• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door Corsa16V

Eerst was het 20 euro, nu 25 euro per sessie een sessie duurt 20 min. Je rijd ongeveer 17min. Dat blok van mr. monkey is het circuit gewend hij deed het altijd erg goed in mijn kadett met vrijrijden.

Normaal ging ik elke maand, nu moet ik me kadett afmaken dan ga ik er weer voor. Maar als ik die foto's zie wat vind ik het dan jammer dat ik er niet bij was....:mad:

Heey!!!

Hij doet t zeker lekker op t circuit, nu ook vooral met Lexmaul, 4-2-1 en group N :afro

Ja ik vind 25 euro goed te doen hoor, met karten ben je ook gauw 20 euro kwijt en heb je een stuk minder plezier. Ik hoop dat jullie vaker gaan er mogen best wat meer opels het circuit op. Altijd leuk die subarus die denken vaak dat het circuit van hun is.

@Corsa16V ja die soepfaroe's denken idd vaak dat t van hun is, wij gaan er zeker vaker naar toe.

@Fearless op het formulier staat dat je niet meer mag dan een bepaald aantal db ik dacht 88db, maar mijn gsi maakt wel meer herrie, ik denk het meeste van het vrijreijden afgelopen keer haha:thumbup:P maar ik denk zolang het normaal blijft:vertag hoor je ze ook nie klagen.

ps de foto van je avatar lijkt net de bmw van me broertje:thumbup

groeten nick

Er worden regelmatig auto's van het circuit gehaald, gelukkig zijn dat bijna altijd die snerpende Honda's die hoor je heel het circuit over gaan.

@Corsa16V ja das waar honda's kunnen er ook wat van, maar die gsi van is ook niet normaal, maar wel n heel mooi simmons geluid:wub:wors

-We zijn weer een beetje aan het rommelen geweest:angel, de witte kadett SEH staat effe in lekkerkerk die word even gecheckt ivm een storing, na het vrijrijden opgelopen zaterdag,:wtf,

-Verders gaan we de astra f station(schadebak) deze week demonteren want animo is er niet voor:(,,

-De daily vectra word waarsch deze week ook van velgen voorzien en hij word een paar cm verlaagd voor het mooie:)

-En de rest komt nog, heb nu alleen geen tijd meer(werken;);))

groeten nick

ps filmpje en foto's van het vrijrijden komen eraan:wors

De daily vectra is ook een stukkie verlaagd zn 5cm, velgen liggen ook al klaar alleen moeten er nog even 4 nieuwe banden voor besteld worden:P

201120091935.jpg

onze horty zit effe op ze platte reet bij te komen van n dag hard werken:jerry:jerry

201120091936.jpg

De bandjes liggen al klaar voor hun speciale bestemming:wub:wub:wub

151120091934.jpg

Vandaag gaan we weer het 1 en ander doen, vooral veel spullen uitzoeken die het internet op kunnen:thumbup

groeten nick

heb je een lamborghini gekocht ofzo wat een banden maat man:o:P

hij was helemaal niet moe hij zat gewoon botters auto te bewonderen waarbij jij hem stoorde :jerry:jerry

@m~v haha ze komen van mijn kadett af maar komen idd op een lambo coutach(als het goed is), en dat ie botters wagen zit te bewonderen zou ook nog eens kunnen ja haha:thumbup

@jblfreak ja is een leuk maatje he' da zijn de reserve bandjes van me c kadett city:jerry:jerry:jerry:jerry

groeten nick

Zo vandaag hebben we ook niet stil gezeten(soms dan:P),

De vectra hebben we effe gewassen gepoetst,

De andere zijn bezig geweest met een dashbord switch, in de astra station cdx 2.0, dus nu is alles in de auto netjes zwart in plaats van grijs:thumbup:thumbup is wel aardig wat werk:o+ zijn er wat filters vervangen nu ze toch bezig waren:wors

Ook zijn we begonnen met alle onderdelen op te zoeken die niet gebruikt gaan worden en die gaan de verkoop in:thumbup en we hebben gelukkig niet zo veel dus we zijn zo klaar:o en is tevens een grote schoonmaakbeurt in de loods:D:D(voor de winter)

hierbij weer wat foto's:

211120091937.jpg

211120091938.jpg

211120091940.jpg

211120091939.jpg

De vectra is een goed wagentje en rijd goed.

groeten nick

@m~v de vec is nie van mij heur;);) is van 1 vd jongens, en die banden gaan zeker wel mooi passen, en ik heb er zelf nog wat aan ook:D:D.

maar das voor later:wors

groeten nick

bij de astra station hebben we het dachboard vervangen voor een zwarte het was veel werk maar hij zit er netjes in en ziet er een heel stuk neter uit hopelijk hoef ik dit een lange tijd niet meer te doen want het is wel een pokke werk vooral met de kachel aan sluiten veel te krap allemaal:P

gelijk ff een 5 cm verlaging onder de vectra binnen kort andere velgen als ik nieuwe bandjes heb.:D

en smoke/zwarte verlichting rondom en leren bekleding ander uitlaatje en nog wat klein spul.

maar ik ga ook mijn kadett maar eens opbouwen moet er volgende keer wel bij zijn op het circuit.:thumbup

dus nog genoeg te doen deze winter:puke

maar komt allemaal wel goed:P

idd de 5cm staat de vectra goed:angel, effe de kleine dingetjes om m af te maken en tuffen met dat ding,, en idd we gaan samen effe die kabelboom fixen, dan ken je mee volgende x vrij rijden te zandvoort:jerry

komt allemaal wel goed:D:D effe doorpezen wat we al gelukkig niet al te vaak doen:sleeping:sleeping

groeten nick

mijn astra station met hulp van bas afgelopen zaterdag zwart dashboard in gezet inplaats van grijs en gelijk vloer bedeking vervangen dus mooi alles zwart in de auto is wel klote werk maar moois voor terug groeten alex

Terug
Naar boven