• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hallo allemaal

Hier zijn een paar fotos van hoe de kadett station er nu bij staat bij de spuiter.

Morgen word die als het goed is gespoten:jerry

Dat was het weer.

@vincent bij mij komt t ook niet uut de lucht vallen he' was t maar zo, met flink werken bereik je een hoop haha, maar het word idd wel watking:.

@spijkity ze blijven allebei in geheel orginele kleur:thumbup das wel zo mooi he'

@jvv je ken wel zien da je weer effe nie geweest bent:sleeping:sleeping:sleeping, mijn station de voorbumper/schermen/grill.motorkap/rechterdeur/ en bij beide dorpels achter klein beetje roest wegstralen en spuiten enz En bij de kadett station motorkap/schermen/bumper/deukje minder maken/ en 2 stukjes roest weg halen dus is wel f wat anders al 2 bumper en een motorkap:P:P:P:P:P

@johani500 idd lekker ant hobbyen, en idd me meis helpt ook mooi mee.

groeten nick

Kijk maar naar de Teutuls (American Chopper), die zijn vanuit hun kelder begonnen met hun hobby om te zetten in hun beroep, hebben nu een paleis van een gebouw en een groep fans waar je U tegen zegt ;)

Eergister heb ik een aantal beeldjes van de Ludolfs op internet gevonden, hadden die jongens ook nooit van gedacht dat het zover zou komen.

Ik zou het in ieder geval proberen, nee heb je ja kun je krijgen!

origineel gepost door nl-tuning

@InjectTheVenom dat zou idd heel cool zijn hahaha, zou dat kenne dan??:P:o

@Stender idd heel vet hehe':wors

@johani500 ja idd weer effe wat flessen zuipen gehaald alles was op haha en je moet toch wat kouds hebben:D, alleen vandaag effe geen energy drink:o:o:o.

de groeten nick

@Turbotjuh we hebben gelukkig nog geen kinderen, is iets voor later:jerry:jerry:jerry en idd snel gaan is ons motto haha.

@InjectTheVenom zou wel heel gaaf zijn idd,, maar hoe je dat regelen moet?:D:D:D:D

vanaaf gaan we er weer tegen aan, de nieuwe lampen vd aanhanger werken nu ook op de nieuwe bekabeling en stekker dus dat is mooi.

groeten nick

hallo allemaal, we zijn weer effe druk geweest en uiteraard weer wat foto's,

hierbij de foto's en wat uitleg:jerry

-de kadett station is weer terug vd spuiter en dat is erg mooi geworden:wub:wub:wub eigenaar is er beren gelukkig mee, zelf is ie ook een beer genaamd HORTY:agent

17062009758.jpg

17062009757.jpg

17062009756.jpg

17062009768.jpg

-de analoge teller zit in de paars/grijze kadett en werkt ook goed

17062009759.jpg

-even een foto'tje tussendoor van me blauwe gsi 16v

17062009761.jpg

-en de timmerman:jerry heeft weer wat platen gezaagd voor de audio, we zijn vanaaf een nieuwe versterker aan het testen geweest en die werkt prima en gaat goed hard, moet wel een beetje meespelenmet die dikke woofers he':jerry:jerry, dit spul komt en de E kadett station

17062009760.jpg

17062009764.jpg

-me meis is ook weer een stukkie opgeschoten met haar bord:thumbup:P(word zeker netjes)

17062009763.jpg

en dat waren er weer een paar, ik duik nu me nest in:agent:agent

groeten nick

Hey Nick,

Dat ziet er allemaal weer puik uit man !

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat....

Zijn dat nou twee 12" (30cm) Fusion SubWoofers ? :)

@bliksemssss eey dude:cool: het word allemaal wel weer wat, elke avond hard werken lange dagen, en het eind resultaat mag er zijn, het zijn idd 12inch subwoofers van fusion:thumbup morgen gaan we een dikke rockford versterker ophalen voor die 2 jongens:wors:wors

hallo allemaal, vanavond hebben we de kadett station opgehaald de bumper moest nog even blijven, moest nog even iets gefixt worden:D:D maar die ziet er uiteraard ook erg mooi uit(foto's volgen)

me station word ook erg mooi, alles staat in de grondverf/bumper is al strakgezet ,en de resterende plekjes,morgen gaat ie als t goed is in de lak.

het nl-tuning bord is nu ook voorzien van een tl-lamp ziet er ook toppie uit.

en uiteraard heb ik weer mooie foto's maar dat is voor morgen:sleeping:sleeping:sleeping

groeten nick

MOOIE KLEUR ZO !!!

17062009757.jpg

CHECK DE ROOKWALMEN loz.

14062009724.jpg

goed bezig weer!

groeten nick

vandaag weer een hele boel gedaan:agent:agent:agent

De nieuwe clubstickers zijn besteld voor op de aanhanger als die binnen zijn kunnen we het afronden:thumbup

En hierbij weer wat foto's+ info:P

-me station staat nog bij de spuiter en word weer netjes gemaakt, de voorbumper mistlampgaten zijn erg netjes dichtgemaakt, je ziet er niets meer van:jerry

18062009772.jpg

18062009773.jpg

18062009774.jpg

-Het nl-tuning bord is nu ook ''bijna'' voorzien van licht, hierbij vast een voorproefje:cool::cool:

18062009783.jpg

-Ook zijn we natuurlijk druk met de aanhanger, de RH wielen zijn netjes geschuurd en opnieuw gespoten, oko zit de imperial er weer op met aangepaste steunen, de steun voor op de kar voor t reserve wiel is ook gemonteerd.

