (eigenbouw)

zeg maar wat jullie ervan vinden

i like it :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub

:thumb dat is mooi gelukt.

rode achterlichten zijn ook mijn smaak , ik vind rood met oranje niet passen.

ik vind met oranje ook wel mooi.

daar word hij wat lomper van. zo heb hij wel wat van een amerikaan.

maar het ziet er mooi uit.

ja doe ik teun maar denk toch ook dat het de rode lichten gaan worden omdat ik vooraan straks alle verlichting wit heb zo het mooier staan om achter ook alles in 1 kleur te houden

ook zit ik te denken dat ik de lijsten eraf laat rondom de achterkant :hmmz

ter vergelijking heb ik vanochtend nog wat extra foto,s gemaakt nu ook de lijsten en nieuwe kentekenplaat erop zodat het plaatje even compleet is

heb in eerste instantie de keus gemaakt het word rode achterlichten :wub :wub :wub

Terug
Naar boven