@wim-v6 wrote:Het mooiste is nog wel dat mijn Ascona C 1.6S moeiteloos zijn opgegeven verbruik haalt als je gewoon met het verkeer (de moderne auto's dus) mee rijdt.
1op14 dus.
Ook de Corsa Turbo Diesel kan de opgegeven 1op18,4 goed halen.
De Vectra zit met grotere motor (3.0-V6 ipv de 2.5-V6) dan op kenteken precies op het gemiddelde van 1op10.
Veel realistischer toen dus.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Klopt wim maar toen waren er niet zo veel boomknuffelaars aan de top die alles doen voor die extra cuub lucht en die extra paar groene blaadjes aan de boom dus toen had er niemand last van dat je met een dikke 6 of 8 cilinder bij de pomp aan kwam... Ik vind het er met de tijd op achteruit gaan... Doe mij maar de goede oude tijd
1op14 dus.
Ook de Corsa Turbo Diesel kan de opgegeven 1op18,4 goed halen.
De Vectra zit met grotere motor (3.0-V6 ipv de 2.5-V6) dan op kenteken precies op het gemiddelde van 1op10.
Veel realistischer toen dus.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Klopt wim maar toen waren er niet zo veel boomknuffelaars aan de top die alles doen voor die extra cuub lucht en die extra paar groene blaadjes aan de boom dus toen had er niemand last van dat je met een dikke 6 of 8 cilinder bij de pomp aan kwam... Ik vind het er met de tijd op achteruit gaan... Doe mij maar de goede oude tijd