20062009816.jpg

20062009820.jpg

20062009821.jpg

DSCF4096.jpg

een hele dikke sticker erop:wub

21062009823.jpg

21062009824.jpg

DSCF4097.jpg

-de kadett 16v ''paars/grijze'' schiet ook al aardig op, de audio is bijna gereed, radio/dikke composet/versterker ezn zitten er al in, ook zijn de deurpanelen gestoffeert:wub:wub wat erg mooi is geworden.

21062009825.jpg

DSCF4098.jpg

21062009827.jpg

-We hebben met het cluppie een uber grote legertent gekocht van wel 10mtr bij 5mtr bij 3mtr hoog gekocht incl aanhanger om hem in op te bergen ''ideaal'',

-Ook krijgt de witte kadett SEH weer volop aandacht:P:thumbup, alle roestplekjes worden behandelt/strakgezet/en overgespoten ook worden er nog een paar extra's aan deze auto toegevoegt maar dat komt nog

-En de indeling kwa versterkers enz is ook kompleet dus we kunnen het dicht gaan bouwen, morgen(zondag) word t hele audio vd kadett e station afgerond op het stofferen na dan.

-De uitlaat van de B-kadett is nu ook goed gelast die was lek, en we zijn nu met de remmerij bezig achter, die zijn/waren versleten;);), en hij rijd nu stukken lekkerder met de nieuwe veerschotels,, goed gedaan bassssssss:jerry

(heb ik alleen nog geen foto's van)

dit waren er weer een paar.

mvg nick

@Turbotjuh we hebben gelukkig nog geen kinderen, is iets voor later:jerry:jerry:jerry en idd snel gaan is ons motto haha.

@InjectTheVenom zou wel heel gaaf zijn idd,, maar hoe je dat regelen moet?:D:D:D:D

Zo dus ;):

"Programma-ideeën

Als je een idee hebt voor een programma of serie, schrijf dan naar:

Commissioning Editor

Commissions Department

Discovery House

Chiswick Park Building 2

566 Chiswick Park Road

London,

W4 5YB

UK

Je kunt je ideeën, na registratie, ook online opsturen via het webadres http://producers.discovery.com"

@bordeauxbeauty, de kadett ziet er nu weer stukken netter uit, roest netjes verwijdert en netjes gemaakt, hij is idd verstandig geworden:hmmz:hmmz,

@InjectTheVenom zou er interesse voor zijn dan??? ik zou t niet weten:P:P:P:P

-De witte kadett seh is nu ook voorzien van nieuwe achterlichten+mistlamp kapje, en hij kan er weer een hele tijd tegen aan dankzij zijn eigenaar:P

-We zijn ook druk bezig geweest met de nieuwe aanhanger, de imperial is eraf en de deksel staat in de grondverf ook het 1 en ander nagekeken

-De audio in de kadett station schiet ook aardig op bijna al het hout werk is klaar:angel

-De b-kadett is voorzien van nieuwe remschoenen en remt(als het goed is) weer goed:hmmz:hmmz, bassss was al weg toen ik terug kwam met de kadett, dus heb ze even niet kunnen testen.

voor de rest volgen de nieuwe foto''s snel.

groeten nick

Als jullie kunnen laten zien dat je op een verantwoorde, veilige en legale manier met tuning bezig bent dan kan dat veel betekenen voor het aanzien van onze autohobby als je het mij vraagt :)

Er zijn een aantal programma's waarin de slechte automobilisten getoond worden (denk aan wegmisbruikers en blik op de weg), het zou mooi zijn als jullie daar tegenin kunnen gaan en de goede kant op TV laten zien.

Wie weet wat voor leuks er eventueel uit kan bloeien als je het op deze manier brengt!

En nee ik werk niet voor de media (sterker nog ik ben dagelijks aan het sleutelen voor de kost) maar het idee viel me ineens te binnen :P

@bordeauxbeauty, de kadett ziet er nu weer stukken netter uit, roest netjes verwijdert en netjes gemaakt, hij is idd verstandig geworden:hmmz:hmmz,

@InjectTheVenom zou er interesse voor zijn dan??? ik zou t niet weten:P:P:P:P

-De witte kadett seh is nu ook voorzien van nieuwe achterlichten+mistlamp kapje, en hij kan er weer een hele tijd tegen aan dankzij zijn eigenaar:P

-We zijn ook druk bezig geweest met de nieuwe aanhanger, de imperial is eraf en de deksel staat in de grondverf ook het 1 en ander nagekeken

-De audio in de kadett station schiet ook aardig op bijna al het hout werk is klaar:angel

-De b-kadett is voorzien van nieuwe remschoenen en remt(als het goed is) weer goed:hmmz:hmmz, bassss was al weg toen ik terug kwam met de kadett, dus heb ze even niet kunnen testen.

voor de rest volgen de nieuwe foto''s snel.

groeten nick

Terug
Naar boven